Gå til innhold

Vill ha en mer strukturert hverdag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå flytter jeg da jeg skal begynne å studere på et nytt sted ønsker jeg meg også en ny livsstil med et sunt kosthold og mer trening.

Har tenkt til å begynne på et treningssenter, men redd jeg vill ende opp som et støttemedlem.

Så hvordan klarer folk å studere fullt, ha en ekstra jobb ved siden og i tilleg trene?

Gutt 18

Anonymous poster hash: 0c432...0a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det handler nok om prioriteringer, og struktur. F.eks. er det enklare om du kan dra rett frå skule/jobb og på trening. Då slipper du både fristelsen for å gli ned i sofaen, og du sparer tid. Gå/sykle til skule og jobb er trening det og. Ellers er det nok bare å sette opp timeplanen med jobb og skule, og putte treningen inn der det er ledig plass.

Men pass på å ikkje sett deg altfor ambisiøse mål, då sliter du deg ut og det er gjerne studiene som lider - det vil du angre på seinare. Og så vil du nok vere litt sosial som student og.

Eg har full jobb og studerer ved siden, prøver å trene minst 3 ganger i veka. Kan skrive under på at det er travelt. Når det blir litt for travelt prøver eg å komme meg på trening likevell, men kutter kanskje litt ned på økta så eg rekker alt anna som skal gjeres. Og så prioriterer eg f.eks. fjelltur med venner framfor å gå på treningssenteret, så får eg trena og vore sosial på ein gang :)

Skrevet

Jeg er selv fulltidsstudent, med ekstrajobb, og har tid til å trene. Jeg bruker mellom 1 og 4 timer hver dag på å lese/studere på egenhånd + går på en forelesning i ny og ne. Jobber ca 1 dag i uken.

Trening tar jo heller ikke allverdens tid. En økt med fullkroppsstyrke to ganger i uka + en gåtur hver dag, holder i massevis. :) En helkroppsøkt kan ta så lite som en halvtimes tid, om du velger baseøvelser.

Anonymous poster hash: a2515...dfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...