Gå til innhold

Drosjepriser i Oslo, Oslo S - Sagene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som vet hvor mye ca det vil bli i pris om man tar drosje fra Oslo S til Sagene? (Bjølsen studentby)?

Anonymous poster hash: 90a28...dac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du reise på dag, kveld eller natt, hverdag eller helg?

Skrevet

Hvorfor ikke ta t-bane og buss? Koster 30 kr.

Anonymous poster hash: 875e1...cab
Skrevet

Skal du reise på dag, kveld eller natt, hverdag eller helg?

Ettermiddag,hverdag.

Hvorfor ikke ta t-bane og buss? Koster 30 kr. Anonymous poster hash: 875e1...cab

Fordi jeg har ett flyttelass med meg, har aldri tatt buss/tbane i Oslo og har egentlig aldri vært i Oslo før. Så tenkte det var greit med en litt myk start isteden for å kaste meg på en fullstappet buss :)

Skrevet (endret)

Ca 230,- :)

Endret av Evilposelos
Skrevet

Ca 230,- Ville regnet 250 :)

Takk for svar :)

Tenkte selv sånn ca 300 så tror jeg spanderer på meg drosje. Føler ikke helt for å drasse på to store kofferter, sekk og veske på bussen og være helt idiot/bondetamp første dag i Oslo. Totalt lost og sikkert masse passasjerer og en bussjåfør med kort lunte og jeg som er stressa og ikke skjønner noen ting. Ett skeivt ord da så ligger jeg i fosterstilling og gråter :P

• Liker 5
Skrevet
Føler ikke helt for å være helt idiot/bondetamp første dag i Oslo.

Å jaså, du er ei bygdejente som skal til Oslo og bli fin du...

Skrevet

Takk for svar :)

Tenkte selv sånn ca 300 så tror jeg spanderer på meg drosje. Føler ikke helt for å drasse på to store kofferter, sekk og veske på bussen og være helt idiot/bondetamp første dag i Oslo. Totalt lost og sikkert masse passasjerer og en bussjåfør med kort lunte og jeg som er stressa og ikke skjønner noen ting. Ett skeivt ord da så ligger jeg i fosterstilling og gråter :P

Hvis du er såpass redd for å ta bussen er kanskje ikke Oslo stedet å flytte til.

Anonymous poster hash: 1f8f7...ba7

Skrevet

Bussjåføren driter vel glatt i deg og de andre passasjerene har nok med seg selv.

Hva er det du er så redd for?

Skrevet

Hvis du er såpass redd for å ta bussen er kanskje ikke Oslo stedet å flytte til.

Unødvendig kommentar. Jeg har bodd i Oslo i ti år og bruker kollektivtransport flere ganger daglig. Likevel hadde jeg heller tatt taxi enn å drasse med meg to store kofferter, sekk og veske på bussen. Da slipper man dessuten å gå til og fra busstoppet. Velkommen til Oslo, TS! :)

Anonymous poster hash: 9fa2d...0ac

• Liker 6
Skrevet

Ta deg sammen. TS kommer til en ny by med fire kolli på slep. Jeg har vokst opp i indre Oslo og tjenestegjort i Afghanistan, og selv jeg hadde foretrukket taxi fremfor buss når jeg skulle finne frem til ny leilighet i ny by med to kofferter og sekk. TS finner sikkert ut av buss, trikk og bane etter hvert, men det hender taxi er veldig greit.

Ser tråden er noen dager gammel, men sier likevel som AB over: Velkommen skal du være :)

Anonymous poster hash: 15a34...5f3

• Liker 2
Skrevet

Har full forståelse for at man velger taxi over buss når man har med så mye bagasje. Og med tanke på at det er ettermiddag/rushtid så vil det vel bli vanskelig å få alt med på bussen og få det av igjen også!

Velkommen til Oslo og den beste bydelen TS :)

Anonymous poster hash: c1af4...f53
  • Liker 1
Skrevet

Velkommen til Oslo og Bjølsen studentby! Det er veldig koselig her :) Forstår godt at du vil ta taxi, hadde ikke akkurat drasset med meg flyttelass på en fullstappa buss jeg heller, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 09a04...53c
Skrevet

Jeg har bodd på Bjølsen og tar daglig buss, men jeg hadde aldri i verden gjort det med så mye bagasje. Det er utrolig slitsomt å drasse med seg alt det, først og fremst bare turen fra bussterminalen eller Oslo S til bussen, deretter det å passe på alt på bussen som vingler som bare det og kofferten faller og plutselig kommer det to barnevogner og en guttunge som sparker deg i leggen og sier "flytt deg!" fordi moren hans skal inn med tvillingvognen (bussen er derimot stappfull og du har ikke noe steder å gå, koffertene triller bortover og du har dritvondt i leggen samtidig som du svetter fordi det er 25 grader inne og alle ser på deg og du har nettopp bært tung bagasje). Når du endelig er fremme skal du komme deg inn dørene på Bjølsen med alt også.

Fritt etter hukommelsen. Vel verdt 200 kroner å ta taxi, ja.

Anonymous poster hash: e80d8...850
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...