Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #1 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg lurer bare på om Hege (moderator) og Hegelille er en og samme person. De har veldig mye skrivefeil begge to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 10. juni 2002 #2 Del Skrevet 10. juni 2002 Nei, det tror jeg ikke stemmer. Jeg ser heller ingen grunn til at det er nødvendig å starte en egen tråd om dette "bare" fordi om noen skulle ha en del skrivefeil i innleggene sine.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. juni 2002 #3 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg tror heller ikke de er de samme, men det skal de da få svare på selv. Men om de så var - hva så? Å stille spørsmålet pga. skrivefeil, er jeg enig med Kristian i at blir for dumt. Eller hvorfor lurer du på det? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 10. juni 2002 #4 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg beklager så mye at jeg har skriveleifer, men SÅ galt er det vel ikke Du klarer vel så lese det jeg skriver? Nei, jeg er ikke Hegelille, hun får ordne sine egne skrivefeil 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlennJesus Skrevet 10. juni 2002 #5 Del Skrevet 10. juni 2002 Igjen har vi sett at skrivefeil er et argument. Altså, hvordan man skriver eksluderer meningsytringer på bekostning av ortografisk korrekthet. Og til dere jenter..... jeg skriver....akurat såm jej vil med ale de skrive fel det må ha. Ler av dere useriøse tullhøner som ikke forstår at tekstens innhold er mye viktigere enn stavefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 10. juni 2002 #6 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg klarer å leve med mine skrivefeil. Det må dere også! Jeg gidder ikke bekymre meg om det, selv om enkelte av dere tydeligvis gjør det. Pass på blodtrykket _________________ Hege1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-06-10 10:51 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 10. juni 2002 #7 Del Skrevet 10. juni 2002 Men problemet her inne er at etter du kom med dine konstruktive innlegg Waco er at meninga med innlegget lissom ikke er så viktig lengre.Derfor må vi konsentere oss om andre ting,som for eksempel skrive feil. U see? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlennJesus Skrevet 11. juni 2002 #8 Del Skrevet 11. juni 2002 Thea...du må nok forklare en gang til....skjønte ikke helt hva du mente......? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2002 #9 Del Skrevet 12. juni 2002 Er enig med GlennJesus her. Hvordan man skriver et innlegg er ikke viktig, så lenge man forstår det som står der. Ikke alle kan være like flinke til alt. Skrivefeil eller ikke. Syns dessuten ikke Hege har så mye skrivefeil heller. Har aldri lagt merke til det i hvert fall. Og om hun har det, har hun sikkert hatt veldig dårlig tid! Og Hegelill klarer seg helt sikkert fint, med og uten skrivefeil. For det er ikke det som er poenget. Sammenlikn det med engelsk. Om man ikke snakker heeeelt riktig, er det svææært få som ikke forstår deg. Så vær så snill, ikke heng dere opp i sånn dumme ting! Det bare ødelegger for andre ved å påpeke feilene deres. Påpek heller de positive sidene - det er mer givende! Syns du skriver flott jeg Hege! *Klemmer Hege-vennen masse, masse* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 12. juni 2002 #10 Del Skrevet 12. juni 2002 Hope, hadde alle vært som deg, så hadde Waco fått viljen sin. Moderatorer hadde vært overflødige! Masse klemmer til deg også! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå