Gå til innhold

Marilyn Monroe-hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på russekro torsdag 29. og må derfor kle meg ut.

Jeg tenkte å være Marilyn Monroe og har alt i boks bortsett fra håret. Problemet er at jeg har ganske langt hår, ikke tid til å kjøpe parykk og kun "korketrekkerkrølltang". Har noen et tips om hva jeg kan gjøre for å få håret best mulig, billigst mulig?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så jeg posta dobbelt! Vet ikke helt hvor jeg spør om noen kan slette, så håper en moderator får sett det andre innlegget og slettet det!:)

Endret av smooch
Skrevet

Det blir kanskje ikke Marilyn Monroe, men det blir classy og "vintage". Brukte i hvertfall denne metoden da jeg var på utkledningsparty for russen ifjor :)

Lag korketrekkere med krølltangen. Slike pølser som skriker Shirley Temple! Husk å krølle samme vei gjennom hele håret! Og så - når du har krøllet hele håret, sprayer du over med hårspray, lar håret kjøle seg ned - og børster gjennom pølsene!

Du må nesten prøve en gang først, for å se hvordan det blir, men det er skikkelig fint når du får det til.

Skrevet

Eller søk opp en tutorial på ragcurls på youtube, da får du mye bedre krøller for å børste ut. Pass bare på at du fester dem lavt på hodet, du er ikke ute etter krøller på toppen av hodet.

Litt fuktig hår som får tørke helt rullet opp over natta gir skikkelig godt hold i krøllene. Og ja, de kan se litt ville ut når du tar dem ut. Bare børst dem, børst børst børst... Er håret ditt skikkelig langt kan du så ta de myke glamourkrøllene dine og feste lett i nakken med spenner.

Skrevet

Kanskje du kan lage en fake bob og deretter bølge det fremste håret eller noe?

Anonymous poster hash: 720b2...e9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...