AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Ok, jeg vet at alle er forskjellige, men i følge de danske bladene jeg leser så virker det som alle danske menn er utro. At det på en måte er sosialt akseptert der borte. Nå har jeg en helt sinnsykt kjekk dansk mann etter meg. han er helt på, har invitert meg på date men jeg er i tvil. Vil ikke bli lurt. Men så er han så ufattelig kjekk da.. Og vi har masse å snakke om. Noen som har vært sammen med dansker? Har jeg rett eller har jeg rett? Er redd for å ende opp med grønn utflod om jeg involverer meg med han her. Anonymous poster hash: 544c9...175
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Hva mener du med grønn utflod? Jeg har hysterisk angst for kjønnssykdommer. Grønn utflod er symptom på gonore blant annet. Har ikke fått inntrykk av at denne mannen er en player, men han er skilt og 41 år. Men jeg har blitt lurt mang en gang av en mann jeg så vil liksom tenke meg godt om før det skjer noe som helst. Har egentlig sagt ja til å ta en kaffe med han da. Yikes! Tenk om han prøver seg på meg? Anonymous poster hash: 544c9...175
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 kondom. Ja, men tenk om den sprekker? Seriøst, jeg har sånn issues med angst for kjønnssykdommer. Noen som er/har vært sammen med danske menn?? Anonymous poster hash: 544c9...175
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Ja, men tenk om den sprekker? Seriøst, jeg har sånn issues med angst for kjønnssykdommer. Noen som er/har vært sammen med danske menn?? Anonymous poster hash: 544c9...175 Uansett om det er mer utroskap i Danmark eller ikke blir det jo bare gjetting i forhold til denne mannen.Anonymous poster hash: 7776a...edd 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 "Jeg har så angst.." "Jeg er så usikker.." "Jeg er så forvirret.." Forstår ingen verdens ting. Ikke noe om offer-roller og sympati heller, antar jeg? ^^ Anonymous poster hash: 8665d...3e2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 - vent med ligging, blir skikkelig kjent med han først. Om han stikker pga lite ligging, er han ingenting å samle på. - bruk kondom - still krav til han. - kos deg Anonymous poster hash: 152cb...5f0
Gjest Ironically me Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Utroskap eller ikke. Blir kanskje veldig generalisering av danskene, men kondom er sikkert greit uansett - når man er en liten grad usikker! 1
Horge Skrevet 18. august 2013 #10 Skrevet 18. august 2013 (endret) i følge de danske bladene jeg leser så virker det som alle danske menn er utroNoe sier meg at det er mye bilder i de danske bladene du "leser", og at det som måtte være av tekst er ganske lettlest?PS: Hvis du faktisk har som utgangspunkt at alle danske menn er utro, så hører vel innlegget nesten mer hjemme under skråblikk og generaliseringer. =) Endret 18. august 2013 av Horge 1
Neket Skrevet 19. august 2013 #11 Skrevet 19. august 2013 Se på Klovn... Jeg datet en danske, han ville ha en dominatrix. Så de er ikke bare utro, men pervers også! :D
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 Vel, det er ikke danske menn som er problemet ditt, for å si det sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #13 Skrevet 19. august 2013 Se på Klovn... Jeg datet en danske, han ville ha en dominatrix. Så de er ikke bare utro, men pervers også! :D Er det sant? Ser for meg at det er mye fissesnakk på de også? Nå skal jeg møte han fyren så får vi se om han klarer å oppføre seg. Lurer på om han har stor tiss,er ikke dansker kjent for det? Anonymous poster hash: 544c9...175 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #14 Skrevet 19. august 2013 Tror ikke dansker er så veldig mye verre enn nordmenn, men hvis du er usikker på han burde du bruke kondom eller la være. Har han barn? Tror kanskje menn i den alderen med barn tar mer ansvar enn menn uten, hvertfall hvis han har foreldreansvar. Ofte er playere ganske lette å gjennomskue. Anonymous poster hash: 0282b...20e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #15 Skrevet 19. august 2013 Er det sant? Ser for meg at det er mye fissesnakk på de også? Anonymous poster hash: 544c9...175 Du ser for mye på danske Paradise Hotel. Anonymous poster hash: 725a9...c16 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #16 Skrevet 19. august 2013 Tror ikke dansker er så veldig mye verre enn nordmenn, men hvis du er usikker på han burde du bruke kondom eller la være. Har han barn? Tror kanskje menn i den alderen med barn tar mer ansvar enn menn uten, hvertfall hvis han har foreldreansvar. Ofte er playere ganske lette å gjennomskue. Anonymous poster hash: 0282b...20e Tro meg, blir ikke noe fisse på han assa! Han har en sønn på 20. Og er skilt. Blir helt mo i rana av å tenke på han Jeg har som sagt aldri datet en danske før, noen som har vært bortpå noen normale? Han her virker tilsynelatende normal. Men vet jo ikke om han liker å bli tissa på eller noe sånt.. Anonymous poster hash: 544c9...175
Neket Skrevet 19. august 2013 #17 Skrevet 19. august 2013 Min ville være "mitt menneskelige toilet" Han hadde stor tiss da, men led av "death grip syndrome" etter å ha lekt for mye med seg selv mens han så på menn som måtte leke hest eller bli trampet på. Så har vi jo han andre dansken her som er så opptatt av kroppshår...
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #18 Skrevet 20. august 2013 Min ville være "mitt menneskelige toilet" Han hadde stor tiss da, men led av "death grip syndrome" etter å ha lekt for mye med seg selv mens han så på menn som måtte leke hest eller bli trampet på. Så har vi jo han andre dansken her som er så opptatt av kroppshår... Wæææh?! Anonymous poster hash: 544c9...175
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #19 Skrevet 20. august 2013 Hehe. Anonymous poster hash: 8665d...3e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå