AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg skjønner ikke helt greia med det mobiltegnet som vises i chatlisten på facebook. Av og til står det hvor mange minutter siden vedkommende var aktiv, andre ganger står det bare bilde av en mobil. Hva kommer det av at det av og til plutselig bare blir mobil-tegn uten noe tidspunkt? Jeg tenkte først at det betydde at det var veldig lenge siden personen hadde vært online, men det kan ikke være det. Noen som vet logikken i disse ulike tegnene? Anonymous poster hash: 26044...837
Limah Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Jeg TROR det er sånn at bare mobiltegnet vises hvis man hele tiden er tilgjengelig f.eks. ved å ha på wifi eller mobilnettet. Så tror jeg det vises tid på de som skrur dette av og på, dvs ikke er tilgjengelig hele tiden
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Jeg TROR det er sånn at bare mobiltegnet vises hvis man hele tiden er tilgjengelig f.eks. ved å ha på wifi eller mobilnettet. Så tror jeg det vises tid på de som skrur dette av og på, dvs ikke er tilgjengelig hele tiden Det kan ikke stemme. Jeg har sett på noen andres liste at det har stått tidspunkt på meg, og jeg har aldri skrudd av nett-tilgangen. Dvs er alltid tilgjengelig. Anonymous poster hash: 26044...837
Limah Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Det kan ikke stemme. Jeg har sett på noen andres liste at det har stått tidspunkt på meg, og jeg har aldri skrudd av nett-tilgangen. Dvs er alltid tilgjengelig. Anonymous poster hash: 26044...837 Kan det være at du avslutter facebook ordentlig (og ikke bare trykker vekk), og at du dermed ikke er tilgjengelig selv om nettet er på?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Kan det være at du avslutter facebook ordentlig (og ikke bare trykker vekk), og at du dermed ikke er tilgjengelig selv om nettet er på? Da skulle man jo tro at også mobiltegnet forsvant? Nei jeg vet ikke. Irriterer meg...hahaha Anonymous poster hash: 26044...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå