Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #1 Skrevet 22. april 2004 Skulle ha lagt på meg noen kilo til sommeren jeg...aaalt for tynn...noen som har noen fete mattips til meg? Alt fra matoppslrifter til matvarer..eller andre fete tips? alt duger Setter pris på det!
Gjest Turi Skrevet 22. april 2004 #2 Skrevet 22. april 2004 Prøv med kosttilskudd i tillegg til vanlige måltider.
Gjest 1111 Skrevet 23. april 2004 #3 Skrevet 23. april 2004 Det er jo bare å ta seg en tur på mcdonalds hver dag, men da kommer det du legger på deg til å være reint fett, er det det du vil? Spis sunt, men spis i større mengder. Spis mye proteiner og sunt fett, gjerne hver andre time. Hvis du synes det er vanskelig å få i deg nok sunn mat, kan du supplere med nutridrink fra apoteket. Det vil derimot koste deg litt.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #4 Skrevet 23. april 2004 På Rimi og Maxi koster en pakke Nutrilett sjokolade (a 15 posjoner) 30 kr! Og det er veeeeldig godt!
Gjest 1111 Skrevet 23. april 2004 #5 Skrevet 23. april 2004 På Rimi og Maxi koster en pakke Nutrilett sjokolade (a 15 posjoner) 30 kr! Og det er veeeeldig godt! Sist jeg sjekket var nutrilett slankende.. jeg snakker om nutridrink, som er for folk som vil opp i vekt.
~sikka~ Skrevet 23. april 2004 #6 Skrevet 23. april 2004 Du kan kjøpe "Semper" på apoteket, det er et pulver de bruker i helsevesenet for å fete opp folk. Du kan blande det i saft og sauser osv. Det er et pulver med rene kalorieer og fungerer kjempebra. Jeg har brukt det og la på meg raskt.
Gjest Lady-M Skrevet 23. april 2004 #7 Skrevet 23. april 2004 Sist jeg sjekket var nutrilett slankende.. jeg snakker om nutridrink, som er for folk som vil opp i vekt. Nutrilettbar er absolutt IKKE slankende! Det er bare et sunnere alternativ enn vanlig sjokolade.
Gjest Lady-M Skrevet 23. april 2004 #8 Skrevet 23. april 2004 Skulle ha lagt på meg noen kilo til sommeren jeg...aaalt for tynn...noen som har noen fete mattips til meg? Alt fra matoppslrifter til matvarer..eller andre fete tips? alt duger Setter pris på det! Hvorfor vil du legge på deg fett? Er det ikke bedre å legge på seg muskler? Da er det bare å ta seg en tur på helsestudio og få i deg masse proteinrik mat, evt. proteinshakes, slik at musklene har byggemateriale.
Gjest 1111 Skrevet 23. april 2004 #9 Skrevet 23. april 2004 Men Nutrilett er brukt i forbindelse med slanking, det var det som var poenget mitt. Jeg ville ha frem et helt annet produkt, nemlig Nutri-drink som er for mennesker som liter å få i seg nok næring og/eller skal legge på seg.
Gjest 1111 Skrevet 23. april 2004 #12 Skrevet 23. april 2004 Gjest; ja, den er vel egentlig beregnet som det. men siden den er veldig lik vanlig sjokolade (ikke like god da), så blir den ofte brukt som en litt sunnere erstatning for sjokolade.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå