AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Hva gjør dere for å få ut sæden etter analsex? Man kan feks fise den ut, kan man gjøre det? Blir ikke særlig digg i rumpehullet om man ikke fiser den ut ikke sant den kan henge igjen i flere dager og føles som man har diare. Funker det? Anonymous poster hash: e468b...c80
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Den kommer ut med bæsjen din, bra som klyster, får skikkelig rennamaga, kan anbefales ved hard avføring. Anonymous poster hash: bab20...9a0 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Om han kommer i rumpa på deg, så må du bare innfinne deg med at det ikke bare er å få den ut med en gang. Du blir nok ikke kvitt all sæden før du har gjennomført en ordentlig tømming (avføring). Husk at endetarmsåpningen sørger for "vakuum" oppe i rassen som gjør at det nærmest er umulig å få ut væske derfra. Du kan evt. prøve å presse litt, som når du skal fise og se om du får litt ut da. Anonymous poster hash: 842e7...c8d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Den pleier å renne ut med en gang. Jeg går bare på do og trykker litt, samtidig som jeg tisser, så tar jeg å skyller over i dusjen. Aldri opplevd at det ikke er tilstrekkelig. Og dersom dette er et problem er det bare å bruke kondom. Anonymous poster hash: 00a3f...192 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Herregud! Hva er det som er så digg med denne analen? Full av bakterier som ikke skal være noen andre steder enn i analen. Et avfallshull , en penis er ikke avfall . Joda , jeg har prøvd analsex , av ren nysgjerrighet. Har prøvd det flere ganger ,men det ble ikke bedre. Måtte prøve , så jeg visste hva jeg snakket om.. Kjennes ut som jeg skal drite på meg hvert øyeblikk , hvor er nytelsen i det? Og ja , tarmen har vert tømt for dritt først. Har dere kjent den motbydelige lukta som setter seg på det du evt fører inn i analen? Nesten umulig å bli kvitt jo.. Hvordan klarer dere å suge han etter dere vet at han har rotet rundt i analen? Ville dere vasket innsiden analen deres med tunga? Virker som om det er så in med analsex for tiden , hva er greia? Kanskje jeg bare er gammeldags , har jo tross alt passert 30. Anonymous poster hash: 7611e...7f9 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Greia er at det kan være herlig - for noen. Deal with it og slutt å troll. Herregud! Hva er det som er så digg med denne analen? Full av bakterier som ikke skal være noen andre steder enn i analen. Et avfallshull , en penis er ikke avfall . Joda , jeg har prøvd analsex , av ren nysgjerrighet. Har prøvd det flere ganger ,men det ble ikke bedre. Måtte prøve , så jeg visste hva jeg snakket om.. Kjennes ut som jeg skal drite på meg hvert øyeblikk , hvor er nytelsen i det? Og ja , tarmen har vert tømt for dritt først. Har dere kjent den motbydelige lukta som setter seg på det du evt fører inn i analen? Nesten umulig å bli kvitt jo.. Hvordan klarer dere å suge han etter dere vet at han har rotet rundt i analen? Ville dere vasket innsiden analen deres med tunga? Virker som om det er så in med analsex for tiden , hva er greia? Kanskje jeg bare er gammeldags , har jo tross alt passert 30.Anonymous poster hash: 7611e...7f9 Anonymous poster hash: adb92...1ef 2
Gjest Chloe87 Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Herregud! Hva er det som er så digg med denne analen? Full av bakterier som ikke skal være noen andre steder enn i analen. Et avfallshull , en penis er ikke avfall . Joda , jeg har prøvd analsex , av ren nysgjerrighet. Har prøvd det flere ganger ,men det ble ikke bedre. Måtte prøve , så jeg visste hva jeg snakket om..Kjennes ut som jeg skal drite på meg hvert øyeblikk , hvor er nytelsen i det? Og ja , tarmen har vert tømt for dritt først. Har dere kjent den motbydelige lukta som setter seg på det du evt fører inn i analen? Nesten umulig å bli kvitt jo.. Hvordan klarer dere å suge han etter dere vet at han har rotet rundt i analen? Ville dere vasket innsiden analen deres med tunga? Virker som om det er så in med analsex for tiden , hva er greia? Kanskje jeg bare er gammeldags , har jo tross alt passert 30. Anonymous poster hash: 7611e...7f9 Jeg kunne ikke vært mer enig med deg, jeg føler akkurat det samme, men vi er alle forskjellige. For noen er det godt, for andre ikke. Jeg er av det sistnevnte. Godt vi alle er ulike.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Jeg går bare på do etterpå og tisser og kanskje presser litt så renner vel det meste ut. Har ikke føltes ut som jeg har diare eller noe etterpå. Har også sånn analvask-greie (douche/klyster), men jeg har faktisk aldri kommet på å bruke den etter analsex. Det er vel heller før jeg er opptatt av å vaske meg. Men uansett, da spruter man jo noen desiliter vann inn der som man slipper ut, det burde jo ta med seg all spermen om du vil bli kvitt den pronto. Anonymous poster hash: 2a285...fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå