Gjest Madam Felle Skrevet 23. april 2004 #21 Skrevet 23. april 2004 Jeg synes det er smålig å bli irritert på slike ting, og det er min mening.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #22 Skrevet 23. april 2004 Jeg synes det er smålig å bli irritert på slike ting' date=' og det er min mening.[/quote'] Er det bedre å irritere seg over hva andre blir irritert over enn at de irriterer seg over det i første omgang? Beklager, meg jeg ser ingen forskjell på at "vi" ikke liker skriverot og at du ikke liker at vi ikke liker skriverot.. (vi må være like smålige alle.. ?)
Suzy Skrevet 23. april 2004 #23 Skrevet 23. april 2004 Jeg synes det er smålig å bli irritert på slike ting' date=' og det er min mening.[/quote'] Det er greit det. Jeg syns det er viktig å holde språket vårt i hevd så godt det lar seg gjøre
lille mor Skrevet 23. april 2004 #24 Skrevet 23. april 2004 På ingen måte det viktigste i verden - men det blir litt sånn som Usikker sier' date=' noen ganger ser jeg nesten mer på feilene enn på det folk skriver. Det er ikke noe jeg ønsker å gjøre, det bare blir sånn.[/quote'] Da burde du kanskje holde deg til å rette norskstiler, og ikke svare på innlegg der folk spør om råd til deres problemer. For hvis skrivefeilene er mere fengende enn selve spørsmålet, kan du ikke legge så mye i svarene dine. Og det er kanskje råd noen virkelig trenger og vil følge. Og jeg som er kokk hater når folk ikke har noe mer spennende enn taco til middag, jeg jobber trossalt med mat hver dag. HALLO!!!!!!???????
Malou Skrevet 23. april 2004 #26 Skrevet 23. april 2004 Jammen så flott at dere har noe å irritere dere over da... Det hadde vært kjedelig uten ikke sant? Jennifer
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2004 #27 Skrevet 23. april 2004 Jeg har også lagt merke til at enkelte ikke kan forskjellen, faktisk er det måten jeg kjenner igjen spesielle brukere på. Selv kan jeg selvfølgelig forskjellen Samme her Personer som kan skifte nick/identitet til det kjedsommelige - dette lille ordet avslører dem allikevel... sammen med litt attitude og slike ting da
Gjest Virvel Skrevet 23. april 2004 #28 Skrevet 23. april 2004 Og jeg som er kokk hater når folk ikke har noe mer spennende enn taco til middag' date=' jeg jobber trossalt med mat hver dag.[/quote'] Det har da vel aldri vært forbudt å irritere seg over ting? Skal vedde på at alle her inne har massevis av meningsløse ting de irriterer seg over. Men - det finnes naturligvis gode og mindre gode måter å takle det på, det er sant. Skrivefeil er noe som irriterer meg også, og jeg får helt fnatt hvis jeg må lese noe hvor det konsekvent står "ett" i stedet for "et", men jeg pleier ikke å kommentere det.
Gjest Moonshadow Skrevet 23. april 2004 #29 Skrevet 23. april 2004 Det er ingenting som er "det viktigste i verden", men mange ting kan være viktige likevel. Hva har vi regler for om ingen skal følge dem?
Ingeborg Skrevet 23. april 2004 #30 Skrevet 23. april 2004 Jeg har aldri, gjentar: ALDRI, rettet på et/ett-feil i tråder som ikke har med det å gjøre. For jeg vil faktisk ikke ødelegge sakligheten i trådene til folk. Akkurat det er jeg ganske bevisst på, og jeg blir nesten litt såret når du påstår det. Men når det nå for en gangs skyld var en hel tråd for meg og andre som irriterer seg over det samme, har jeg jo endelig funnet et sted å ta det opp!
blåveis Skrevet 23. april 2004 #31 Skrevet 23. april 2004 Regler er til for å brytes :o Ja, vel.. fint samfunn det blir! Skjønner at du mener det humoristiks, men den slags holdninger til lover og regler provoserer meg!
lille mor Skrevet 23. april 2004 #33 Skrevet 23. april 2004 Det var jo ikke det jeg skrev heller, det var at fokus var mer på skrivefeilene enn på det aktuelle problemet.Det skrev du jo selv, så da må du evt. bli såret av deg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #34 Skrevet 23. april 2004 Er det mulig Ja, den setningen der har jeg hørt om fartslover, trydelover, voldslover osv og da blir jeg :evil: , derfor liker jeg ikke den strofen spesielt godt.. (beklager avsporingen.. )
Gjest Moonshadow Skrevet 23. april 2004 #35 Skrevet 23. april 2004 Ja, den setningen der har jeg hørt om fartslover, trydelover, voldslover osv og da blir jeg :evil: , derfor liker jeg ikke den strofen spesielt godt.. (beklager avsporingen.. ) Dette var snakk om grammatikk da kjære deg.. Vesentlig forskjell.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #36 Skrevet 23. april 2004 Dette var snakk om gramatikk da kjære deg.. Vesentlig forskjell. Ja, men som sagt var dette en uttalelse om strofen "regler er til å for å brytes".. en avsporing.. Liker godt at vi har gramatikkregler også, forresten.. men blir litt mindre :evil: av at de brytes, da
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #38 Skrevet 23. april 2004 Grammatikk' date= takk. ups! beklager!
Tusseline Skrevet 24. april 2004 #39 Skrevet 24. april 2004 Enig med Ingeborg. Det er utrolig irriterende- å til stadighet observere tusenvis av skrivefeil i enkelte innlegg, tatt i betraktning at de ikke lider av dysleksi eller andre språkvansker. Selvsagt er det ikke det viktigste i verden, men det er da riktig å holde språket noen lunde i behold, vel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå