Gå til innhold

Jeg ble avvist uten at jeg prøvde meg. Hahaha.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært innom en butikk et par ganger med et produkt som jeg har trengt hjelp til tre ganger. Samme selger har stått der hver gang. Tror det bare er han og en til ansatt der. Jeg fikk beskjed sist gang om at han skjønte greia nå og at han ikke var interessert. Jeg var ikke hans type kvinne. WTF..?

Måtte bare dele dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var vel skeiv kanskje?

Anonymous poster hash: de108...0c1

Gjest Ghostwhisperer
Skrevet

Noen har bare høye tanker om seg selv ;)

Men å få seg til å si noe sånt...blir nesten flau på hans vegne :P

• Liker 21
Skrevet

For en innbilsk tosk.

• Liker 3
Skrevet

Si til han at han ikke burde bruke jobben som sjekkearena og at han i fremtiden ikke burde komme med sånne uttalelser, for det kan gjøre at de mister kunder.

• Liker 22
Skrevet

Man kan jo bli overnervøs av mindre hahaha. Nå vet jeg ikke om jeg tør å handle på samme matbutikk flere ganger heller. Hva om fyren i kassa tror jeg sjekker han? Jeg bør kanskje bytte rørlegger også selv om jeg er fornøyd med han som hjalp til med tett do forrige gang.

Tenk om flere menn tenker sånn. Huff.

Ts

Skrevet

Da hadde jeg sendt mail til sjefen og sagt at slike kommentarer vil jeg være foruten.

• Liker 25
Skrevet

Hva svarte du? :P

Tenker han hadde blitt flau med et kjapt svar som inneholdt både ting som "høye tanker om seg selv" og "hva slags service er dette?":)

• Liker 3
Skrevet

Si til han at han ikke burde bruke jobben som sjekkearena og at han i fremtiden ikke burde komme med sånne uttalelser, for det kan gjøre at de mister kunder.

Hvorfor skal hun bruke energi på å lære han opp? Bedriften vil vel selv se hvor det gikk galt når den tid kommer...........

Skrevet

Men hvorfor var du innom så ofte? Skjønte du ikke hva han ville tro? Jeg ville tenkt det samme som han om du var mann og jeg jobbet der.

Anonymous poster hash: 8e4b0...f79
Skrevet

Da hadde jeg sendt mail til sjefen og sagt at slike kommentarer vil jeg være foruten.

Herregud, ikke rart det er krig i verden.

TS, bare ta det som en snodig opplevelse og la det gi deg en god latter :laugh:

Anonymous poster hash: eb8ba...9cb

• Liker 3
Skrevet

Har vært innom en butikk et par ganger med et produkt som jeg har trengt hjelp til tre ganger. Samme selger har stått der hver gang. Tror det bare er han og en til ansatt der. Jeg fikk beskjed sist gang om at han skjønte greia nå og at han ikke var interessert. Jeg var ikke hans type kvinne. WTF..?

Måtte bare dele dette.

100% sikker på at du kun var innom i ett rent ærend?

Merkelig uttalelse ifra noen om det eneste som har blitt utvekslet mellom dere

er ting relatert til produktet. Folk sier ikke slikt sånn rent ut av det blå, uansett

hvor mange ganger noen er innom.

Anonymous poster hash: 85696...429

• Liker 1
Skrevet

Herregud, ikke rart det er krig i verden. TS, bare ta det som en snodig opplevelse og la det gi deg en god latter :laugh:Anonymous poster hash: eb8ba...9cb

Hehe. Ja, en god latter forlenger livet. ^^

Anonymous poster hash: f2b96...8d1

• Liker 2
Skrevet

Ja, her har han helt klart misbrukt sin stilling og bør bures inne i 6 år jf. straffeloven § 193. Not.

Anonymous poster hash: b27ef...1d6

Skrevet

100% sikker på at du kun var innom i ett rent ærend?Merkelig uttalelse ifra noen om det eneste som har blitt utvekslet mellom dereer ting relatert til produktet. Folk sier ikke slikt sånn rent ut av det blå, uansetthvor mange ganger noen er innom. Anonymous poster hash: 85696...429

Og du kjenner folk...? Du kommer til å bli svært overrasket hvis du ikke er klar over at det faktisk finnes så spesielle mennesker der ute.

• Liker 11
Skrevet

Kanskje han prøvde å være morsom og flørte med deg?

Anonymous poster hash: e864d...2af
  • Liker 2
Skrevet

Mange menn er usannsynlig innbilske. Synes det går igjen overalt.

Enig i at det ikke er stort annet å gjøre enn å le av det hele, hvis man ikke er naturlig kjapp i replikken.

Anonymous poster hash: c9238...b8e
  • Liker 10
Skrevet

Kan det være noe så banalt som humor?

En lett morsom kommentar på at hun kommer innom for fjerde gang, og et forsøk (om enn ikke særlig vellykket) på å få henne til å føle seg litt mindre idiot når hun returnerer etter å ha blitt hjulpet flere ganger allerede, med noe som kan fremstå som teknisk banalt?

Noen ganger kan ordene bakes stokkvendt, og da blir det ikke bedre av at damer med mangelfull humor driver og bitcher det til, heller.

• Liker 4
Skrevet

Hadde en jente sagt det til meg hadde jeg tatt det for å være en spøkefull flørt. Men det og liksom-avvise kvinner er visst et minefelt. Mange selvhøytidelige jenter der ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...