snikande_ullteppe Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Når sluttet dere med hvilen på dagen? Jeg har en toåring som til nå har sovet i rundt halvannen fra ca 12 på formiddagen, men nå sliter hun med å finne søvnen på kvelden. Jeg har begynt å tenke at dette kan ha noe med dagsovingen. Lurer på om hun kanskje skal slutte med hvilen på dagen, men samtidig så er hun jo trøtt og trenger litt søvn. Hva tenker dere?
Gjest pysepusen Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Han var vel 2,5 år da han sluttet. Da hadde vi trappet ned fra halvannen time til en halvtime i flere måneder.
Miss moneypenny Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Jenta mi var 2 år og 4 mndr da hun sluttet å sove på dagen.
snikande_ullteppe Skrevet 19. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2013 Takk for svar Hmm da er det vel rett rundt hjørnet nå da. Det virker som at hun trenger en liten dupp midt på dagen enda, men jeg kan prøve å begrense den. Nå har hun vært våken i senga i en time, full fest inne på barnerommet
Redbull Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Jenta vår er snart 3 og får bestemme dette selv. Er hun trøtt går hun å legger seg, sover fra 1 til 4 timer. Andre dager sover hun ikke i det hele. Hva med å la henne sove en time eller to de dagene hun trenger det? Så kan hun la være de dagene hun er mer opplagt. Kjenner barn over 3 år som har dagslur ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå