Gjest Gjest Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Det er en gutt som er sååå deilig, han sier han synes jeg er søt osv, men han tar aldri noe kontakt utenom at vi snakker sammen 2-3 setninger en gang annen hver uke når vi møtes tilfeldig. Jeg tør ikke ta kontakt med han for han har mange jenter etter seg. Hva kan jeg gjøre for å bli bedre kjent med han uten å være så veldig pågående ? vi er begge i 20åra.
Gjest Ploff Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Er det ikke bare å spørre om ta en kaffe?
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Eller kanskje legge han til som venn på Facebook eller noe?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Gode forslag her da. Jeg aner ikke hvertfall. Er kanskje for blond for den slags surr. Anonymous poster hash: 6faeb...212
Miss moneypenny Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Du kommer ingen vei med den holdningen... Den som intet våger intet vinner! Bare spør om han vil treffes for en kopp kaffe eller finne på noe annet ha litt mer tro på deg selv!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Joda, holdningen er viktig den. Er også viktig å huske på hvor ballen ligger. Anonymous poster hash: 6faeb...212
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Akkurat nå føler jeg ballen er ganske i midten! Vi må begge gjøre noe( hvis han er interessert?), men jeg bilist det skal være han! Ts
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Ligger ballen på midten? I hvilket eventyrland svever man rundt i da..? Anonymous poster hash: 6faeb...212
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #9 Skrevet 19. august 2013 Ligger ballen på midten? I hvilket eventyrland svever man rundt i da..? Anonymous poster hash: 6faeb...212 Begge er kanskje klar over at den andre liker en, så begge har "utspillet"? Be han på fotballkamp?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Begge er kanskje klar over at den andre liker en, så begge har "utspillet"? Be han på fotballkamp? Begge har "utspillet" ? Det spørs jo.. Om ikke noen allerede har brukt "utspillet" sitt og bare sitter og venter i grunn. Det er aldri bra å kaste for mange baller heller. Det er ikke noen dogde-ball kompo dette akkurat. Anonymous poster hash: 6faeb...212
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #11 Skrevet 19. august 2013 Begge har "utspillet" ? Det spørs jo.. Om ikke noen allerede har brukt "utspillet" sitt og bare sitter og venter i grunn. Det er aldri bra å kaste for mange baller heller. Det er ikke noen dogde-ball kompo dette akkurat. Anonymous poster hash: 6faeb...212 Kloke ord. Har Ts nevnt hvordan det er med den saken; om noen av de allerede har tatt initiativ?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 Kloke ord. Har Ts nevnt hvordan det er med den saken; om noen av de allerede har tatt initiativ? Nå er du inne på noe viktig her tror jeg. Fordi det er ingen som gidder å kaste ball med en som aldri kaster ballen tilbake.Anonymous poster hash: 6faeb...212
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #13 Skrevet 19. august 2013 Det er en gutt som er sååå deilig, han sier han synes jeg er søt osv, men han tar aldri noe kontakt utenom at vi snakker sammen 2-3 setninger en gang annen hver uke når vi møtes tilfeldig. Jeg tør ikke ta kontakt med han for han har mange jenter etter seg. Hva kan jeg gjøre for å bli bedre kjent med han uten å være så veldig pågående ? vi er begge i 20åra. Hallo! Han har tatt kontakt med deg igjen og igjen. Hva kan du tenke deg å be han med på? Vet du hva han liker å gjøre? Forslag: Sykkeltur, gåtur med piknik Kafebesøk Kino
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #14 Skrevet 19. august 2013 Det er en gutt som er sååå deilig, han sier han synes jeg er søt osv, men han tar aldri noe kontakt utenom at vi snakker sammen 2-3 setninger en gang annen hver uke når vi møtes tilfeldig.Jeg tør ikke ta kontakt med han for han har mange jenter etter seg. Hva kan jeg gjøre for å bli bedre kjent med han uten å være så veldig pågående ? vi er begge i 20åra. Hva slags grunn er dette? Er du redd for å få nei fordi han er populær blandt jentene og redd for å få nei? Den som intet våger intet vinner
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #15 Skrevet 19. august 2013 Hallo! Han har tatt kontakt med deg igjen og igjen. Hva kan du tenke deg å be han med på? Vet du hva han liker å gjøre? Forslag: Sykkeltur, gåtur med piknik Kafebesøk Kino Nå begynner det å ligne på noe. Men det hjelper ikke så veldig å bare skrive noe HER inne.Anonymous poster hash: 6faeb...212
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #16 Skrevet 19. august 2013 Det er en gutt som er sååå deilig, han sier han synes jeg er søt osv, men han tar aldri noe kontakt utenom at vi snakker sammen 2-3 setninger en gang annen hver uke når vi møtes tilfeldig. Jeg tør ikke ta kontakt med han for han har mange jenter etter seg. Hva kan jeg gjøre for å bli bedre kjent med han uten å være så veldig pågående ? vi er begge i 20åra. Hvorfor er det viktig å ikke være pågående? Mange menn liker at kvinnen tar kontakt.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #17 Skrevet 19. august 2013 Nå begynner det å ligne på noe. Men det hjelper ikke så veldig å bare skrive noe HER inne.Anonymous poster hash: 6faeb...212 Jo, det hjelper dersom Ts finner ut at noen av rådene fra Kg kan brukes og at hun gjør noe med saken
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #18 Skrevet 19. august 2013 Jo, det hjelper dersom Ts finner ut at noen av rådene fra Kg kan brukes og at hun gjør noe med saken Sant nok. Men så lenge det hele stopper her inne også, så er man like langt i grunn.Anonymous poster hash: 6faeb...212
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #19 Skrevet 19. august 2013 Sant nok. Men så lenge det hele stopper her inne også, så er man like langt i grunn.Anonymous poster hash: 6faeb...212 Mener du at hvis Ts ikke gjør noe med saken? Andre kan jo ha nytte av rådene også :-)
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #20 Skrevet 19. august 2013 Mener du at hvis Ts ikke gjør noe med saken? Andre kan jo ha nytte av rådene også :-) Har jeg noe grunnlag for å mene noe slikt?Anonymous poster hash: 6faeb...212
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå