Gå til innhold

"it's complicated" status på facebook. HVA FAEN ER VITSEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld meg, men jeg skjønner bare ikke hvorfor folk skal absolutt skifte til den statusen når folk treffer en litt røff periode, og hvorfor i all verden skal de dele det med andre på den måten.

Enten så er det sånn at man har problemer og skal fikse det, eller så går man hver sin side.

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sært, sier mye om de sosiale antennene til folk når de har den statusen.

Anonymous poster hash: aa33c...c4a
  • Liker 10
Skrevet

det har jeg lurt på lenge også

Skrevet

Sikkert bare en oppmerksomhetsgreie. Eller noe à la: "Jeg er i et forhold, men forholdet er på tur å gå dunken, så om du er digg nok er jeg egentlig singel" :fnise:

Komisk at noen faktisk bruker den statusen.

• Liker 14
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Unnskyld meg, men jeg skjønner bare ikke hvorfor folk skal absolutt skifte til den statusen når folk treffer en litt røff periode, og hvorfor i all verden skal de dele det med andre på den måten.

Enten så er det sånn at man har problemer og skal fikse det, eller så går man hver sin side.

Jeg skrev om dette for en tid tilbake. Min svigersønn har oppgitt den statusen på profilen sin, i tillegg har han oppgitt sin far og ene nevø som familie. Før noen sier noe her, jeg har ikke snoket! Han la meg til som venn. - Jeg ble både rystet og opprørt da jeg leste dette. Han og min datter har vært sammen i flere år og har et barn sammen. Det er da vel virkelig disse som er hans nærmeste familie og min datter han er i forhold med!

Jeg spurte om råd om hvordan jeg skulle takle dette, men har ikke overkommet å foreta meg noe ennå. Min datter vet sikkert ikke noe om dette. Hun har aldri brukt pc til annet enn som et arbeidsredskap.

Derfor spør jeg her også, for dette er fryktelig vondt for meg. Skal jeg konfrontere min svigersønn eller fortelle min datter først?

Endret av Arabella
  • Liker 3
Skrevet

Trodde ikke noen brukte den statusen jeg!

Skrevet

Hehe, ja jeg fniser alltid litt når noen gjør det.

Skrevet

det er vel for å gjøre seg interessante? sånn at folk skal spørre og de kan legge ut? utrolig umodent og tullete når voksne folk skriver det

Anonymous poster hash: ed19c...68b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skrev om dette for en tid tilbake. Min svigersønn har oppgitt den statusen på profilen sin, i tillegg har han oppgitt sin far og ene nevø som familie. Før noen sier noe her, jeg har ikke snoket! Han la meg til som venn. - Jeg ble både rystet og opprørt da jeg leste dette. Han og min datter har vært sammen i flere år og har et barn sammen. Det er da vel virkelig disse som er hans nærmeste familie og min datter han er i forhold med!

Jeg spurte om råd om hvordan jeg skulle takle dette, men har ikke overkommet å foreta meg noe ennå. Min datter vet sikkert ikke noe om dette. Hun har aldri brukt pc til annet enn som et arbeidsredskap.

Derfor spør jeg her også, for dette er fryktelig vondt for meg. Skal jeg konfrontere min svigersønn eller fortelle min datter først?

Akkurat det med hvem han har oppgitt som familie er bare å drite i, det er mest sannsynlig fordi de to har lagt til han som familie og han har godtatt. Er ikke alle som gidder å legge til noe der!

Det med at ting er komplisert hadde jeg rett og slett sendt han en melding om, kan jo hende det bare er noe tull også ;-)

• Liker 4
Skrevet

Facebook har for alvor gjort at jeg har forstått at noen aldri blir voksne eller skaffer seg mer kunnskap og selvinnsikt med tiden. Facebook er så avslørende på mange måter

Anonymous poster hash: ed19c...68b
Skrevet

Sikkert bare en oppmerksomhetsgreie. Eller noe à la: "Jeg er i et forhold, men forholdet er på tur å gå dunken, så om du er digg nok er jeg egentlig singel" :fnise:

Komisk at noen faktisk bruker den statusen.

Jeg digget svaret ditt "Jeg er i et forhold, men forholdet er på tur å gå dunken, så om du er digg nok er jeg egentlig singel"

• Liker 2
Skrevet

vrien situasjon dette. :klemmer:

Har du et nært forhold til din svigersønn? I så fall går det jo kanskje ann å spørre, først og fremst på en bekymret, og ikke anklagende måte hva han mener med det. Samtidig er det jo datteren din du selvfølgelig har nærest forhold til, så vil vel ikke være unaturlig å spørre henne først. uff, ikke lett det der.

Er de gift? Om ikke, så tror jeg kanskje ikke det går ann å legge til hun i familie for han? Usikker. Jeg er gift, men har ikke lagt til min mann i familie, har heller ikke prøvd, men det står jo "gift med ..." på profilen da.

Anonymous poster hash: 84a76...aa0

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Dersom din datter har lyst til at du skal vite at forholdet er dårlig, noe hun sannsynligvis vet, så forteller hun deg det.

Du kan jo eventuelt sende en melding til ham og spørre om han er klar over at dette står, for det KAN jo hende at han rett og slett har gjort en feil? Eller kanskje han bare tenker at det ER komplisert å være i et forhold?

• Liker 2
Skrevet

Det med familie er ikke noe å henge seg opp i. Kan hende de har kommet med en forespørsel om det og har har godtatt. Far og nevø er jo fremdeles familie fordet om han er i et forhold og har barn :)

Kan hende det bare er en feil, kan jo spørre han om dere er nær evt høre med din datter om de har det bra. :)

Anonymous poster hash: 783e7...135

Gjest Eurodice
Skrevet

Dersom din datter har lyst til at du skal vite at forholdet er dårlig, noe hun sannsynligvis vet, så forteller hun deg det.

Du kan jo eventuelt sende en melding til ham og spørre om han er klar over at dette står, for det KAN jo hende at han rett og slett har gjort en feil? Eller kanskje han bare tenker at det ER komplisert å være i et forhold?

Jeg kjenner til mye, mer enn jeg hadde ønsket å vite. Jeg vil ikke fortelle noe her, for det blir å utlevere min svigersønn. Men noe jeg synes er merkelig, er hvorfor han ville legge meg til som venn. Tenker man ikke så langt at venner kan lese alt man skriver?

Gjest Eurodice
Skrevet

vrien situasjon dette. :klemmer:

Har du et nært forhold til din svigersønn? I så fall går det jo kanskje ann å spørre, først og fremst på en bekymret, og ikke anklagende måte hva han mener med det. Samtidig er det jo datteren din du selvfølgelig har nærest forhold til, så vil vel ikke være unaturlig å spørre henne først. uff, ikke lett det der.

Er de gift? Om ikke, så tror jeg kanskje ikke det går ann å legge til hun i familie for han? Usikker. Jeg er gift, men har ikke lagt til min mann i familie, har heller ikke prøvd, men det står jo "gift med ..." på profilen da.

Anonymous poster hash: 84a76...aa0

Vi har et nærmere forhold enn han noensinne har hatt til sine egne foreldre, på den måten at vi kan snakke om mye som han sier det er utenkelig å snakke med sine foreldre om. Det har han selv sagt at han føler. Men min lojalitet ligger selvfølgelig hos min datter. I korte trekk kan jeg si at han rømmer fra vanskeligheter, både bokstavelig og mentalt. Så alt ligger på min datter.

De er ikke gift.

Gjest Keikolina
Skrevet

Enig.
Skrevet (endret)

Skikkelig dustete oppførsel av han da, man tar jo slike ting internt først før man gjør noe annet.

Jeg ville snakket med han først, fortalt han at slik oppførsel ikke blir satt pris på. Gi han en mulighet til å forstå at dette går ikke. Hvis han ignorerer det og driter i det, så fortell datteren din. Han kan jo kanskje fikse opp i dette. Tenker at det blir veldig ødeleggende for din datter da om hun får vite dette.

Spørsmålet blir jo: Er det viktigst og holde familien sammen? Eller skal man gi en kald skulder til han som har oppført seg som en dust.

Endret av .-L-.
Skrevet

Trodde det var en åpen invitasjon til alle de andre flørtene man har på facebook jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...