AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Far blir snart 60år og i den anledning vil jeg gjerne gi han noe knallbra! Han er stor fotballfan og manchester er laget. Hadde vært himmelen for han å få billetter til en stor kamp, men jeg som er totalt uintressert i fotball aner ikke hvordan det gjøres. Jeg leste en artikkel i VG om at man måtte være medlem i klubben for å få tak i billetter, fordi billettene stort sett aldri rakk å komme ut på salg. Han er medlem i fanklubben, og jeg kan nok få stemoren min til å lure kortet ut av lommeboken så jeg får evt koder eller hva som trengs. Men hvor vannskelig er det å få tak i slike billetter? Hvordan gjør man det? Hva koster det? Ikke alle kamper er vel planlagt, mtp mesterskap f.eks? Hvor to lag spiller, og et går videre ogsånt? Det kuleste ville å gitt han to billetter til manchester mot liverpool, så han kunne dra med bestevennen som er hardbanka liverpool-fan. Men det virker kanskje litt usannsynlig? Tips, råd, erfaringer og alt som hjelper mottaes med stor takk! :D Anonymous poster hash: 0ab93...970
Kjetil E Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Far blir snart 60år og i den anledning vil jeg gjerne gi han noe knallbra! Han er stor fotballfan og manchester er laget. Hadde vært himmelen for han å få billetter til en stor kamp, men jeg som er totalt uintressert i fotball aner ikke hvordan det gjøres. Jeg leste en artikkel i VG om at man måtte være medlem i klubben for å få tak i billetter, fordi billettene stort sett aldri rakk å komme ut på salg. Han er medlem i fanklubben, og jeg kan nok få stemoren min til å lure kortet ut av lommeboken så jeg får evt koder eller hva som trengs. Men hvor vannskelig er det å få tak i slike billetter? Hvordan gjør man det? Hva koster det? Ikke alle kamper er vel planlagt, mtp mesterskap f.eks? Hvor to lag spiller, og et går videre ogsånt? Det kuleste ville å gitt han to billetter til manchester mot liverpool, så han kunne dra med bestevennen som er hardbanka liverpool-fan. Men det virker kanskje litt usannsynlig? Tips, råd, erfaringer og alt som hjelper mottaes med stor takk! :D Anonymous poster hash: 0ab93...970 Først kan du jo ta kontakt med ManU sin supporterklubb i Norge. Og snakke med dem, det er mulig det holder med infoen om han. Hvis ikke så vil folkene der sikkert gi deg beskjed om hva du trenger av info. Du for fortelle at han er medlem og gi den info du kan gi. Apropos kamper, storkamper mot City, Chelsea og Liverpool er det nok meget stor rift om. Antaglig lettere og få billett til kamper mot mindre lag. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Indre Østfold reisebyrå , tror jeg vi fikk billetter fra. bestilte iallfall turen osv der og fikk billetter Anonymous poster hash: 9049c...c4c
Testosteron Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Det kuleste ville å gitt han to billetter til manchester mot liverpool, så han kunne dra med bestevennen som er hardbanka liverpool-fan. Men det virker kanskje litt usannsynlig? Du må for all del ikke kjøpe billetter til kamp mot Liverpool, for United taper alltid da
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Jeg har sendt mail til manchester-klubben i norge og har enda ikke fått svar. Virker veldig useriøst. Anonymous poster hash: 0ab93...970
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Du må for all del ikke kjøpe billetter til kamp mot Liverpool, for United taper alltid da Manchester United har vunnet 74 ganger. Liverpool har vunnet 62 ganger og 51 har endt uavgjort Så alltid ? Anonymous poster hash: 5847a...6ae 1
Testosteron Skrevet 25. august 2013 #7 Skrevet 25. august 2013 Manchester United har vunnet 74 ganger. Liverpool har vunnet 62 ganger og 51 har endt uavgjort. Så alltid ? Jeg overdrev kanskje litt
kr4321 Skrevet 29. august 2013 #8 Skrevet 29. august 2013 United.no har de billigste og beste billettene, men det er stor konkurranse om billettene og vanskelig å få tak i. Man må være medlem og som medlem er det de som har vært på flere kamper tidligere som blir prioritert. Har selv funnet en kontakt gjennom finn.no. Der er det folk som låner ut sine sesongbilletter. Dette er gjerne litt dyrere, men her kan man prute Ellers ville jeg googlet litt, hørt rundt med kamerater (kanskje noen av de har en sesongbillett du kan leie for en kamp?) eller har du noen kjentfolk i Manchester/ nabobyene. Fåtall av i hvertfall mannfolk som er fra Manchester som ikke har sesongbilletter, samme hvordan økonomien er lykke til!
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #9 Skrevet 31. august 2013 Har fortsatt ikke fått svar på mailen min.. Er det noen andre jeg kan kontakte? TS. Anonymous poster hash: 0ab93...970
kulu-kulu Skrevet 31. august 2013 #10 Skrevet 31. august 2013 Kan du ikke kontakte kompisen til faren din? Kanskje han vet litt mere Kanskje han er medlem i Liverpool klubben?
nuggets Skrevet 3. september 2013 #11 Skrevet 3. september 2013 Sjekk finn.no. Er folk med årskort som stadig selger plassene sine. Da ordner du bare flybillett og hotell utenom.
challenger Skrevet 3. september 2013 #12 Skrevet 3. september 2013 Sjekk ut ticket2.com, der pleier jeg å kjøpe kampbilletter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå