AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg kjøper Nugatti kanskje én gang i året. Har kjøpt det nå fordi jeg trengte pålegg som holder seg i romtemperatur. Men jeg synes innholdet forsvinner skremmende raskt. (Har blitt lurt til å kjøpe Nugatti Max, da. Men tror vel egentlig ikke noe på at den er noe mindre usunn). Hvor lang tid bruker dere på å tømme en boks? Anonymous poster hash: c42aa...6f6
frøken_øst Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 haha, det kommer helt an på hvor godtesugen jeg er og om jeg har sjokolade i hus. En gang spiste jeg en halv boks med skje fordi jeg hadde så lyst på sjokolade;-) 1
Miren Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 2 minutter.. Nejda, har en boks i kanskje et par uker
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Noen få dager, evnt timer. Derfor har jeg ikke kjøpt Nugatti på mange år. Anonymous poster hash: f24fa...e4f 2
#Sunrise Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Liker ikke nugatti , men siden ungene gjør det, så går det vel på noen uker
LilleSnupp Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Spiste det da jeg var liten, men ikke mer. Synes ikke det er godt rett og slett. Hvor lang tid brukte jeg og min lillebror på en slik boks? Hmm.. sikkert ikke lenge.
Gjest Keikolina Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Har hatt mini 1 år, unga liker heldigvis ikke nuggati.
Gjest Conradine Skrevet 18. august 2013 #10 Skrevet 18. august 2013 Kjøpte det når vi var på hytta når ungene var små .. men ikke etter at de ble voksne og flyttet hjemmefra. Nå kjøper jeg av og til en boks med peanøttsmør, men jeg har en tendens til å spise det med spiseskje når jeg er alene hjemme. Og når jeg først begynner med det så forsvinner boksene rimelig fort. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #11 Skrevet 18. august 2013 3 dager.. Da spiser jeg ikke annet på skiva og kjøper ikke nugatti igjen før det har gått et halvt år. Anonymous poster hash: f3656...939 1
Djungelvrål Skrevet 18. august 2013 #12 Skrevet 18. august 2013 Åååååh, nugatti på ferskt franksbrød. Mmmmmmmmmm 1
Gjest zzzzz Skrevet 18. august 2013 #13 Skrevet 18. august 2013 10 minutter. Derfor kjøper jeg det aldri.
Gjest Inggolf Skrevet 18. august 2013 #14 Skrevet 18. august 2013 1-2 mnd tror jeg vi hadde en boks med nutgatti i oppveksten. Jeg vet ikke om du ønsker det men jeg har noen få andre forslag til pålegg tilfelle du går lei Nugatti.. -leverpostei og makrell i tomat som fås i posjonspakninger -honning -Sunda (Den er undervudert!) - Tubeost og syltetøy og, men de tipper jeg at du bør spise opp etter ikke altfor mange ukene
flight Skrevet 18. august 2013 #15 Skrevet 18. august 2013 Alt fra en dag til 2 mnd... Den jeg har ståendes i skapet nå har holdt ganske lenge fordi jeg ikke har råd til å kjøpe nytt pålegg enda. Jeg elsker dessverre nugatti.
Gjest Kv84 Skrevet 18. august 2013 #16 Skrevet 18. august 2013 Alt for fort, derfor kjøper jeg det ikke. Filler'n, nå fikk jeg lyst på det!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #17 Skrevet 18. august 2013 1-2 mnd tror jeg vi hadde en boks med nutgatti i oppveksten. Jeg vet ikke om du ønsker det men jeg har noen få andre forslag til pålegg tilfelle du går lei Nugatti.. -leverpostei og makrell i tomat som fås i posjonspakninger -honning -Sunda (Den er undervudert!) - Tubeost og syltetøy og, men de tipper jeg at du bør spise opp etter ikke altfor mange ukene Takk for tips! Har gått lei av porsjonspakninger med leverpostei, så derfor tar jeg en pause fra det med Nugatti Makrell i tomat er jeg ikke noe glad i...liker laksepålegget de har, men det har jeg ikke sett i porsjonspakninger, og de vanlige boksene blir for store til formålet. Sunda er vel bare sukker? (som Nugatti) Honning kan gå an, selv om det jo også er bare sukker. (Formålet er nødmat på jobb. Har blitt litt mye uplanlagt overtid i det siste ) Anonymous poster hash: c42aa...6f6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #18 Skrevet 18. august 2013 For øvrig godt å se at det ikke er unormalt at Nugattiboksen tømmes fort. Lurte på om jeg var en unormal fråtser. Etter to dager er 1/3 forsvunnet. Men som sagt, jeg kjøper det bare ca. én gang i året, sist gang jeg spiste det var da jeg "arvet" en halvfull boks fra en som sluttet i mai i fjor Anonymous poster hash: c42aa...6f6
Dagoberta Skrevet 18. august 2013 #19 Skrevet 18. august 2013 Hadde jeg bodd alene, hadde nugattiboksen blitt stående til den hadde gått over dato, for jeg spiser ikke søtt pålegg. Men siden jeg bor med noen som liker det - omtrent en uke/halvannen uke
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #20 Skrevet 18. august 2013 Prøv HaPå? Ikke akkurat supersunt det heller, men for meg er det i hvert fall lettere å bruke til sitt egentlige formål enn Nugatti Anonymous poster hash: f24fa...e4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå