Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min traff noen damer, bekjente av venner, sånn i festlige sammenkomster like før han traff meg. Han har flørtet litt på chat og likt en del bilder av de (han er ikke sånn som liker bilder i hytt og pine, så enkelt å se at det var et forsøk på å "nærme seg").

Er det riktig å beholde sånne venner på FB når man kommer i er forhold? Kjenner det stikker litt når han liker/kommenterer statuser de har (liker dog ikke bilder lenger).

Anonymous poster hash: ca153...f9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke problemet med å være venn med dem på FB, nei.

Er det derimot behov for å like, chatte og flørte med dem, så er det urovekkende og åpenbart et problem.

Anonymous poster hash: dd66c...c75
Skrevet

Herregud.
Hva bekymra man seg for før facebook?

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser ikke noe poeng at han beholder de bekjente når de i utgangspunktet var "flørter" før han ble sammen med deg. Hvis han i stedet har blitt venner med dem og dere treffer dem ute i sosiale samhenger, så er det ok at han har dem på FB, men snakk med ham om at det plager deg.

Høres ut som om typen din ikke helt vil gi avkall på ungkarslivet, men fortsatt vil være litt fri og frank, og føle han fortsatt har det :S

Gjest blondie19
Skrevet

like greit å bare få dem vekk egentlig. de har vell ikke noe å gjøre på "venne" listen.

klarer han ikke å kvitte seg med dem er det tydelig at han har noe for dem.

• Liker 1
Skrevet

Herregud.

Hva bekymra man seg for før facebook?

Da var det enkelte som gjemte på telefonnr i tilfelle de ble single igjen og det skulle bli bruk for å ta kontakt med eierne av tlfnr-ene igjen

Skrevet

Er det virkelig slik at jeg må være bekymret om min mann liker bilder av andre damer eller kommenterer statusene deres? Skal min mann være det samme når jeg gjør det med andre menn?

Svaret er NEI!

Hva gjør at folk er så usikre på forholdet sitt?

Skrevet

Jeg ser ikke noe poeng at han beholder de bekjente når de i utgangspunktet var "flørter" før han ble sammen med deg. Hvis han i stedet har blitt venner med dem og dere treffer dem ute i sosiale samhenger, så er det ok at han har dem på FB, men snakk med ham om at det plager deg.

Høres ut som om typen din ikke helt vil gi avkall på ungkarslivet, men fortsatt vil være litt fri og frank, og føle han fortsatt har det :S

Det er nok en del som holder det "varmt" ved å holde kontakten med tidligere flammer/flørter, for å kunne vandre rett til dem den dagen man evt skulle bli singel.

Er det litt som å sette penger i banken, slik at man har til senere dersom man skulle oppleve mangel av penger (les:partner)?

Skrevet

Er det virkelig slik at jeg må være bekymret om min mann liker bilder av andre damer eller kommenterer statusene deres? Skal min mann være det samme når jeg gjør det med andre menn?

Svaret er NEI!

Hva gjør at folk er så usikre på forholdet sitt?

Tja...

Kan det være fordi så mange faktisk er utro og/eller går fra partneren sin?

Skrevet

Nei, det er IKKE greit. Det er heller ikke veldig smart å fortsette å være på fb når man er i ett forhold.

Gjest gjesten
Skrevet

Nei, det er IKKE greit. Det er heller ikke veldig smart å fortsette å være på fb når man er i ett forhold.

ENIG! Må man på død og liv være der, oppretter man felles konto. Ër ikke begge enig i det, vil forholdet før eller siden ta skade av nettopp facebook.

Skrevet

ENIG! Må man på død og liv være der, oppretter man felles konto. Ër ikke begge enig i det, vil forholdet før eller siden ta skade av nettopp facebook.

Supert forslag! Felles konto må være løsningen :)

Skrevet

Dummeste jeg har hørt.

Klarer en ikke å ha en fb-konto på egenhånd bør man heller bare gå litt i seg selv.

Skal man regne med at vedkommende ikke klarer å håndtere et eget visa-kort og da?

• Liker 1
Skrevet

Hehe. ;)

Gjest gjesten
Skrevet

Dummeste jeg har hørt.

Klarer en ikke å ha en fb-konto på egenhånd bør man heller bare gå litt i seg selv.

Skal man regne med at vedkommende ikke klarer å håndtere et eget visa-kort og da?

Da har du kanskje ikke hørt så mye. Du bør gå, ikke bare litt men mye i deg selv, særlig når du sammenligner fb-konto og visa-kortet :sjokkert:

Skrevet

Det er tydeligvis en trend at man ikke skal ha grenser på FB og andre steder, og hvis noen vil ha det, blir man nesten sett ned på. Støtter deg ts.

Anonymous poster hash: b688c...3b2
Skrevet

Da har du kanskje ikke hørt så mye. Du bør gå, ikke bare litt men mye i deg selv, særlig når du sammenligner fb-konto og visa-kortet :sjokkert:

Jeg har egentlig hørt mer enn nok. ;) ^^

Skrevet

Dere glemte ironiflagget!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...