Gå til innhold

Hvor lang menstruasjonssyklus har du?

Gjest anonym

Hvor lang menstruasjonssyklus har du?  

1 stemme

1. 1. Hvor lang menstruasjonssyklus har du?

• <20 dager
      2
    • 20-30 dager
      23
    • 30-40 dager
      5
    • >40 dager
      3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden jeg nå går på p-piller er den på nøyaktig 28 dager. Før jeg begynte på p-piller var den på nøyaktig 30 dager, bestandig presis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har vært 28 dager omtrent på halvtimen fra jeg fikk min første. Nå går jeg på p-piller og trikser som jeg har lyst til.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Eg har hatt veldig uregelmessig mens heilt sidan eg begynte på p-piller, ganske irriterande, sidan eg var heilt regelmessig før eg begynte. :( Men no har eg ordna meg resept på p-plaster, så då får vi håpe ting ordnar seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Etter jeg sølutta på pillen har den etterhvert stabilisert seg på 31-32 dager. Men jenter, hvordan teller dere :oops: Jeg teller fra den dagen jeg får mensen til den dagen jeg får mensen... Er det"rett"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 31 dager... Har alltid vært fra dato til dato på mensen... Altså om jeg hadde forrige den 20 mars, så får jeg neste den 20. april (sånn omtrent da) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter jeg sølutta på pillen har den etterhvert stabilisert seg på 31-32 dager. Men jenter' date=' hvordan teller dere :oops: Jeg teller fra den dagen jeg får mensen til den dagen jeg får mensen... Er det"rett"?[/quote']

Ja, det er rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som Arkana, etter at jeg begynte på p-piller, er den nøyaktig 28 dager. Husker ikke hva den var før jeg begynte med piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Etter jeg sølutta på pillen har den etterhvert stabilisert seg på 31-32 dager. Men jenter' date=' hvordan teller dere :oops: Jeg teller fra den dagen jeg får mensen til den dagen jeg får mensen... Er det"rett"?[/quote']

Sykluslengden regnes fra dag 1 til og med dagen før neste menstruasjon begynner.

http://www.clearblue.info/no/Menstruasjonssyklusen.cfm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått angst hver måned hvis jeg hadde lenger syklus enn 30 dager - alltid på "overtid" (og forhåpentligvis ikke gravid) liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått angst hver måned hvis jeg hadde lenger syklus enn 30 dager - alltid på "overtid" (og forhåpentligvis ikke gravid) liksom....

Jeg får angst hver måned :sjokk: Bare venter og venter og venter og venter og venter... og ikke har den kommet når jeg trodde/håpet denne måneden heller. Får smøre meg med tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...