Gå til innhold

Hva gjør/gjorde du med brudekjolen etter bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solgte du den?

Til dere som har bbeholdt eller skal beholde kjolen etter bryllupet, hva gjør dere med den? Henger den i skapet? Er den farget og sydd om? Har dere brukt den igjen?

Har kjøpepris noe å si for om dere beholder den?

Anonymous poster hash: db7ea...b94

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte rundt 10 000 kroner for min kjole, og den henger i skapet i en kjolepose fordi jeg ikke ANER hva jeg skal gjøre med den.

Skrevet

Hvorfor ikke selge den ?

Skrevet

Min henger i et skap og har gjort det i nesten 10 år. Vet ikke hvorfor jeg ikke solgte den med en gang, men nå er den såpass umodern at den ikke blir kjøpt uansett.

Tror den blir hengende i skapet til jeg en fin dag hiver den, men jeg har stort hus og den tar ikke mye plass så den forstyrrer jo ikke.

Skrevet

Tar den på hvert år på bryllupsdagen. :)

Anonymous poster hash: e43ef...fc2
  • Liker 1
Skrevet

Har tenkt til å få den vasket og la den henge i skapet. Kanskje den kan tas frem igjen ved senere anledninger (alt fra skoleball til karneval..?) I alle fall vil jeg ikke selge den. Før jeg fant den helt riktige kjolen kjøpte jeg en annen kjole, som også er nyydelig- bare ikke helt meg, som jeg prøver å selge. Men det er kjøpers marked, så det er ikke så lett å selge brudekjoler...

Skrevet

Min var ikke så dyr så den henger i skapet. Ilag med min søster brudekjole^_^

Drømmen er at noen andre skal få bruke min brudekjole...

Skrevet

Min var kjempestor (ballgown), den tok masse plass og vi hadde ikke plass i skapet til den. La den ut på finn.no og jammen meg ble den solgt :) Hadde trodd det var enten umulig eller at det kom til å ta uendelig lang tid å selge den, tok feil der du gitt! Hadde en meget utfyllende annonse med flere bilder, noe jeg tror hjalp..

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg vet ikke ennå, hva jeg skal gjøre med kjolen min. Vurderer å enten få den renset og henge den i skapet (uten at jeg er sikker på at det er en god løsning), få den renset og selge på Finn (men noe i meg liker ikke tanken på at noen andre skal gifte seg i min kjole. Hvor kom det fra, liksom?! :vetikke: Føler meg litt Gollum når det gjelder kjolen min... Myyyyy preciousssssss! :ler: ), eller gjøre en "trash the dress"-fotoshoot, uten nødvendigvis å direkte ødelegge kjolen, men heller ikke være så forsiktig med den som man gjerne er på selve bryllupsdagen.

Hvis den blir hengende i skapet, så må det jo være for at barn/barnebarn kan se på den, prøve den, leke med den - eller evt selv bruke den en gang. Men jeg håper jo egentlig at de finner sin helt egen kjole, som er helt dem, fremfor å bruke min gamle. Jeg unner dem følelsen av en helt egen kjole.

• Liker 1
Skrevet

Jeg beholder min! Vet ikke helt hvor den skal oppbevares enda, men syns det er stas at mamma og mormor har sine fremdeles. Alle tre sier mye om trender, stil og tradisjoner så min gjør seg godt i den samlingen. Tenker at mine fremtidige barn vil syns det er stas å se den (og kanskje bruke den..?) i fremtiden.

Skrevet

Sendte den på rens etter tre dager og solgte den på finn. Synes det hadde vært synd om den bare hadde blitt brukt en gang, og ville at noen andre kunne få glede av den (noe jeg ikke hadde fått om jeg hadde den hengende i et skap). Men jeg hadde bestemt meg for dette før jeg i det hele tatt kjøpte kjolen, så føltes ikke rart å selge den i det hele tatt :)

Skrevet

Jeg solgte den. Ser ingen vits i å ha en kjole jeg aldri skal bruke igjen hengende i skapet.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har min fortsatt - kjolen varte med andre ord lenger enn ekteskapet :fnise:

I og med at den ikke ser ut som en typisk brudekjole, har jeg brukt den ved flere anledninger med stor suksess. Alltid greit å ha god design i skapet :)

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg betalte rundt 10 000 kroner for min kjole, og den henger i skapet i en kjolepose fordi jeg ikke ANER hva jeg skal gjøre med den.

Samme her :P

Kanskje jeg skal spare på den og se om datteren min vil ha den når hun skal gifte seg:)

Skrevet

Jeg skal beholde den. Aner ikke hva jeg skal med den, men vil beholde :P

Skrevet

Hadde masse artige photoshoots med den, hvor jeg fiksa/herpa den litt mer for hver gang. Fra Bride of Dracula til zombiebrud. Kjempeartige bilder ^^

Anonymous poster hash: 5a939...df7
  • Liker 2
Skrevet

Den er renset og henger foreløpig i skapet, men planen er å selge den.

Skrevet

Jeg har ikke tradisjonell brudekjole, men ulike plagg (korsett, skjørt, bolero - alle skreddersydd) som jeg forhåpentligvis får brukt igjen mange ganger. Samme med støvlettene og smykkene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...