AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Det føles nesten som om høsten har kommet! I går kveld var stearinlys tent og det var nummeret før ullpleddet ble trukket fram. Hva gjør du får å få det hjemmekoselig på høstkveldene? Jeg gjør dette: Tenner stearinlys Har pledd Sørger for å ha nok planter og blomster inne Duftlys Har en kurv med ullsokker stående framme Noen som har flere tips? Anonymous poster hash: f1774...150 2
Gjest Conradine Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Det regner, men føler allikevel ikke det er høst. Må fremdeles sitte med terrassedøren åpen hele kvelden og sover med vifter på soverommet ... så for meg er lukkede dører og vinduer tegn på at høsten er kommet, samt å sette bort viftene til neste sommer Er nok litt varmblodig, for jeg går barbent inne hele året - orker ikke ha strømper på inne.
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Her også regner det og bare det å se ut vinduet kan minne om høst Men sover ennå med vinduet oppe og treasse døren kan man også la stå oppe uten å fryse, så helt høst er det ikke ennå heldigvis Men når høsten kommer er det frem med ullpledd, masse levende lys, koslige program på tv om kveldene (evt.film), varm kakao, fyr i peisen og kanskje det beste av alt; ikke ha dårlig samvittighet om en sitter inne Men på fine høstdager er det jo koslig å kle seg godt og ta seg en tur ut, gjerne knipse litt bilder..er jo så nydelig med alle fargene 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 I tillegg til det som er nevnt så leter jeg også fram duker til høste, Sommeren har jeg nesten aldri duker framme. Også har jeg noen store puter i sofaen, disse bytter jeg trekk på. Har noen i ullstoff som jeg leter fram til høsten. (hvite hekla trekk på sommeren) Bytter ut noen vaser jeg pleier å ha ville blomster i ut med fine lysestaker. Leter fram kassen med lys og setter fram. Har en fin gamme trekasse som står framme med kronelys i, dekorativ og praktisk. Strikker en del, og kan også finne på å sette fram et fat med garnnøster i fine farger som bordpynt Anonymous poster hash: 1ae41...266
Gjest badeand1 Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Stearinlys, dunkelt lys og pledd. Men bare i helgene når jeg skal kose meg litt ekstra. ^^
Badeand Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Her er det masse stearinlys, mye strikking på kveldene og deilig duft av Chai Latte Jeg leser i sofakroken, og passer alltid på å ha boken liggende ved sofaen, slik at jeg når som helst kan krype sammen for en hyggestund Jeg elsker høsten, og synes det er fantastisk koselig å gå tur på kveldene i halvmørket og se at det lyser i vinduene i hus i nabolaget. Liker også når bladene faller av trærne, og alle fargene kjempes om å vise seg. 1
skruf Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Jeg bytter alltid gardiner på stua når høsten er her:) Om våren og sommeren har jeg lyse blondegardiner, men når høsten kommer så blir de byttet ut til syrin/lilla-farget som også er tykkere enn blondegardinene. Duker blir også byttet ut, og jeg tenner masse stearinlys. Også er det så koselig å fyre i peisen om kveldene!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Stearinlys, dunkelt lys og pledd. Men bare i helgene når jeg skal kose meg litt ekstra. ^^ Ååå vil anbefale deg å tenne stearinlys når som helst! Det er så koselig Jeg har ikke så mange andre tips enn det som har blitt skrevet her, pledd, varme sokker, fyr i ovnen/peisen (om man har) litt koselig høstpynt osv. Sørger for å alltid ha det ryddig siden man er mer inne (har det ryddig om sommeren og altså, men er mer nøyen på høsten og vinteren) og tenner stearinlys og telys hver dag, det gjør det så mye koseligere. Minst et lys i vinduskarmen(e) og et lys på bordet. Når det blir så tidlig mørkt så må man gjøre det hyggelig inne Anonymous poster hash: c5af5...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå