AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Babyen min er 3 måneder nå. Hun gråter hvis hun blir holdt av andre enn meg. Jeg får høre fra folk at dette er alvorlig og at vi må være mere sosial. Vi er sosiale ca 1 gang i uka. Selv føler jeg at roen vi har nå er veldig bra for oss begge. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 7d6b7...587
Teriyaki Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Dette er helt normalt og ikke noe dere trenger å stresse over. Ikke tving babyen til å sitte på fanget hos andre hvis den gråter, det gjør bare vondt værre. Går seg til etter hvert. 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Helt normal, sunn, utvikling. Det viser en god tilknytning.Anonymous poster hash: 9e40a...fdd
Ciara Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Helt vanlig, babyer er programmert til å være mammadalter (men er det selvsagt i varierende grad). Det er overhodet ingen grunn til å stresse med sosialisering, gjør som dere har mest lyst til!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 En baby på 3 måneder kan ikke kalles mammadalt fordi den foretrekker mor. Det er helt naturlig for den! Ikke bry deg om kritikken, og la babyen få den tryggheten hos deg som den tydeligvis trenger. Anonymous poster hash: 4894c...2f8 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Men om du ikke ser andre folk mer enn 1 gang i uken er det kanskje på tide å begynne å tenke litt på å omgås flere snart? Anonymous poster hash: 13ae9...dd0
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Sunt og normalt :-) Her er baby 10mnd og er ganske tillitsfull selv om vi stort sett har vært bare oss (sosial angst) hele tiden, utenom nær familie. Men han er en mammadalt da. En på 3mnd er ønsker bare trygghet :-)Anonymous poster hash: 6743c...6c5
Harlekin Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Så rare folk egentlig er! Dette er helt normalt - babyen er bare 3 måneder. Blir så stresset av alt maset om å være sosial-sosial-sosial. Det er mye viktigere for en liten baby med ro og stabilitet. Mor og far er mer enn nok stimuli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå