Gjest Violetta Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg får opp at Dexter er utilgjengelig på amerikansk netflix, stemmer det? Hvorfor?
TN-># Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Har ikke amerikansk netflix tilgjengelig her for å verifisere at det ikke er tilgjengelig, men ser at det typisk at filmer og serier forsvinner fra "direct play" på Netflix i USA for å gå over til leie. Dette er grunnet serie-eier/ importør sine lisensbegrensinger. Samme årsak til at vi i Norge ikke får alle sesonger/ filmer/ serier på Norsk Netflix. Regner med at Showtime vil ha eksklusive streaming-rettigheter på denne serien i sine egne tjenester istedenfor.
Gjest Violetta Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Takk for svar. Kan jeg betale for å se resten av serien, på Netflix eller andre steder? Å kjøpe dvd er ikke aktuelt, har kun nettbrett tilgjengelig.
TN-># Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Takk for svar. Kan jeg betale for å se resten av serien, på Netflix eller andre steder? Å kjøpe dvd er ikke aktuelt, har kun nettbrett tilgjengelig. Det er mulig du kan betale for "Showtime" www.sho.com. Iallefall om du er lokalisert i USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå