Gå til innhold

Hva gjør man når kjæresten din er utro med bestevennen din?

Anbefalte innlegg

Gjest ikkebra
Skrevet

Jeg har nylig opplevd noe av det værste som jeg trudde kunne skje meg, noe jeg faktisk aldri hadde trudd skulle skje meg.
Bestevennen min var utro mot kjæresten min i tillegg til og juge om det.
hva gjør man? hva skal man si?
jeg vet ikke selv hva jeg tenker, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg sitter her med det knuste hjerte og mange spørsmål.. hvorfor gjorde dem det? hva tenkte dem mens dem gjorde det?
det var aldri sex innibildet, men det var prat om at de skulle ha det. det var masse kyssinger, klina mange ganger og masse forskjellig sånne ting.

jeg så diverse ting men det blei nektet..
når de to menneskene du stoler mest på her i verden svikter deg på den måten, hva gjør man?

jeg trur helt ærlig de ikke hadde sagt noe til meg vis ikke jeg hadde avslørt dem på meldinger, de innrømmet en liten del, men ikke i nærheten til sannheten.
hva gjør man i sånne tilfeller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde blitt utrolig skuffet, lei meg og alt det. Så hadde jeg gått inn i hevnmodus og funnet ut hvordan jeg skulle hevnet meg

Anonymous poster hash: a56e4...a4c
  • Liker 3
Skrevet

Du slår opp med kjæresten og kutter ut vennen din, ferdig.

• Liker 28
Skrevet

Du slår opp med kjæresten og kutter ut vennen din, ferdig.

Enig. Også gir du blanke i begge .

• Liker 9
Skrevet

Hvordan vet du at de ikke hadde sex? jeg tror det er veldig vanlig å fortelle at det ikke var sex når noen har blitt ferska i utroskap, selv om de hadde det.

Anonymous poster hash: d3568...bef
  • Liker 3
Gjest Gresshoppesang
Skrevet
  1. Komme seg opp i knestående
  2. Bestille time hos frisøren
  3. Kjøpe medlemsskap på treningssenter og trene mye (Hjelper for å få ut sinne og sorg)
  4. Få fatt i et par nye, lekre sko
  5. Tilbringe tid utendørs og sammen med de virkelige vennene

Dette er hva man gjør, samtidig som ditt nye mantra er "This too shall pass".

Klem til deg!

• Liker 15
Skrevet

1. Komme seg opp i knestående
  2. Bestille time hos frisøren
  3. Kjøpe medlemsskap på treningssenter og trene mye (Hjelper for å få ut sinne og sorg)
  4. Få fatt i et par nye, lekre sko
  5. Tilbringe tid utendørs og sammen med de virkelige vennene

Dette er hva man gjør, samtidig som ditt nye mantra er "This too shall pass".

Klem til deg!

Hva er det med at alle burde bestille time hos frisøren og friske seg opp med en gang sånne ting skjer? Gjør de ikke det ellers?

Anonymous poster hash: a54eb...e71

• Liker 4
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Hva er det med at alle burde bestille time hos frisøren og friske seg opp med en gang sånne ting skjer? Gjør de ikke det ellers?

Anonymous poster hash: a54eb...e71

Nei. Jeg tror ingen i hele verden frisker seg opp ellers. Det må nok en liten traumatisk utroskaps-situasjon til for folk flest. ;)

• Liker 3
Skrevet

Håper dere har mange felles venner og at disse velger "din side" :fnise:

Gjest Miranda2011
Skrevet

Jeg har nylig opplevd noe av det værste som jeg trudde kunne skje meg, noe jeg faktisk aldri hadde trudd skulle skje meg.

jeg vet ikke selv hva jeg tenker, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg sitter her med det knuste hjerte og mange spørsmål.. hvorfor gjorde dem det? hva tenkte dem mens dem gjorde det?

det var aldri sex innibildet, men det var prat om at de skulle ha det. det var masse kyssinger, klina mange ganger og masse forskjellig sånne ting.

når de to menneskene du stoler mest på her i verden svikter deg på den måten, hva gjør man?

jeg trur helt ærlig de ikke hadde sagt noe til meg vis ikke jeg hadde avslørt dem på meldinger, de innrømmet en liten del, men ikke i nærheten til sannheten.

Ble de oppdaga siden de ikke hadde sex? Hvordan vet du det aldri var sex inne i bildet? En helt ufattelig vond oppdagelse dette, jeg vet hva jeg hadde gjort, men du må kjenne etter hva som er rett for deg å gjøre.

Skrevet

Hva har du oppdaget og hva har de gjort? Du skriver at bestevennen din var utro mot kjæresten din. Jeg antar at det var kjæresten din som var utro med bestevennen din. Du snakker med kjæresten din og ber om en forklaring. Hvis du ikke spiser forklaringen så ber du han finne et annet sted å være inntil han finner en måte å forklare seg på som du synes er OK. Etter det kan du vurdere hva du gjør.

• Liker 1
Skrevet

Been there done that! av min eks og min tidligere venninne, men i mitt tilfelle ble det et barn til som resultat av en natts affære. de prøvde og lyve men jeg fikk vite det av andre.

Jeg føler med deg og håper du kommer deg gjennom det.

Det beste du kan gjøre for deg selv er selvsagt og kutte ut begge to, enklere sagt enn gjort. Men du vil bare pine deg selv med noe annet. Du vil ikke kunne se på noen av de og ha tillit til de og uten og tenke på hva de har gjort mot deg.

Du vil nok ha noen måneder med mye tårer og mye smerte men man kommer seg videre, livet er for kort til å kaste bort tiden sin på søppelfolk. Bruk dine venner og familie for det de er verdt og få ut følelsene dine.

lykke til :hug:

• Liker 1
Skrevet

Been there done that! av min eks og min tidligere venninne, men i mitt tilfelle ble det et barn til som resultat av en natts affære. de prøvde og lyve men jeg fikk vite det av andre.

Jeg føler med deg og håper du kommer deg gjennom det.

Det beste du kan gjøre for deg selv er selvsagt og kutte ut begge to, enklere sagt enn gjort. Men du vil bare pine deg selv med noe annet. Du vil ikke kunne se på noen av de og ha tillit til de og uten og tenke på hva de har gjort mot deg.

Du vil nok ha noen måneder med mye tårer og mye smerte men man kommer seg videre, livet er for kort til å kaste bort tiden sin på søppelfolk. Bruk dine venner og familie for det de er verdt og få ut følelsene dine.

lykke til :hug:

Dette var et fint innlegg synes jeg. :)

Det er trist å høre hvordan det gikk, men det er ikke stort man får gjort med det.

Verdens letteste ting er å være etterpåklok i grunn. Men det er jo smart å være litt klok i nuet i blant og.

Håper det fort bli forbedringer og at det er et lys i enden av tunnelen. :)

Lykke til.

Anonymous poster hash: fefec...e05

• Liker 1
Skrevet

Ble de oppdaga siden de ikke hadde sex? Hvordan vet du det aldri var sex inne i bildet? En helt ufattelig vond oppdagelse dette, jeg vet hva jeg hadde gjort, men du må kjenne etter hva som er rett for deg å gjøre.

fordi alt skjedde på en og samme kveld, jeg så dem kysse og kline flere ganger i løpet av kvelden.

det var bare planlagt og ha sex og de hadde hatt sex vis jeg ikke var der, de innrømmet alt til meg når jeg fant ut det meste selv.

Gjest Chloe87
Skrevet

Vekk med på både han og henne, slikt søppel trenger du ikke i livet ditt. La dem ha hverandre, de er av samme ulla.

Skrevet

Like barn leker best. :)

Skrevet

Like barn leker best. :)

Så utspekulert svar! Du støtter de utroe, syke menneske!

Skrevet

Så utspekulert svar! Du støtter de utroe, syke menneske!

Hvorfor tolker du det slik?

Jeg sier bare at like barn leker best (som oftest).

Med noe likere personligheter så blir det straks en annen bøkgelengde.

Men det er ikke så lett å beskrive det så spesifikt, noen ganger.

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Gjest gjest-bårdrsen
Skrevet

Skjedde meg også. Kuttet all kontakt, og gidder i grunn ikke bry meg med dem lengre. Men det tok faen meg tid å komme over...

Skrevet

Skjedd meg å. Jeg slo begge hardt i de stygge trynene! Følte meg faktisk bedre etterpå ;) Føler med deg..

Anonymous poster hash: 4a8db...ddb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...