AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Når et spedbarn kommer og gjør 2 til 3, er der ok at foreldrene hver for seg går ut på konsert, selskap etc. fordi man ikke kan gjøre dette sammen lengre? Ønsker ikke barnevakt til så små barn.Anonymous poster hash: a53c5...ead
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Så lenge dette gjelder begge foreldre, at de avlaster hverandre. Så ser jeg null problemer.
Sissa Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Vi har gjort det sånn, og ser ikke at det er noe problem med det! :-) Man trenger å komme seg ut og bare være seg selv litt 2
ViljaH Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Ja, innimellom er det helt greit, ikke hele tiden, alle tre må være mye sammen også. 2
Gjest Magdalene Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Hvorfor skulle det være galt? Regner med at det ikke er hver dag det er snakk om..
Athene Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Selvfølgelig er det greit. Det er når man murer seg inne og ikke får nye impulser forhold går i vasken. Fortsett å leve. Gå ut hver for dere, men finn også på hyggelige ting alle tre og etterhvert to når barnevakt blir aktuelt. Men det må gå begge veier. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #9 Skrevet 19. august 2013 Er det greit at den ene forelderen går på jobb om dagen mens de andre er hjemme? Er det greit at ene går ut og handler alene? Selvfølgelig er det greit at foreldrene finner på noe alene innimellom. Lurer på hvorfor spørsmålet egentlig kommer opp. Anonymous poster hash: 815d8...56d 1
Mafalda Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Jeg stusser også litt over spørsmålet- klart det må være greit å gå ut hver for seg, hvis ikke blir det vanskelig å komme seg ut av huset. Hos oss hadde vi hatt et magert sosialt liv hvis vi kun skulle gå ut når vi har barnevakt (en gang i skuddåret), da må det være greit å bytte på Men spesielt den første tiden, når babyen og familielivet er helt nytt, er det greit å ta det litt med ro og tilbringe mest mulig tid hjemme- hvis det var det du siktet til? 1
~Akasha~ Skrevet 19. august 2013 #11 Skrevet 19. august 2013 Jeg lurer litt på hvorfor du spør om dette er greit? Hvorfor skulle det ikke være greit å gjøre ting hver for seg selv om man har fått barn?
bettsa Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 Selvfølgelig er det greit. Vi gjør det slik etter at vår baby kom til verden. Vi avlaster hverandre, noen ganger går jeg ut og andre ganger går han ut, det tror jeg er sunt for forholdet. Skjønner egentlig ikke hvorfor du spør om dette.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #13 Skrevet 21. august 2013 Må man forstå bakgrunnen for et spørsmål for å kunne svare på det? Kanskje noen føler litt dårlig samvittighet for å gjøre noe uten familien - at mor bruker tid på sine interesser når far er hjemme med baby - men far er jo også ute med sitt - så lenge man også har fellestid så er balanse et stikkord.Anonymous poster hash: a53c5...ead
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå