Togfruen Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Jeg satt og kikket på brudekjoler på nettet i dag, og kom over Maggie Sottero sin kjole som heter Karena Royale og falt fullstendig for den. Er det noen som har kommet over den på en brudesalong som kan gi meg et tips på hvor jeg kan finne den og evt hva den ligger på i pris? Link: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=S5229&page=0&pageSize=36&keywordText=&keywordType=All
Lykketrollet74 Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Den har jeg falt fullstendig for også ❤❤❤! Det virker som om den kan passe alle kroppsvariasjoner; høy, lav, tynn, kraftig. Spesielt liker jeg varianten med smykket-beltet i livet 😃. Har ikke funnet den på norske sider, men så på amerikanske sider at du kan få den brukt for mellom 3000-5000 NOK. Det syns jeg ikke virket halvgærnt 😉. Men spørs på ny, her i landet da 😒.....
Togfruen Skrevet 18. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2013 Ja, regner med den vil bli høy pris på i salong.
MissEi Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Den var nydelig!!! Har aldri har hørt om merker før desverre:(
LeaMichele Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Kan du ikke ringe salongene som fører merket her i norge, og høre ?
Togfruen Skrevet 19. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2013 Kan du ikke ringe salongene som fører merket her i norge, og høre ? Jo, jeg er i prosessen, men tenkte å høre om noen har tips mens jeg er på jakt
Togfruen Skrevet 20. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2013 Svar fra brudesalongen Kristiansand (hvis det er noen som er interessert i svaret) : "Hei hei, Karena Royale ankommer først til høsten. Den er fra den nyeste kolleksjonen til Maggie, kolleksjonen heter Gianna;) Og vi venter den inn i oktober/ november." De ville ikke få den inn i Bergen eller Oslo ut fra e-post med de salongene som fører MS.
Gjest Ahs Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Da vil jeg tippe en prislapp på pluss minus 20´. Kjolen er nydelig, og jeg likte veldig godt belte i livet. Eneste er at det er rett skjæring over brystet. Men blondestoffet myker den opp litt. Var en debatt her inne om såkalt "badehåndkle-effekt." Prøv den når den kommer inn! Jeg ble også forelsket i en kjole jeg så i en kolleksjon, men da jeg fikk den på ble det helt feil. Har endt opp med en kjole jeg aldri ville vurdert ut i fra et bilde, eller der den hang i salongen...men det ble noe magisk da den kom på meg.
Togfruen Skrevet 20. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2013 Jeg leste en del på nettet i går med erfaringer fra amerikanske bruder angående denne kjolen. Kjolen koster 1200$ ny i USA, og det er flere av de som har fått endret skjæringen over bysten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå