Gå til innhold

Maggie Sottero, Karena Royale, noen som har prøvd denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har jeg falt fullstendig for også ❤❤❤! Det virker som om den kan passe alle kroppsvariasjoner; høy, lav, tynn, kraftig. Spesielt liker jeg varianten med smykket-beltet i livet 😃.

Har ikke funnet den på norske sider, men så på amerikanske sider at du kan få den brukt for mellom 3000-5000 NOK. Det syns jeg ikke virket halvgærnt 😉. Men spørs på ny, her i landet da 😒.....

Skrevet

Ja, regner med den vil bli høy pris på i salong.

Skrevet

Den var nydelig!!! Har aldri har hørt om merker før desverre:(

Skrevet

Kan du ikke ringe salongene som fører merket her i norge, og høre ?

Skrevet

Kan du ikke ringe salongene som fører merket her i norge, og høre ?

Jo, jeg er i prosessen, men tenkte å høre om noen har tips mens jeg er på jakt ;)

Skrevet

Svar fra brudesalongen Kristiansand (hvis det er noen som er interessert i svaret) : "Hei hei, Karena Royale ankommer først til høsten. Den er fra den nyeste kolleksjonen til Maggie, kolleksjonen heter Gianna;) Og vi venter den inn i oktober/ november."

De ville ikke få den inn i Bergen eller Oslo ut fra e-post med de salongene som fører MS.

Skrevet

Da vil jeg tippe en prislapp på pluss minus 20´. Kjolen er nydelig, og jeg likte veldig godt belte i livet. Eneste er at det er rett skjæring over brystet. Men blondestoffet myker den opp litt. Var en debatt her inne om såkalt "badehåndkle-effekt." Prøv den når den kommer inn! Jeg ble også forelsket i en kjole jeg så i en kolleksjon, men da jeg fikk den på ble det helt feil. Har endt opp med en kjole jeg aldri ville vurdert ut i fra et bilde, eller der den hang i salongen...men det ble noe magisk da den kom på meg.

Skrevet

Jeg leste en del på nettet i går med erfaringer fra amerikanske bruder angående denne kjolen. Kjolen koster 1200$ ny i USA, og det er flere av de som har fått endret skjæringen over bysten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...