bebisss Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 (endret) Gjerne noen morsomme romantiske fortellinger på lager? Endret 31. desember 2013 av bebisss 1
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Jeg syns og slikt er ekstremt kleint. Det blir for klissete for meg rett og slett
MilleVanille Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 (endret) Jeg er glad i romantikk, men gutter som tenner lys og setter på rolig musikk blir for kleint og "søtt" for meg og. Det pinligste jeg har opplevd, må være da en gutt sang for meg på første date. Kjærlighetssang. Han var kjempesøt, men det var så kleint at jeg måtte droppe det hele. Endret 18. august 2013 av MilleVanille 2
Gjest Lady Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Vet du hva? Du er gjæææærn. Gi meg heller mannen din . Håper min fremtidige mann liker det. Noe av det søteste en mann kan gjøre . Jeg er det selv, skrev navnet en gang på typen i snø med min egen blod . Gjør sånne søte/gjærne ting
Gjest badeand1 Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Romantikk under sex? Nope. Eneste som funker er stearinlys. Blomster..hvis det er roser så (pleier å tørke de) men blomster som er i vase og dør etter en uke - neitakk. Små gaver er koselig da. Middag med stearinlys også. 1
Marie90 Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Jeg ville ikke likt det heller. For det første liker jeg ikke slike ting under sex - man skal jo bli kåt, ikke "rørt". For det andre fordi jeg ville følt det var altfor "arrangert" og klisjéfylt. Å få en bukett eller en liten gave er alltid hyggelig, men selv da blir det bare satt pris på hvis det er sjelden. 2
Gjest Kjærleik Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Romantikk liker jeg svært godt, men jeg er litt usikker på romantikk i en slik setting.. Tror det hadde føltes litt rart, men jeg hadde likevel satt pris på mannens forsøk da han gir mye av seg selv ved å gjøre slikt. En blir litt sårbar. Det må ikke bli for mye, ei heller for lite. Det er balansegangen som kan være litt vanskelig.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Stearinlys under sex? Må vel være for å bruke det aktivt mens man holdt på det... Anonymous poster hash: a90b9...85b 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Jeg hadde også syntes det hadde vært kleint. Litt romantikk er ok, men hvis det er for mye blir det bare pinlig.
Steinar40 Skrevet 18. august 2013 #10 Skrevet 18. august 2013 Tenne stearinlys og sette på rolig musikk er sånt kvinnfolk kan gjøre. Hadde aldri falt inn meg.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #11 Skrevet 18. august 2013 Tenne stearinlys og sette på rolig musikk er sånt kvinnfolk kan gjøre. Hadde aldri falt inn meg. Som mann, kan det falle meg inn noen ganger. Jeg synes det kan være langt behageligere lys for øyene med litt levende lys i stedet. Og rolig musikk er heller ikke noen ukjent faktor i hverdagen akkurat. Anonymous poster hash: d55ae...06d 1
juliane Skrevet 18. august 2013 #12 Skrevet 18. august 2013 I gjengen min blir en av gutta stadig mobbet for den gangen dama hans kom hjem til en sti av roseblader inn mot soverommet og han naken på senga med enda mer roser. Hun knakk fullstendig sammen i latter, det var kanskje ikke den reaksjonen han hadde håpet på. 1
Steinar40 Skrevet 18. august 2013 #13 Skrevet 18. august 2013 Som mann, kan det falle meg inn noen ganger. Jeg synes det kan være langt behageligere lys for øyene med litt levende lys i stedet. Og rolig musikk er heller ikke noen ukjent faktor i hverdagen akkurat. Anonymous poster hash: d55ae...06d Greit nok det, så lenge det er dama som fikser det
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #14 Skrevet 18. august 2013 Greit nok det, så lenge det er dama som fikser det Forsåvidt. Men det handler vel en smule om intensjonen også muligens. Jeg gjør det for å gjøre det behagelig for øynene. Ikke for å gjøre det romantisk nødvendigvis. Anonymous poster hash: d55ae...06d 1
MissStiles Skrevet 18. august 2013 #15 Skrevet 18. august 2013 Kjæresten min er ikke så romantisk. Men jeg er heller ikke glad i sånne klisse-romantiske ting. Så da er det greit.
Havbris Skrevet 18. august 2013 #16 Skrevet 18. august 2013 Nei og nei. Hyggelig med middag og stearinlys etc. Men innledning til sex er annerledes. Da er det rett på.
Avalon Skrevet 18. august 2013 #17 Skrevet 18. august 2013 Vi kan gjerne finne på å tenne stearinlys når vi skal ha sex. Det gir jo rommet en annen stemning, og gir et ganske fint og diskret lys.
Gjest Eurodice Skrevet 18. august 2013 #18 Skrevet 18. august 2013 (endret) Dette var du svært reflektert og bevisst på da. Men hvorfor og hvordan har du ikke mye forståelse for derimot. ^^ Anonymous poster hash: d55ae...06d Du feige AB, du har tydeligvis forståelse for dette. Kjenner du Steinar og vet hvorfor han ikke liker stearinlys og/eller romantikk? Endret 18. august 2013 av Arabella
bebisss Skrevet 18. august 2013 Forfatter #19 Skrevet 18. august 2013 (endret) Jeg er glad i romantikk, men gutter som tenner lys og setter på rolig musikk blir for kleint og "søtt" for meg og. Det pinligste jeg har opplevd, må være da en gutt sang for meg på første date. Kjærlighetssang. Han var kjempesøt, men det var så kleint at jeg måtte droppe det hele. hahahahaha Off så pinlig Vet du hva? Du er gjæææærn. Gi meg heller mannen din . Håper min fremtidige mann liker det. Noe av det søteste en mann kan gjøre . Jeg er det selv, skrev navnet en gang på typen i snø med min egen blod . Gjør sånne søte/gjærne ting Shit du må ha blødd mye da! Jeg skal gjøre det med mannen, når jeg har mensen. Ta ut den brukte tampongen og skrive med den på baderomsspeilet "elsker deg til blods" off dårlig spøk hehe.. I gjengen min blir en av gutta stadig mobbet for den gangen dama hans kom hjem til en sti av roseblader inn mot soverommet og han naken på senga med enda mer roser. Hun knakk fullstendig sammen i latter, det var kanskje ikke den reaksjonen han hadde håpet på. Hahahaha ååå det må være noe av det pinligste!! Stakkars fyr da som sikkert hadde brukt litt tid på disse bladene og ligger der å venter naken i spenning Endret 31. desember 2013 av bebisss 3
Gjest Hyssingen Skrevet 18. august 2013 #20 Skrevet 18. august 2013 Jeg syns det blir for krampeaktig med en fullstendig romantisk makeover hjemme for en kveld. Men om han tenner stearinlys når vi skal ha sex, og en annen dag kjøper roser, og en annen dag lager middag. osv, så synes jeg det er koselig og fint. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå