Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom pluttselig på: er ikke Jens August og Sue Astrid søskenbarn? :klø: Har jeg gått glipp av noe?

Og er Mai egentlig en Anker-Hansen? Vi har jo allerede Juni, Julie og August.. Jeg har ventet på at en Mai skulle dukke opp i serien som en ukjendt søster, men nå tviler jeg på at hun er det. Søren.

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Sue Astrid er ikke Hugos ekte datter. Han var sammen moren hennes og tok seg av henne.

Gjest Primula
Skrevet

Mai ja...det har jeg ikke tenkt på... Men på en reklame for serien, så ser vi jo Jens August og Mai gående hånd i hånd. Kanskje de gifter seg så blir det en Mai Anker Hansen også? :hoho:

Skrevet

Så også det klippet med Mai og Jens August, spennende...

Lurer på om Eva sier ja eller nei i morgen jeg *vente i spenning*

Skrevet
Så også det klippet med Mai og Jens August, spennende...

Lurer på om Eva sier ja eller nei i morgen jeg *vente i spenning*

Jeg vet. Klarer ikke vente så leser på tv2.no innimellom. :oops: På programoversikten er det minisamendrag for hver dag

Skrevet

Står det noe som røper spennende ting om i morgen da?

Skrevet

hmm.. sto ikke noe avslørende i den linken.. får ta meg en titt på tv2.no

Gjest Moonshadow
Skrevet
hmm.. sto ikke noe avslørende i den linken.. får ta meg en titt på tv2.no

Det gjorde ikke det :-?

Gjest gjest1
Skrevet

Er det ein Mai i Hotel Cæsar? Hehe... Det har eg ikkje fått med meg.. Tenk å kalle ungane sine Maj, Juni, Julie og August, då... :roll:

Gjest Catwoman
Skrevet
Kom pluttselig på: er ikke Jens August og Sue Astrid søskenbarn? Har jeg gått glipp av noe?

ja de er, Sue Astrid er Hugos adoptivdatter, så de er ikke biologisk i slekt sånn sett.

Er det bare jeg som ikke kan fatte og begripe hvorfor Eva har tvilt på om hun vil ha Oscar? :oops:

Gjest Nutten
Skrevet

Riktig at Sue-Astrid er adoptert av Hugo, så det ingenting i veien for at de kan gyve løs på hverandre.

Oscar liker nok Eva, men egentlig er det mest pengebehov som driver ham. Kanskje det er det Eva ubevisst forstår?

Skrevet

Sånn ja *gliser stort*

Nå vet jeg hva som skjer fram til 14. mai :)

Skrevet

Det var link ovenfor her som vi fikk,hvis du leter her så finner du det,innlegget er ganske nytt(tror det ble skrevet i dag/i natt),så det er ikke vanskelig å finne det igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...