Løvefrøken Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg sliter innimellom med at jeg blir så fryktelig rastløs. Selv om jeg har denne følelsen får jeg liksom ikke gjort noe! I dag har jeg trent og hjulpet foreldrene mine med flytting. Likevel er jeg rastløs, og bruker mange timer på å irritere meg over det, samtidig som jeg ikke får gjort noe annet... I tillegg blir jeg litt humørsyk og vanskelig å være sammen med i disse timene, og det går veldig ut over kjæresten. Forstår jo at han blir irritert også, da jeg selv synes jeg er håpløs akkurat nå... Noen som har tips? Vet det hjelper å komme seg ut eller røre seg, men har jo tross alt hatt dagens joggetur, så helt håpløs er jeg vel ikke...?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Jeg har det ofte lignende. Men det er stort sett på dager hvor jeg ikke har noe å gjøre eller noen å være sammen med. Jeg har alltid forbundet det med at jeg egentlig ikke er fornøyd med livet mitt og at jeg føler jeg burde gjort noe mer med det; studert mer, hatt hobbyer eller vært mer sosial (les: ha kjæreste). Du har jo kjæreste, så hva med å ta dere en runde i halmen? Hjelper det? Anonymous poster hash: ac8f1...f78
Hjordis Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Dette hørtes veldig kjent ut! Har hatt mange timer med frustrasjon over meg selv og manglende evne til å stoppe 'galskapen' Jeg har litt samme greia av og på. Var mye værre før. Etter å ha blitt mer oppmerksom/bevisst på dette 'fenomenet' i humøret mitt så har jeg lagt merke til at det kommer i perioder. Virker som at jeg lett dyrker følelsene og henger meg opp. Kan være utrolig vanskelig å komme ut av det. Ofte ender jeg opp med å sove meg av hysteriet. Ellers prøver jeg å finne ut hva jeg følte når det startet. Og prøve å lande den følelsen. Er ofte noe som har skjedd eller noe jeg kommer på som vokser seg til noe uhåndterlig. Er lit som det eneste som betyr noe er å bli forstått av noen. Få oppmerksomhet, ikke føle seg så j.. alene. Løsninger for meg: Musikk som drukner tankene. Skrivr ned hva som svirrer i hodet sånn at jeg ikke trenger å huske på det. Snakke med noen. Finne noe å gjøre som krever konsentrasjon. Og som jeg sa over, kjenne på hvor dette startet og prøve å bearbeide og gjøre seg ferdig med følelsene. Ble litt rotete men jeg er trøtt og søvnig :D Å være bevist på dette er et stort skritt i riktig retning.
Løvefrøken Skrevet 19. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2013 Ja, vet jo at det bruker å gå over... Litt bedre i dag, så får vel bare nok en gang ta tiden til hjelp... Takk og lov for min fantastiske kjæreste, som holder ut med meg i disse periodene...
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Er man rastløs..? Burde vel få ut energien på ett eller annet vis da. Og så gjerne koble av eventuelt for å lade opp igjen litt. Når det blir en statisk versjon av hverdagen og innholdet så blir man jo fort rastløs. Spesielt hvis en går å venter på noe helt annet.. Anonymous poster hash: af1ca...d47
Nettinettet Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Ha sex med kjæresten? Eventuelt begynne å trene på et treningssenter og ikke bare jogge? Der får man snakket med folk, delt energi, gjerne prøvd nye timer som man kan bli litt hekta på osv. Gjerne ta med kjæresten så får dere noe kjekt dere gjør sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå