AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg har nylig blitt kjent med en gutt, via felles venner. Vi har funnet på ting sammen, men da har også de felles vennene våre vært med. Jeg vil gjerne bli enda bedre kjent med han, men vil ikke virke innpåsliten. For jeg vet jo ikke om han tenker det samme. Men i følge en felles venn så vil han også bli kjent. Så hvordan skal jeg gå frem? Han er ikke så ofte pålogget på facebook, så det er ikke så lett å begynne å skrive der om hvordan det går, hva han har gjort osv. Men jeg har nummeret da. Og hva tror dere ville vært ok å finne på hvis vi skal møtes? Må ikke bli for date-ish, må helst være litt uformelt. Vi kan jo også finne på ting sammen med de felles vennene våre, men jeg føler at vi kanskje ikke blir like godt kjent da + kanskje det kan virke som jeg er "avhengig" av å ha andre med for å være med han. Håper noen kan komme med litt tips og erfaringer! Kanskje noen har lignende historier som meg og kan si litt om deres erfaringer osv. Anonymous poster hash: d6e1c...b09
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Ingen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: d6e1c...b09
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Hvor gamle er dere? Hva slags interesser har dere? Bor dere i en storby, i en mindre by eller i landlige strøk? Anonymous poster hash: aa72e...35b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Hvor gamle er dere? Hva slags interesser har dere? Bor dere i en storby, i en mindre by eller i landlige strøk? Anonymous poster hash: aa72e...35b Vi er 18 og 23. Jeg har egentlig ikke noen spesielle interesser, så kan gjøre det meste. Men jeg liker jo kino, gå på byn, spise ute, uike aktiviteter både ute og inne Men jeg kjenner ikke han så godt at jeg vet hans interesser. Vi bor i storby Anonymous poster hash: d6e1c...b09
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Vi er 18 og 23. Jeg har egentlig ikke noen spesielle interesser, så kan gjøre det meste. Men jeg liker jo kino, gå på byn, spise ute, uike aktiviteter både ute og inne Men jeg kjenner ikke han så godt at jeg vet hans interesser. Vi bor i storby Anonymous poster hash: d6e1c...b09 Send en melding å spør om han blir med å finne på noe en dag. Anonymous poster hash: e67c4...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå