Gå til innhold

Du med små bryster... hvilket undertøy bruker du for å føle deg fin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter litt slanking og to graviditeter er det lite bryster igjen (bruker 65D, dvs tilsvarer 75A i cupen.) Jeg leter etter pent/sexy undertøy, men alt legger liksom opp til at brystene skal framheves. Jeg får ikke kløft uansett om jeg så stapper bh-en med småstein.

Jeg er normalvektig, men litt slapp i fisken (trener styrke, håper på bedring!) Er middels høy og bruker str 38 i klær. Er en pæreform med flat mage og smal midje.

Hvilket undertøy bruker dere andre som har små bryster? Er det noe spesielt du prøver å framheve, for å føle deg ekstra fin? Noen tips du vil gi meg?

Anonymous poster hash: db17d...321
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker bher som er hjerteformede, da ser de litt større ut :)

Anonymous poster hash: f9688...c7d
Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av kløft eller ikke (sikkert fordi jeg aldri har vært i nærheten av å kunne få det), men jeg velger bh'er med mindre stoff, slik at jeg ikke dekker alt av hud. Jo større bh'en er, jo rarere synes jeg det ser ut når man ikke har så store pupper. Så jeg bruker plunge-bh'er, half-cup og kanskje balconette, og gjerne i litt gjennomsiktig stoff. Man kan godt være fin med små bryst, man skal bare fokusere litt mindre på selve brystet. Fordelen med små pupper er jo at man ikke trenger så mye støtte, så man kan velge undertøy med stropper som er mer fine enn nyttige, for eksempel, og man kan vise mer hud fordi man slipper å bekymre seg for at det kan bli seende vulgært ut. Skal godt gjøres når brystet er mindre enn et rundstykke, liksom.

Anonymous poster hash: d3aa6...248

Skrevet

Jeg bruker 65D, og det tilsvarer 70C hos meg :klo: Jeg liker bh med fyll, gjerne balkonett. Syns det gir en fin form :)

Anonymous poster hash: 51a9a...bad

Skrevet

Ts her. Ja, 65D er vel mer 75B. Men puppene mine er veldig tomme, så uten bh er jeg egentlig paddeflat.

Jeg har alltid kjørt på med push-up for å gi en illusjon av større bryster, men kanskje er det lurere å bruke gjennomsiktig/halvcup? Mannen min vet jo at det bare er skumfyll inni de der push-upene uansett!

Til daglig bruker jeg alltid en del padding, siden det balanserer kroppen min bedre med klær på. Men kanskje jeg skal prøve mer gjennomsiktige saker? Er dette noe menn liker da, eller er det bare vi kvinner som bruker det fordi det er komfortabelt?

Anonymous poster hash: db17d...321

Skrevet

Balconette-BH er finest når man har små pupper, synes jeg. :)

Anonymous poster hash: 1e3ea...521

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...