AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg er akkurat blitt 30 år og har en sønn på snart 14 mnder. Jeg har vært alene med han fra starten, da barnefaren stakk og ikke vil ha kontakt med sønnen sin. Så jeg har så og si ingen frikvelder, Kvelder jeg har vært utenfor døra etter kl 19 etter jeg fikk han kan jeg telle på en hånd. Har lite mulighet barnevakt. Synes singellivet er trasig. Og savner virkelig å ha noen som er der for MEG! Men er det mulig å møte noen når man er alene med barn 24/7? Eller må jeg bare innfinne meg med å være singel til han er 15 år? Må si at etter denne sommeren hvor jeg har takket nei til ørten invitasjoner til festligheter merker jeg at venner har sluttet å invitere meg. Selv om jeg har flere venninner med barn som er single også. Men de har alle barnefri ihvertfall annenhver helg da barna er hos far. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Ønsker kanskje høre noen solskinnshistorier om alenemammaer som har klart å finne kjærligheten. :-)Anonymous poster hash: 786be...257 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Ja det er vanskeligere enn når man har muligheten til å komme seg ut uten barn, men så absolutt ikke umulig Jeg møtte min mann på nett da sønnen min var 5mnd gammel. Jg hadde aldri barnevakt, var helt alene med sønnen min. Kveldene ble litt ensomme så jeg meldte meg inn på møteplassen.no for å ha noe tidsfordriv og en dag dukket han opp. Vi chattet litt og han spurte etter nummeret mitt for å snakke i telefon fordi han syns det var lettere. Jeg nølte litt, men gav han det og vi klikket med en gang. Snakket i mange timer. Snakket også ganske mye på videochat på skype slik at jeg kunne se at han faktisk var den han utgav seg for å være. Jeg inviterte han hjem til meg 2-3dager senere, da møttes vi som vanlige venner, drakk kaffe og pratet sammen. De lange telefonsamtalene fortsatte, 3-4timer hver dag. Han kom ofte på besøk. Jeg var litt i tvil om hva jeg ville så tok det veldig rolig, var ganske skeptisk fordi jeg hadde brent meg så fælt på forrige forhold (med bf). Så ble det et par av oss til slutt, vi flyttet sammen ganske raskt og nå er vi gift, har vært sammen i 2,5år. Alt gikk veldig fort og jeg vet venner og familie hadde lite trua på oss, men det var riktig for oss, jeg angrer ikke et sekund. Må si jeg hadde lite troa på å møte drømmemannen på en nettdating side for det er mye rart der ute, men blandt dem er det også noe gull ikke alle som drar på byen for å sjekke damer mannen min var også der inne som et tidsfordriv så tilfeldighetene førte oss sammen kan man si Anonymous poster hash: 14ef9...663 1
baar Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Bor vi i nærheten så kan jeg alltids sitte barnevakt Må bare få ut poden selv først
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Anbefaler nettdating! Møtte min kjære der, nå er vi samboere med en liten baby Anonymous poster hash: aa107...3b0 1
Enyya Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Må signere de over. Nettdating er tingen :-) Da har du noe morsomt å gjøre om kveldene når ungen har lagt seg og kanskje drømmemannen dukker opp;-) Jeg var selv alenemor uten mye fri, møtte en mann på nettet som var alenefar uten noe særlig barnefri. Det var kjærlighet ved første samtale og etter 2 år ble vi samboere ♡
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Bor vi i nærheten så kan jeg alltids sitte barnevakt Må bare få ut poden selv først Tänkte skriva detsamma men så litar jag inte på "alenemödrer" även om jag är en själv. Finns så många konstiga av den typen verkar det som. Jag har lust att sätta upp en lapp på butiken "söker barnvakt till fyra kvällar/nätter i månaden. Så kan jag träna lite på kvällen, gå på bio och träffa vänner ibland också. Vågar inte göra det av rädslan för att det bara är konstiga personer som ringer, vet inte hur man kan bedöma en total främling heller... Var glad att du i alla fall har många vänner TS. Efter att det tog slut så förblev alla hans vänner hans och jag var tvungen att försöka starta om på nytt igen, det var svårt speciellt med tanke på bakgrunden till varför det tog slut och hur jag haft det efteråt. De jag har nu är jag ju väldigt glad i men du har chans att träffa någon genom vänner. Just nu dejtar jag en man med barn, han är fantastisk. Finns lika många mammor som pappor som gått ifrån varann... Inte ge upp Anonymous poster hash: 5fb34...51d
baar Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Tänkte skriva detsamma men så litar jag inte på "alenemödrer" även om jag är en själv. Finns så många konstiga av den typen verkar det som. Jag har lust att sätta upp en lapp på butiken "söker barnvakt till fyra kvällar/nätter i månaden. Så kan jag träna lite på kvällen, gå på bio och träffa vänner ibland också. Vågar inte göra det av rädslan för att det bara är konstiga personer som ringer, vet inte hur man kan bedöma en total främling heller... Var glad att du i alla fall har många vänner TS. Efter att det tog slut så förblev alla hans vänner hans och jag var tvungen att försöka starta om på nytt igen, det var svårt speciellt med tanke på bakgrunden till varför det tog slut och hur jag haft det efteråt. De jag har nu är jag ju väldigt glad i men du har chans att träffa någon genom vänner. Just nu dejtar jag en man med barn, han är fantastisk. Finns lika många mammor som pappor som gått ifrån varann... Inte ge upp Anonymous poster hash: 5fb34...51d Finnes mange rare folk ja. Men du ringer jo ikke "første og beste", og lar dem passe barnet før du kjenner dem? Du kan jo henge opp lapp, og bli kjent med et antall utvalgte personer, for så, når du føler du kjenner dem bedre, og ting er litt tryggere så kan du la dem sitte barnevakt...
Marthe75 Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Jeg var også helt alene i noen år, men hadde da besteforeldrehjelp i det minste. Har du venninner/ kollegaer med litt eldre barn? Kanskje du kan få en tenåring til å være fast barnevakt hos deg ved behov? Nettdating er sikker vel og bra, men du trenger å lufte hodet på fritiden, det er stritt å bare være hjemme og alene mye av tiden. (jeg fant kjærligheten igjen, ute på byen. Da hadde jeg besteforeldre barnevakt). 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå