Gå til innhold

Hvor ofte må du lade mobilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan er din typiske forbruksdag? Jeg lader hver tredje dag, men bruker den da mest til musikk til og fra jobb, og en og annen sms. Når jeg er på reise og bruker mer internett og kamera, må jeg lade hver dag.

Anonymous poster hash: cea50...4c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag! Gjerne flere ganger om dagen også, og telefonen er ikke mer enn noen måneder gammel! Om jeg ikke bruker den spesielt mye holder det med en gang om dagen, om jeg bruker den mye må jeg lade den flere ganger om dagen.

Skrevet

Hver dag! Gjerne flere ganger om dagen også, og telefonen er ikke mer enn noen måneder gammel! Om jeg ikke bruker den spesielt mye holder det med en gang om dagen, om jeg bruker den mye må jeg lade den flere ganger om dagen.

Må du lade den om du ikke bruker den en dag også? Eller har du ikke hatt noen sånn dag :)

Skrevet

Jeg lader min hver natt, og litt ellers hvis jeg spiller ekstra mye en dag pga dødtid på f.eks jobb.

Hvis jeg ikke bruker den, holder den mye lenger.

Skrevet

Ladern hver dag. Løper med forskjellige gps apps, har mange dagligdagse apper som jeg bruker som instagram (sluker strøm).

Den holder seg i 4-5 dager med fornuftig bruk, som jeg må på hytteturer.

Anonymous poster hash: 6a228...6d4
Skrevet

Har iPhone 4S. Lader den hver natt. Bruker den ganske mye, men hvis jeg bruker den veldig mye så må jeg lade den i løpet av dagen og.

Skrevet

Må du lade den om du ikke bruker den en dag også? Eller har du ikke hatt noen sånn dag :)

Ja. Og av og til hender det at telefonen har 100 % batteri om kvelden når jeg legger meg og er nesten helt utlada når jeg står opp. Jeg må ha med meg lader på jobb og ellers overalt hvor jeg drar, selv om jeg ikke bruker telefonen spesielt mye. Tror det er noe alvorlig galt med batteriet, men synes det er dårlig i og med at telefonen ble kjøpt ny i juni!

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg en Sony Xperia Z. En kjempetelefon, bortsett fra dårlige batteriet. Hvis jeg bruker den en del på dagtid, så må jeg lade den på ettermiddagen før jeg kan bruke den om kvelden. Jeg lader alltid telefonen over natten også.

Skrevet

Hver natt. Bruker min hyppig både på jobb og privat, og mot kvelden kryper nivået fort ned mot 20 %.

Skrevet

Ja. Og av og til hender det at telefonen har 100 % batteri om kvelden når jeg legger meg og er nesten helt utlada når jeg står opp. Jeg må ha med meg lader på jobb og ellers overalt hvor jeg drar, selv om jeg ikke bruker telefonen spesielt mye. Tror det er noe alvorlig galt med batteriet, men synes det er dårlig i og med at telefonen ble kjøpt ny i juni!

Ja, det hørtes for dårlig ut. Jeg kjøpte nylig en ny Samsung, og på et døgn jeg ikke brukte den gikk ladingsprosenten ned 25%. Så jeg antar den vil holde ca 4 dager uten bruk. Fulladet på kvelden og utladet på morgenen ville jeg klaget på om det var en ny mobil. Da er den jo nesten ubrukelig på reise feks.

Gjest Spiderpig
Skrevet

Hver dag, noen ganger flere ganger om dagen. Skrittelleren tar MYE batteri, i tillegg spiller jeg candy-crush og wordfeud en del.

Bruker mobilen lite til ting som å tekste og ringe da :fnise:

Skrevet

Hver dag. Bruker mobilen min ganske mye.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

En gang i uka :)

Anonymous poster hash: 1a29f...f3f
Skrevet

Lader hver natt. Den kan gå ca 1 1/2 dag på strømmen, men da ender det ofte med at jeg går tom for strøm midt i arbeidstiden eller noe sånt. Bruker den ganske mye ja (:

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg en Sony Xperia Z. En kjempetelefon, bortsett fra dårlige batteriet. Hvis jeg bruker den en del på dagtid, så må jeg lade den på ettermiddagen før jeg kan bruke den om kvelden. Jeg lader alltid telefonen over natten også.

Siden du har en Sony, har du prøvd dette trikset? Jeg har noe lignende på min Xperia, det sparer strøm, men min har en noe mer primitiv strømstyring.

Skrevet

Greit å nevne hvilke tlf folk bruker.

Sony "Ericsson" Arc, lader hver dag og bruker den til å surfe, sjekke mail og høre på musikk.

Gjest Evelynita
Skrevet

Den forrige mobilen min ladet jeg to ganger om dagen. Har fått ny mobil nå, den holder i to dager, men jeg har ikke hatt dem lenge, og har ikke brukt den mye den første tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...