Gå til innhold

Da var jeg helt fjern....Hva med deg?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Leste tråden om "tale-leifer", og så tenkte jeg: man sier ikke bare rare ting, innimellom foretar man seg også mye snodig.

En gang, da jeg hadde opprydding i et uterom, skulle jeg vaske en FLYTE VEST som ei katte hadde klart å gjøre fra seg på :-(, og der stod jeg da og prøvde for harde livet å legge i bløt en flyte vest. Skjønnte ingenting jeg, fikk den jo ikke ned i vaske-baljen!!!! Jeg la alle mulige tunge ting på den for å få den ned i vannet.......sååååååå demret det for meg :-)

Den heter jo ikke flyte vest uten grunn :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan fort gå galt når oppvaskmaskina står ved siden av kjøleskapet. Som den gangen jeg ryddet av frokostbordet, satte brunosten fint ved siden av kaffekoppen i oppvaskmaskina og satte den på...

Etter to minutter skjønte jeg hva jeg hadde gjort. Trenger vel ikke si at jeg kastet osten?

Gjest Anonymous
Skrevet

Den heter jo ikke flyte vest uten grunn :wink:

Nå heter det vel strengt tatt ikke flyte vest heller, men flytevest :wink:

Skrevet

Jeg hadde hjulpet mamma med å flytte et bord. Etterpå gikk jeg der bordet hadde stått, og rett på lampa med stålkant, som fortsatt hang der - i øyehøyde :o har fortsatt arr på neserota... :ler:

Skrevet

Huff, sånne ting gjør jeg altfor ofte!

Husker spesielt den gangen jeg satte alarmen på jobb før jeg gikk inn. Etter en stund begynte det å ule noe grusomt og jeg trodde det var brannalarmen :oops: Spurtet ut og fant, til min store lettelse, politiet utenfor. Det var jo brann! Mens de hadde fått en oppringning om innbrudd.

Huff, rørte aldri den alarmen igjen.. 8)

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg hadde vesla i paraplytrilla, vi var ferdig med shopperunden. Jeg løftet varene inn i bilen, vesla inn i bilen....og kjørte. 4 dager senere kom jeg på at jeg ikke hadde løftet paraplytrilla inn i bilen.... :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde utrolig ammetåke da yngste var lita. Skulle på helsestajonen en dag, litt travelt. Kledde på eldste, så yngste og til slutt meg selv. Dro med meg vogna og eldste i heisen, og ned. Når jeg skulle rette på dyna i vogna fant jeg ut at jeg hadde glemt å legge ungen i vogna. Yngste lå på gulvet der jeg hadde lagt henne fra meg.. (ikke rart hun begynte å krabbe bakover når hun var 3 mnd)

Ble en del rot den tiden, melka i skapet hvor glass skulle stå, tallerkner i kjøleskapet osv. Fant ting på de utroligste steder..

Bodde sammen med en periodedranker som til tider var ganske kranglete, og glemte hva vi kranglet om midt i. Og holdt på å få juling for at jeg ikke svarte på det han hadde spurt om, som jeg seff ikke husket hva var...

Glemte hva folk hadde sagt i det de lukka kjeften, og prøvde å vri hjernen for å huske når de stod å så rart på meg i påvente av et svar..

Ammetåke er ikke til å spøke med! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg hadde vesla i paraplytrilla' date=' vi var ferdig med shopperunden. Jeg løftet varene inn i bilen, vesla inn i bilen....og kjørte. 4 dager senere kom jeg på at jeg ikke hadde løftet paraplytrilla inn i bilen.... :oops:[/quote']

Godt det ikkje var omvendt då... :o

Gjest Poirot
Skrevet

Var med i en møtedelegasjon fra Norge med noen fra utlandet vedrørende et tema jeg skulle skrive litt om. I en pause stod jeg sammen med en del andre og de pratet i vei. Kjedelig, så jeg fulgte ikke helt med. Inntil noen tydelgivis hadde spurt om min mening om ett eller annet.

"Sorry", sa jeg, jeg fikk ikke med meg hva du sa.

"As a lawyer, I am wondering how you look upon this situation" (vedrørende dette millionprosjektet jeg strengt tatt ikke kjente spesielt godt til.)

Jeg fikk mao ikke med meg at det var meg han snakket til, for jeg er jo ikke vant til å bli omtalt som the lawyer og skulle svare på kompliserte drøftelser sånn ut av det blå.

Da var pausen slutt.

PUH!

Gjest Constanze
Skrevet

Jeg satt og tenkte litt rundt dette med å få barn eller ikke. Jeg kommer fra en familie hvor flere av slektningene mine har ganske mange barn, og begynte å fundere på om denslags kunne være arvelig, dvs om også jeg kanskje er veldig fruktbar. Jeg kom ikke frem til noe godt svar, så derfor begynte jeg å gruble over det motsatte - hvis fruktbarhet er arvelig, er barnløshet det også da?? :roll:

Skrevet

Jeg er blitt ganske inpirert av forskjellige tråder i det siste, og det jogger hukommelsen litt. - Men jeg var med ett vennepar av meg for å shoppe litt til ungene deres. Vi gikk inn i en lekebutikk og mannen roper til veninnen min og meg fra andre siden av butikken: Puuuuus; Har du sett ballene til Thomas??

Skrevet

En morgen jeg var veldig trøtt og vekkerklokka ringte, trykte jeg på knappen til nattbordslampen min.. Jeg trykket og trykket og vekkerklokka ringte fremdeles..

Til slutt ble jeg så irritert på klokka at jeg krabbet under sengen og drog ut kontakten til nattbordslampa..

Da hadde jeg våknet såpass at det gikk opp for meg hva jeg drev på med :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Mamma banket på døra mi og ropte at det var telefon til meg.. Da jeg ikke dukket opp ute, gikk hun inn.. Da stod jeg oppreist i senga mi med et bilde som hadde hunget på veggen inntil øret mitt og ropte "hallo, hallo?"

Gjest Anonymous
Skrevet
En morgen jeg var veldig trøtt og vekkerklokka ringte, trykte jeg på knappen til nattbordslampen min.. Jeg trykket og trykket og vekkerklokka ringte fremdeles..

Til slutt ble jeg så irritert på klokka at jeg krabbet under sengen og drog ut kontakten til nattbordslampa..

Da hadde jeg våknet såpass at det gikk opp for meg hva jeg drev på med :oops:

:grinele:

Skrevet

Jeg tror jeg har gjort masse dumme ting, men jeg kan ikke komme på så mange nå. Det eneste jeg husker er en ganng jeg satt inn kortet i minibank for å ta ut penger, tastet kode, fikk penger, tok kortet og gikk. Pengene stod igjen i minibanken... :roll: Men en veldig hyggelig dame som brukte den etter meg hadde gått inn i banken med pengene og stod der når jeg etter et kvarters tid merket at jeg ikke hadde pengene og kom tilbake

Skrevet

Tror min kjære samboer tar kaka her.

Han hadde fått for seg at vasken på kjøkkenet skulle vaskes pga vond lukt fra sluket. Han fylte vasken full av vann og salmiak, koblet av rørene under og vasket de grundig. Mens rørene lå til tørk dro han ut "proppen" så alt vannet rant ned i skapet/under skapet/ut på gulvet (vi har parket). Da var det bare å løpe til og hjelpe med å få vannet kjapt opp fra gulvet. Vi samlet alt vannet i en bøtte, og det var masse vann, og det neste han gjorde var å tømme bøtta rett i vasken igjen. Samme stress en gang til. Tørke tørke tørke.....Trenger vel ikke å si annet en at jeg monterte rørene, og tømt bøtte ETTER av jobben var gjort. Etter denne episoden trenger jeg bare å nevne bøtte/vask/-rør og vi ler så vi detter ut av stolen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...