chips Skrevet 22. april 2004 #1 Del Skrevet 22. april 2004 Skal snart reise på ferie og for to uker siden begynte jeg å trene.Altså jeg begynte å gå hver dag. Har gått over 1 time hver gang (nesten hver dag) i raskt tempo i 2 uker ,men vekta rørar seg ikke!!!!! Jeg blir helt fortvilet! spiser mindre gjør jeg også.D.v.s jeg sulter ikke ,men har et normalt kosthold.Har kuttet ut godteri og mat på kveldstid også. Synes kanskje at jeg har blitt litt strammere,men kan det være innbildning? Begynner nesten å bli litt desperat nå,det er bare 2 1/2 uke igjen til avreise!! Har aldri hatt problemer med å gå ned i vekt før,enda da har jeg ikke trent i det hele tatt.Skulle gjerne bli litt smalere før jeg drar.. Håper noen kan svare meg på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 22. april 2004 #2 Del Skrevet 22. april 2004 Tar nok mye lengere tid en det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 23. april 2004 #3 Del Skrevet 23. april 2004 Jepp, du kan ikke regne med at det skal gå så fort. dessuten så har du sannsynligvis fått litt muskler pga all gåingen. og muskler veier tre ganger mer enn fett. kast vekta og fukuser på det du ser i speilet. etterhvert vil du se at du er strammere enn før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 23. april 2004 #4 Del Skrevet 23. april 2004 Sant som de to andre sier. Men det nytter ikke å spise mindre.. Og heller ikke kutte ut måltider. Du bør spise 4 måltider hver dag. Og aller fire bør være like stor. Du må spise sunt! Grovt brød (med 3 eller flere kornsorter). Loff og fine bakevarer hjelper ikke! Biffkjøtt, kylling og svinekjøtt er kjempe bra til middag. Mye proteiner!! Du kan også bytte ut to av måltidene med proteindrikk. (eks. lunch og kvelds). Hold deg unna sukker. Spiser du sunn mat, kjenner du det fort på kroppen. Men ikke etter bare en uke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå