Gå til innhold

Pris person

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt bryllupspakke på hotel. Prisen pr person er 1200. Da er velkomsdrikke, tre retters middag m fire glass vin ( øl og mineralvann for de som ønsker det) kaffe og konjak/ bayleys og fri bar inkludert. Kaffegjester er halv pris, og til barn er det egne priser.Jeg syntes faktisk dette er rimelig, og trur at leie av lokale, egen drikke, catering og serveringspersonale faktisk ikke ville blitt så mye rimeligere. ( tre retters catering har jeg sett ligger på rundt 500 pr person) min forlovede er veldig enig med meg om at vi skal gå for dette, og at det greit å gjøre det for da slipper vi mye stress før dagen ( de dekker bordene, men vi må pynte selv) men mener at det blir en del dyrere enn hvis vi skulle leid lokale og ordnet alt selv. Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er fri bar inkl i den pakka så kan dere vel ikke være i tvil?

Vi catrer, og det er 430 kr pr pers, uten drikke - så hvis vi regner en flaske vin a 130 kr til maten blir det 560. Pluss velkomstdrikk, si 70 kr så blir det 630 kr. Forstatt en god del igjen de kan drikke sprit for å komme opp i deres pris - men jeg synes ikke 1200 kr var upris når det er fri bar altså. Høres ut som en god deal:-)

Skrevet

Er du sikker på at det er fri bar?

• Liker 3
Skrevet

wow, 1200 inkludert fri bar? :O KUPP!

Tenk om du skulle gjort det selv, ca priser;

500 for mat

150 for drikke til maten

50 for etterdrink

300 for fri bar

1000 bare de, og det inkluderer ikke bartender osv. Og heller ikke velkomstdrink, og ypperlige lokaler

Skrevet

Hei

Vi skal ha bryllup på hotell og betaler 800 kr pr. kuvert for følgende:

- leie av lokaler, personale osv.

- velkomstdrink og frukt

- tre retters middag

- fire glass vin/øl e.l. til maten

- ubegrenset med kaffe

- avec

- opprigg lyd/lys til bandet

- oppsett kakebord

- servering av egen nattmat

- overnatting brudepar

- brunsj i egen spisesal dagen etter

Vi blir 60 gjester og betaler 48 000 for hele greia :)

Syns vi har havnet meget godt ut!

Anonymous poster hash: e5883...da6
  • Liker 1
Skrevet

Enig med de andre - sikker på det er fri bar.....?
Vi har fått lignende tilbud, men da med aperetif, øl og vin til maten, Cognac/beylis som avec, og så etter dette har vi muligheten til å få en bar innsatt i lokalet (trillebord) men vi må da betale det som blir konsumert fra denne, og i tillegg betale 3000,- for å ha den betjent den kvelden.

Så hopp på i massevis om du er sikker på at du har fått riktig info :jepp:

Anonymous poster hash: c0346...94a
Skrevet

Ja, det er fri bar, med bartender som serverer.....var derfor vi valgte dette....for vi ønsker at gjestene skal få fri bar, og siden vi skal ha mange gjester trudde vi i utgangspunktet ikke at vi hadde råd til å ha det på hotell, helt til vi kom over dette tilbudet! og med deres svar nå så er jeg helt sikker :) så takk for svar :)

Skrevet

Herlighet, tror jeg skal flytte mitt bryllup der ! :P

• Liker 1
Skrevet

Ville dobbeltsjekket det opplegget et par ganger til omjeg var deg. Og bedt om referanser. Når noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det. Fri bar inkl alt til 1200 pp ? Ikke noe jeg ville slukt rått med en gang. Det koster å ha noentil å betjene den baren. Lurer på hvordan de regner at denne pakken skalgi overskudd i kassa? Vel, ikke lag en klagetråd i ettertid hvis det viser seg at de har en annen definisjon på "fri bar" enn dere, og dette oppdages når fakturaen dumper ned i postkassa...

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet (endret)

Ja, det er fri bar, med bartender som serverer.....var derfor vi valgte dette....for vi ønsker at gjestene skal få fri bar, og siden vi skal ha mange gjester trudde vi i utgangspunktet ikke at vi hadde råd til å ha det på hotell, helt til vi kom over dette tilbudet! og med deres svar nå så er jeg helt sikker :) så takk for svar :)

Her får jeg litt gåsehud av skrekk for at dere misforstår noe! Fri bar - altså gratis/drikk så mye man vil øl, vin, mineralvann og sprit/drinker til alle gjestene hele kvelden, inkludert i de 1200 kronene per person?! Er du helt 100% bombesikker på det?! Jeg husker nemlig med "skrekk" en tråd her inne for en tid tilbake, der en bruker brukte ordet "fri bar" om "åpen bar" - altså, en alle rettigheter betjent bar hele kvelden hvor gjestene kunne kjøpe seg drikke.

Så før dere hopper på dette tilbudet, så ville jeg definitivt sjekket ut hva de legger i uttrykket "fri bar".

Hvis det virkelig er fri bar - i ordets rette betydning - inkludert i den prisen, har dere fått en helt vanvittig god pris! Men jeg ville sjekket, dobbeltsjekket og trippelsjekket den informasjonen; fått det skriftlig at fri bar (gratis drikke av alle mulige slag til alle gjestene hele kvelden) er inkludert om det virkelig er det de mener, og så ville jeg bedt om referanser du kan kontakte. For denne prisen (forutsatt at fri bar virkelig er inkludert) er rett og slett mistenkelig bra, hehe :)

Endret av Adriane
  • Liker 3
Skrevet

Har en venninne som jobber i hotellbransjen. Hun mener det er fullstendig umulig at 1200 pr kuvert skal inkludere fri bar, alle mulige drikker av alle slag til alle gjestene hele kvelden. Du må ha misforstått noe ts.

Anonymous poster hash: 4b58d...1d4

• Liker 1
Skrevet

Jeg også er genske sikker på at det må vere en hake med dette her. Sjekk i hvert fall grundig opp slik at du har eliminert muligheten for en veldig kjedelig regning i etterkant...... :klemmer:

Anonymous poster hash: c0346...94a
Skrevet

Jøss, det hørtes da fantastisk ut!

Vi må ut med 1200 per kuvert, og av drikke er kun velkomstdrink og kaffe inkludert i prisen.

Jeg hadde garantert gått for det tilbudet om det virkelig stemmer at det er fri bar!

Skrevet

Kan du legge ut link til hotellet og denne pakka? Slik at vi andre kan se om du faktisk har forstått det riktig og ikke sitter med skjegget i postkassen.

Jeg tror sannsynligheten er stor for at du har misforstått. 3 retters middag og fri bar hele kvelden ligger på rundt 2000+ i pris på de fleste hoteller.

Anonymous poster hash: ccc92...613
  • Liker 1
Skrevet

Det er garantert ikke med fri bar. Det er faktisk helt umulig. Du bør ialfall sørge for å få det skriftlig ellers kommer dere til å gå på en kjempesmell.

Anonymous poster hash: 11cc1...05e

Skrevet (endret)

Synes dette var en ganske bra pris. Det er ikke nødvendigvis så urealistisk, vi betalte selv 1300 kr per kuvert for:

* Fire retters-middag

* Champagne/alkoholfri drikke og frukt til velkomst

* Kaffe avec

* All drikke til middagen (vin, øl, mineralvann osv)

* Fri bar (som i at alle drinker, whiskey, øl, vin etc var å forskyne seg fritt av for gjestenes del uten å måtte betale)

* Leie av partytelt

* Bruk av lokalene fredag (til pynting), lørdag (bryllupet) og søndag (til rydding)

* Servitører/kokker

* Rigging til vielse (sette på plass benker osv)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Har også snakket med folk som har feiret bryllupet sitt her :)

Skrevet

Kjempebillig og flotte lokaler!! Go for it!

Gjest Adriane
Skrevet

Synes dette var en ganske bra pris. Det er ikke nødvendigvis så urealistisk, vi betalte selv 1300 kr per kuvert for:

* Fire retters-middag

* Champagne/alkoholfri drikke og frukt til velkomst

* Kaffe avec

* All drikke til middagen (vin, øl, mineralvann osv)

* Fri bar (som i at alle drinker, whiskey, øl, vin etc var å forskyne seg fritt av for gjestenes del uten å måtte betale)

* Leie av partytelt

* Bruk av lokalene fredag (til pynting), lørdag (bryllupet) og søndag (til rydding)

* Servitører/kokker

* Rigging til vielse (sette på plass benker osv)

Mvh Yvonne :heiajente:

Det er fri bar fra kl 22. ( sjenkingen stenger 1.30 her i byen) infoen kan ikke missforståes, Her er linken fra hotellet:http://www.wassilioff.no/images/downloads/Bryllupspakke_2013.pdf

Wow! Det var virkelig billig - jeg trodde helt seriøst at det måtte være en misforståelse et sted. Det er nesten så jeg angrer på at vi ikke hadde bryllupet vårt i Stavern (selv om det er på en ganske annen kant av landet)! Det hadde faktisk blitt nesten 10.000 billigere i vårt tilfelle, og da med fullstendig fri bar! Jajaja.

Go for it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...