AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Del Skrevet 18. august 2013 Noen som har silver cross elegance? Synes den er utrolig stilig, men hadde vært greit å høre med noen som har den. :-) Noen som vet hvor de selges, hadde vært greit å se den live, ikke bare på nett. :-) Håper noen vet Anonymous poster hash: fcafd...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. august 2013 #2 Del Skrevet 19. august 2013 Er det den der retro-vogna til Emmaljunga? Har ikke erfaring fra den, men tviler på at den egner seg til så mye mer enn bytrilling og trilling på slett og fin asfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #3 Del Skrevet 19. august 2013 Er det den der retro-vogna til Emmaljunga? Har ikke erfaring fra den, men tviler på at den egner seg til så mye mer enn bytrilling og trilling på slett og fin asfalt. Nei er ikke den stor på 35 kilo, er en vanlig moderne vogn. Den er fra silver cross, ikke emmaljunga. Anonymous poster hash: fcafd...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. august 2013 #4 Del Skrevet 19. august 2013 Nei er ikke den stor på 35 kilo, er en vanlig moderne vogn. Den er fra silver cross, ikke emmaljunga. Anonymous poster hash: fcafd...5a4 Ok da blander jeg nok navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molimaki Skrevet 19. august 2013 #5 Del Skrevet 19. august 2013 Vi har en silvercross balmoral.Stor vogn, men den er utrolig flot:) er siste barnet våre å jeg har alltid ønsket meg en silvercross, så nu skulle det være:) https://www.google.dk/search?q=silvercross+balmoral&client=safari&hl=da&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=hIQSUuCiEOid0AWPtIDoDA&ved=0CAkQ_AUoAA&biw=1024&bih=672#biv=i%7C0%3Bd%7CSEnXnfg-nqH4SM%3A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #6 Del Skrevet 19. august 2013 Vi har en silvercross balmoral.Stor vogn, men den er utrolig flot:) er siste barnet våre å jeg har alltid ønsket meg en silvercross, så nu skulle det være:)https://www.google.dk/search?q=silvercross+balmoral&client=safari&hl=da&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=hIQSUuCiEOid0AWPtIDoDA&ved=0CAkQ_AUoAA&biw=1024&bih=672#biv=i%7C0%3Bd%7CSEnXnfg-nqH4SM%3A Ja det må man kunne unne seg:-) Den jeg skal ha er ikke så dyrt da, men veldig fin. Men finner ingen informasjon om den på nettet:-( Anonymous poster hash: fcafd...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #7 Del Skrevet 19. august 2013 Ok da blander jeg nok navnene. Ja er vel en som heter city cross. Jeg har skrevet det når jeg har leti etter silver cross på nettet, og ikke funnet riktig vogn kan du si;-) Anonymous poster hash: fcafd...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molimaki Skrevet 20. august 2013 #8 Del Skrevet 20. august 2013 hvilken model af silvercross er det du gjerne vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mulberrygal Skrevet 20. august 2013 #9 Del Skrevet 20. august 2013 Du kan sjekke den ut på ebay, eller john lewis. Det billigste om du bor i en by er å ta seg et par dager til london å få vognen levert til hotellet. Inkkudert flybillett, hotell og vogn så kommer det billigere ut enn å kjøpe den for 8200 på lekmer/jolltroom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. august 2013 #10 Del Skrevet 20. august 2013 Min mor importerte disse før, og hun tar sikkert fremdeles inn om man er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. august 2013 #11 Del Skrevet 20. august 2013 Ja er vel en som heter city cross. Jeg har skrevet det når jeg har leti etter silver cross på nettet, og ikke funnet riktig vogn kan du si;-)Anonymous poster hash: fcafd...5a4 City cross har jeg selv, så er nok ikke den jeg tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #12 Del Skrevet 20. august 2013 hvilken model af silvercross er det du gjerne vil ha? Som skrevet tidligere, elegance:-) Anonymous poster hash: fcafd...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #13 Del Skrevet 20. august 2013 City cross har jeg selv, så er nok ikke den jeg tenkte på. åja. Nei ihvertfall det navnet jeg har surra med Anonymous poster hash: fcafd...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #14 Del Skrevet 20. august 2013 Du kan sjekke den ut på ebay, eller john lewis. Det billigste om du bor i en by er å ta seg et par dager til london å få vognen levert til hotellet. Inkkudert flybillett, hotell og vogn så kommer det billigere ut enn å kjøpe den for 8200 på lekmer/jolltroom. Hmm ja, kanskje bestille den fra england hjem til norge og. Med toll og alt Anonymous poster hash: fcafd...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. august 2013 #15 Del Skrevet 20. august 2013 Barnevogner er tollfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå