droopseley Skrevet 22. april 2004 #1 Skrevet 22. april 2004 Heisann! Vi har bestemt oss for å gifte oss i jamaica el tobago. Noen som har tips??? Suger til meg alt av info hva gjelder vielse i utlandet, disse stedene.. og aller helst en kombinasjon selvfølgelig. Noen som har gjort dette og har erfaringer å dele? Vi reiser alene, skal ha en fest når vi kommer hjem, hvor vi ber "alle" bekjente. Noen som har erfaringer med det?? Har funnet en del interessante hotell som utfører "hele pakken". Men stedene jeg finner på nettet har svært lite beskrivende bilder, altså de få bildene som er lagt ut representerer ikke hele hotellet (atmosfæren). Kjempeglad om noen har noe å komme med! ( har lest masse på disse sidene, men har ennå ikke blitt kjempeklok :D)
Holly Hobbie Skrevet 23. april 2004 #2 Skrevet 23. april 2004 Har ikke vaert paa Jamaica ennaa, vi reiser dit paa bryllupsreise i juli. Men vi gjorde masse undersoekelser paa Tripadvisor.com, der det staar om andres erfaringer fra diverse hoteller/resorts. Vi leste masse posotivt om Royal Decameron Caribbean Club, og bestemte oss for aa dra dit. Ikke det billigste alternativet, men ikke det dyreste heller. Sandals er vel veldig ekslusivt hvis det er det dere vil ha - vi synes atmosfaeren og aktiviteter etc. ogsaa er viktig saa derfor valgte vi Decameron. Har som sagt ikke vaert der ennaa, saa jeg kan ikke gaa god for stedet - men ville bare tipse deg! Dere faar sannsynligvis turen billigere om dere bestiller via f eks Expedia.co.uk og reiser via London - det gjoer vi. Er jo bare to timer (ikke det en gang!) fra Norge til London! Send meg en pm hvis d vil ha mer info! Klem
blåveis Skrevet 23. april 2004 #3 Skrevet 23. april 2004 Så spennende!! Din heldiggris! (skulle gjerne giftet meg på en "sånn plass" selv om ikke sambo hadde overbevist meg om at vi må ta med foreldre og søsken.. ) Lykke til!!!
droopseley Skrevet 23. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2004 Kan nok hende jeg sender en PM eller to ja! Håper jeg får høre hvordan dere hadde det på bryllupsreisen da! Blir nok en utrolig fin tur på dere! Skal sjekke opp linkene du la inn. Og til dere andre; bare kom med flere tips :D
-ida- Skrevet 23. april 2004 #5 Skrevet 23. april 2004 Så spennende vi skal på bryllupsreise til Tobago i to uker og reiser i august. Gleder oss veldig, men har ikke så veldig mye info om stedet, men flere av hotellene der har sånne pakker med 14 dagersturer med bryllup inkl. i prisen. Sjekk de store hotellene. Av reisebøker har vi kjøpt oss landmark visitors guide Trinidad og Tobago. En til som jeg ikke finner i farten, der står det adresser på internet og tlf til hoteller. lykke til, hold meg informert da om dere drar før oss, vi skal bo på Hilton Tobago noen netter.
-ida- Skrevet 23. april 2004 #6 Skrevet 23. april 2004 The rough guide to Trinidad og Tobago. Var det, den lå på nattbordet.
kimmi Skrevet 24. april 2004 #7 Skrevet 24. april 2004 vi giftet oss i fjor (tingretten)og har velsignelse og selskap i år. begge seremoniene blir i norge, men det blir jo litt likt alikevel??? har også vært gjest i to "slike bryllup" selv.
droopseley Skrevet 24. april 2004 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2004 Kimmi: Ja det vil jeg si blir likt ja! Hvordan har dere lagt opp festen da? Skal den være like høytidlig som i et "vanlig" bryllup? Vi tenkte ikke det, men at det mer er en fest med stil. Dvs at jeg stiller i brudekjole ( som jeg heller ikke vil ha så glamorøs som de fleste er), og alle skal være pyntet som ellers. Men middagen er vi usikre på. Har diskutert buffet.. Hva med dere? Og i de andre du hadde vært i? Vi har heldigvis god tid på å planlegge, da vi ikke skal gifte oss før om et år. Men jeg liker å ha ting klart i godtid, spesielt på hvilke alternativer som finnes osv. -ida-: Ser ut som jeg må gå til innkjøp av noen bøker jeg også, det var lurt! Vi drar nok ikke før dere, et helt år til enda. Så jeg gleder meg til å høre hvordan dere hadde det, samt med deg Popelka. Kjøpte du bøkene på nettet eller i bokhandel?
-ida- Skrevet 25. april 2004 #9 Skrevet 25. april 2004 I vanlig bokhandel, det finnes en til også men vi kjøpte ikke den for det var nesten bare bilder i den. Det kan hende de må bestille den til deg for det er visst ikke det mest vanlige feriestedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå