Gå til innhold

Tips til hvordan jeg kan dekke betongvegg ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har kjøpt meg verdens søteste lille leilighet med kjæresten :) vi er godt i gang med å pusse opp. Vi har bygget stor terrasse utenfor, men føler litt av idyllen her blir ødelagt av en stor beongvegg. Den ligger langs med terrassen, på vår eiendom.

Vi står altså fritt til å dekke den som vi vil, da slipper vi grønske og det triste grå.

Problemet er å finne noe fint å dekke med, som ikke er svindyrt. Vil anslå at det er ca 40kvm som skal dekkes.

Tips motts med takk! gjerne med linker :D

Anonymous poster hash: 9bbbd...c18
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :cry3:

Skrevet

Hva med å slå inn beisa treplanker? Det kan være 1 cm mellomrom, og med mindre det blir veldig stygt så trenger dere ikke ha planker uten på igjen. Det er ikke så veldig dyrt det. Eventuelt kan dere male veggen.

Anonymous poster hash: b25d6...37c
Skrevet

Hva med å slå inn beisa treplanker? Det kan være 1 cm mellomrom, og med mindre det blir veldig stygt så trenger dere ikke ha planker uten på igjen. Det er ikke så veldig dyrt det. Eventuelt kan dere male veggen.

har du noen bilder for å illustrere? klarer ikke helt å se det for meg, og vet ikke helt hva jeg skal søke etter :P

Gjest Amber Rose
Skrevet

Veldig god idè det med å bruke planker til å skjule den. Skal gjøre akkurat det samme hjemme hos oss.

Skrevet

Klatreplanter, for eksempel rådhusvillvin eller klatrehortensia?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...