AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Rolf Wesenlund døde i natt (VG). Anonymous poster hash: b4f8e...4fe
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Trist. Han har gitt oss mye glede opp gjennom årene. Nå er det ikke mange igjen av de "gode gamle"... Synes han burde få en æresbegravelse på statens regning. Anonymous poster hash: eccd3...241 1
Gjest Elseby13 Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Jeg skjønte aldri den derre "deeeeeoo". Hva sa han egentlig? Han var legendarisk som fleksnes. Rip.
Apis Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 (endret) Da var Wesensteen definitivt historie Ingen flere doble Fustasjeopphengsforkoblinger å få kjøpt. http://www.youtube.com/watch?v=sGRTLRKhJLE Endret 18. august 2013 av Apis
Perelandra Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 "Dett var dett" Aldri mer Fleksnes. En av de største humoristene Norge har hatt er borte. Hvil i fred Rolv Wesenlund, du blir ikke glemt.
Gjest Lady Isabelle Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Trist. Han har gitt oss mye glede opp gjennom årene. Nå er det ikke mange igjen av de "gode gamle"... Synes han burde få en æresbegravelse på statens regning. Anonymous poster hash: eccd3...241 Det håper jeg virkelig...
Perelandra Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Jeg skjønte aldri den derre "deeeeeoo". Hva sa han egentlig? Han var legendarisk som fleksnes. Rip. Derfor sier Fleksnes "Dæjå" Da jeg var liten lurte jeg litt på om det var stygt å si dæjå. Nabojenta mente det var et banneord.
Gjest Conradine Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Det var så trist Satt nettopp og mimret til en av episodene av Fleksnes. Han samlet hele familien foran TV, takk for alle gode minner, R.I.P Rolf Wesenlund, du vil bli savnet av mange.
Metamorf Skrevet 18. august 2013 #10 Skrevet 18. august 2013 (endret) Mange gode minner med Rolv Wesenlund. Husker vi så på Fleksnes da jeg var liten, og en stund så jeg på det søndagsprogrammet han hadde (hva het det igjen?) sammen med foreldrene mine. Husker ikke så mye av hva det handlet om, men tror Kari Stokke spilte piano og det var noen gjester og sånt? Husker det som fine stunder uansett. Får ta på meg røde sokker til hans ære i morgen Edit: Wesenstund het det, selvfølgelig. Endret 18. august 2013 av Metamorf
Lutetium 71 Skrevet 18. august 2013 #11 Skrevet 18. august 2013 (endret) Mange gode minner med Rolv Wesenlund. Husker vi så på Fleksnes da jeg var liten, og en stund så jeg på det søndagsprogrammet han hadde (hva het det igjen?) sammen med foreldrene mine. Husker ikke så mye av hva det handlet om, men tror Kari Stokke spilte piano og det var noen gjester og sånt? Husker det som fine stunder uansett. Får ta på meg røde sokker til hans ære i morgen Edit: Wesenstund het det, selvfølgelig. Wesenstund, ja. Den vignetten er veldig sår å høre nå. RIP, Rolv. Vi kommer til å huske deg. PS: Den der "Dæjå" hadde han fra Harry Belafonte. (Vet ikke hvorfor linken ikke vil virke, det ligger på wikipedia ihvertfall) Endret 18. august 2013 av Lutetium 71
Gjest Eurodice Skrevet 18. august 2013 #12 Skrevet 18. august 2013 Wesenstund, ja. Den vignetten er veldig sår å høre nå. RIP, Rolv. Vi kommer til å huske deg. PS: Den der "Dæjå" hadde han fra Harry Belafonte. (Vet ikke hvorfor linken ikke vil virke, det ligger på wikipedia ihvertfall) Det er fra "The banana boat song", åpningsstrofen "Day oh, daaay oh, daylight come and we wanna go home..."
Lutetium 71 Skrevet 18. august 2013 #13 Skrevet 18. august 2013 (endret) Det er fra "The banana boat song", åpningsstrofen "Day oh, daaay oh, daylight come and we wanna go home..." JaaA! Prøver en link, en gang til. Se der virket det, ja. Endret 18. august 2013 av Lutetium 71
Gjest_idag Skrevet 18. august 2013 #14 Skrevet 18. august 2013 Norsk underholdning blir bare fattigere og fattigere. http://m.youtube.com/watch?v=WoMpMiRsMvw 1
Cordelia Skrevet 19. august 2013 #15 Skrevet 19. august 2013 En av de siste store underholderne er borte. Trist! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå