Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg er sjalu og urimelig nå...

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 4 måneder .Jeg gikk på facen hans igår, og så at det er ei jente som skrev en liten hilsen på veggen hans for 3 år siden. Ja - det er lenge siden.. MEN han skrev til henne på samme måte som han bruker å skrive til meg og kalte henne for samme kjærlige ord som han kalle meg for.. han brukte akkurat de samme ordene - det såret meg.. Jeg ble lei meg.. Jeg følte meg verdiløs..

er jeg dum nå? Er det noe å bry seg om?

Hun har kommentert noen bilder av ham i fjor men da takket han henne bare..

Anonymous poster hash: 24075...f6c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 4 måneder

ei jente som skrev en liten hilsen på veggen hans for 3 år siden

Var dere sammen for 3 år siden? Nei...

Anonymous poster hash: 24190...ccd

• Liker 1
Skrevet

Ja du er dum nå.

• Liker 4
Skrevet

Var dere sammen for 3 år siden? Nei...

Anonymous poster hash: 24190...ccd

nei.. og så? han kunne jo kalt meg for noe annet da...

Skrevet

Fortid er fortid. La hans facebook/mail/tlf etc være , det er hans privatliv!

Skrevet

Jeg lurer på om jeg er sjalu og urimelig nå...

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 4 måneder .Jeg gikk på facen hans igår, og så at det er ei jente som skrev en liten hilsen på veggen hans for 3 år siden. Ja - det er lenge siden.. MEN han skrev til henne på samme måte som han bruker å skrive til meg og kalte henne for samme kjærlige ord som han kalle meg for.. han brukte akkurat de samme ordene - det såret meg.. Jeg ble lei meg.. Jeg følte meg verdiløs..

er jeg dum nå? Er det noe å bry seg om?

Hun har kommentert noen bilder av ham i fjor men da takket han henne bare..

Var det 3 år siden at han skrev disse ordene til henne?

Skrevet

De fleste har de samme kallenavnene de gir personen nært seg.. Som vennen, kjære, elskling, pusen..

Anonymous poster hash: c7f38...50a

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor betyr det noe for deg at det er de samme ordene?

Skrevet

Føler du at du hadde betydd mer for han om han hadde laget et spesielt kallenavn for deg i steden for å bruke et som han har brukt på noen andre?

Skrevet

Hvorfor betyr det noe for deg at det er de samme ordene?

han og den jenten var ikke kjærester en gang. og han skrev til henne på samme måte som han skriver til meg, samme spørsmål, samme svar.. jeg føler da at det spiller ingen rolle for ham hvilken jente han snakker til - det blir det samme.. nå blir ikke jeg like glad når han sier noe fint til meg.. det blir ikke individuelt.

Hilsen TS

Skrevet

han og den jenten var ikke kjærester en gang. og han skrev til henne på samme måte som han skriver til meg, samme spørsmål, samme svar.. jeg føler da at det spiller ingen rolle for ham hvilken jente han snakker til - det blir det samme.. nå blir ikke jeg like glad når han sier noe fint til meg.. det blir ikke individuelt.

Hilsen TS

Jeg forstår. Kanskje de var nærere enn han har sagt, ettersom han brukte samme ord?

Evt tenker du at han kanskje bruker de samme ordene til kvinnelige venner nå også?

Det er mulig at han bruker de ordene kun til de han har vært i nært forhold til og deg som han er i nært forhold til nå.

Skrevet

Han jeg dater er 39 år. Han har flere x-er , t.o.m barn.

Noe av det han kaller meg er vakreste , herligste , snupps , søta

Jeg regner med at jeg ikke er den første han gir disse kosenavnene, da har han isåfall vert lite oppfinnsom i tidligere forhold.

Man kan ikke henge seg opp i slikt , heng deg heller opp i at det er deg han vil ha,deg han gir kosenavn,ikke en jente fra 3 år tidligere!

Anonymous poster hash: a5c85...057
  • Liker 1
Skrevet

Hilsen TS

Evt kan du spørre han om hva de ordene han skriver til deg betyr for han, dvs hvorfor han valgte akkurat de ordene/uttrykkene.

Hvordan har dere det sammen?

Viser han deg at han er glad i deg?

Det som betyr noe er om dere er glade i hverandre og viser det og om dere har det bra sammen.

Skrevet

Jeg forstår. Kanskje de var nærere enn han har sagt, ettersom han brukte samme ord?

Evt tenker du at han kanskje bruker de samme ordene til kvinnelige venner nå også?

Det er mulig at han bruker de ordene kun til de han har vært i nært forhold til og deg som han er i nært forhold til nå.

Jeg kan spørre ham om de var kjærester. Han har fortalt meg om sin forrige ex som han har vært sammen med for noen år tilbake men har aldri nevnt den jenter her... derfor mener jeg at de ikke var kjærester..

jeg tviler på at han bruker de samme ordene for sine jentevenner - vet ikke.

TS

Skrevet

Hehe. Ja, nå er du VELDIG urimelig!

Skrevet

Jeg regner med at jeg ikke er den første han gir disse kosenavnene, da har han isåfall vert lite oppfinnsom i tidligere forhold.

Man kan ikke henge seg opp i slikt , heng deg heller opp i at det er deg han vil ha,deg han gir kosenavn,ikke en jente fra 3 år tidligere!

merkelig at han ikke slettet dette innlegget fra sin facebook da.. da skulle jeg i hvert fall ikke fått lest det..

jeg har jo sett hele dialogen deres, det gjelder ikke bare kallenavn..

TS

Skrevet

Jeg kan spørre ham om de var kjærester. Han har fortalt meg om sin forrige ex som han har vært sammen med for noen år tilbake men har aldri nevnt den jenter her... derfor mener jeg at de ikke var kjærester..

jeg tviler på at han bruker de samme ordene for sine jentevenner - vet ikke.

TS

Jeg tviler også på at han bruker de samme ordene på jentevenner.

Hvis dere har det bra sammen, synes jeg at du kan prøve å ikke legge vekt på dette om ordene som han skrev.

Det som AB skriver under her, synes jeg at du skal legge vekt på.

Kloke ord! :)

Skrevet

Tusen takk til deg, gjest. :)

Jeg lurer på om det er dumt hvis jeg skal spørre ham om henne/hans forhold til meg og referere til dialogen deres eller blir det bare dumt?

Hilsen

ts

Skrevet

Tusen takk til deg, gjest. :)

Jeg lurer på om det er dumt hvis jeg skal spørre ham om henne/hans forhold til meg og referere til dialogen deres eller blir det bare dumt?

Hilsen

ts

Hei :)

Du må takke bruker Anonymous poster hash: a5c85...057 mest, da h*n kom med de kloke ord.

Jeg tror at det er best å ikke spørre, og heller gå ut i fra at det er slik som Anonymous poster hash: a5c85...057 sa

Det er best å la fortid være fortid, og ikke rote opp i ting.

Det kommer også ofte ubehageligheter ut av å fortelle at en har vært inne og lest på andres FB o.l.

Husk: Det er deg han er sammen med nå, og det er til deg han bruker kjærlige ord! :dagens-rose:

Jeg ønsker dere lykke til! :)

Skrevet

Du kan jo alltids spørre, hvis du føler at kommunikasjonen deres er slik at dere kan snakke åpent om sånn. Men da vil han jo også få vite at du var inne på facebooken hans og hvis han ikke synes dette er greit så kan det være smart å ikke spørre.

Denne jenta var nok ei han enten var sammen med eller holdt på å bli sammen med, og på den tiden var jo hun hans jente, elskling, vennen, fining osv, og da er det jo naturlig at han kaller henne det. Nå derimot er det du som er dette for ham, og da kaller han jo naturligvis deg for dette. Så at han har kalt henne dette for tre år siden har dermed ingen betydning i dag, i dag er det du som betyr noe for ham. Jeg vet ikke om det var slike kallenavn du mente, men det er i alle fall en måte å se på det på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...