AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 Uansett hvor man snur seg på gaten så vralter det tykke jenter rundt en. Dette virker ødeleggende på sexlivet til oss slanke og veltrimmede. Vi forbinmder sex med slanke og veltrimmede mennesker, og ikke med vandrende fleskeberg. Bare på noen få år har vi blitt et land av fete jenter. Vi ser det i motebutikkene, hvor klærne er tilpasset overdimensjonerte unge jenter, som ikke gidder å trene kroppen sin eller å slutte å proppe seg full av mat og drikke. Forsetter det slik blir jentene mer og mer marginale for norske menn, som heller finner seg ei slank ei fra andre land. Hvem med hånden på hjertet vil drasse rundt med en overvektig kjæreste som bare tenker på mat. Unge jenter bør snarest gjøre noe med fedme problemet. Fedme gjør dem mindre fertile og utsetter dem for mange livsstilssykdommer samt gjør den lite atraktive som fremtidig partner.Fedme ødelegger også sexlivet. Skam dere unge jenter. Gjør noe med problemet. Begynn å trene og slutt å spise som en ulv. Start slankekuren nå. Bli en slank lilje. Store kjøttetende planter pynter ikke opp i naturen. God slankekur ønskes til alle fete unge jenter. Anonymous poster hash: 9aaae...5ff 17
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 Populært innlegg #2 Skrevet 18. august 2013 Jeg tror du skal prøve å ta deg en pause fra kg. Anonymous poster hash: 7a87a...800 55
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Har du problemer med for mye fett selv TS? Anonymous poster hash: 92365...d7d 2
Marie90 Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 (endret) Vel synd for dem. Bra for oss som er slanke. Datingmarkedet er tilbud og etterspørsel som alt annet. Hvis du faller utenfor får du er mindre god partner, eller ingen i det hele tatt. Slik har det alltid vært. Hvis du ikke gjør en innsats for å være attraktiv, så får du tåle konsekvensene. Jeg sørger ikke for noen. Det er som det er. Hvis du kan få deg en slank dame, go for it. Hvis ikke, så får du forbedre deg selv. Endret 18. august 2013 av Marie90 8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Gammelt nytt dette ts. Jeg og de fleste av kameratene mine har hentet oss damer fra Russland eller Thailand, Asia. De er flinke og ordner alt hjemme. Mat, rengjøring, og alt mulig ordner de i en fei. Og de er slanke og fine og fantastiske til å suge også. Anonymous poster hash: 0bfd4...657 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Atter et tappert forsøk fra en bitter mann på å jekke ned kvinner. Det står godt skrevet mellom linjene her at dette er en mann med store problemer som forsøker å dytte dem over på andre. Skal du i det hele tatt ha mulighet til å få deg kjæreste TS så MÅ du ta tak i problemene dine! Ingen vei utenom. Anonymous poster hash: cd726...e7d 20
Version 2.0 Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Andelen av feite menn øker ganske mye den også. Vi er blitt feitere enn før, generelt. Både menn og kvinner. 19
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #10 Skrevet 18. august 2013 Jeg har hatt russerkjærring i årevis og hun gjør absolutt alt for meg. Anonymous poster hash: 0bfd4...657 1
Nikita3000 Skrevet 18. august 2013 #11 Skrevet 18. august 2013 Vell faktisk så er former ett tegn på fruktbarhet hos kvinner, det er i nyere tider gjennom tv og annen media at det blir fremstilt at kvinner skal ha kropper som guttunger. 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #12 Skrevet 18. august 2013 Atter et tappert forsøk fra en bitter mann på å jekke ned kvinner. Det står godt skrevet mellom linjene her at dette er en mann med store problemer som forsøker å dytte dem over på andre. Skal du i det hele tatt ha mulighet til å få deg kjæreste TS så MÅ du ta tak i problemene dine! Ingen vei utenom.Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: cd7264f7219bcf7afe0149618d86ce7d"] cd726...e7d Jeg er faktisk en voksen jente, som er utrolig lei av alle disse fete ungjentene både på jobben og ellers. De tror de eier hele verden der de vralter rundt, og tror at alle vi jenter over 40 snart skal på sykeheim. Ikke er de vakre heller, som om selvtilliten er på topp. Jeg har alltid holdt meg slank, og kan derfor ikke forstå at man ønsker å gå rundt som et vandrende fleskeberg.Anonymous poster hash: 9aaae...5ff 2
Gjest Skrevet 18. august 2013 #13 Skrevet 18. august 2013 Slank i kroppen, smellfeit mellom øra... 28
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #14 Skrevet 18. august 2013 Slank i kroppen, smellfeit mellom øra... Jeg takker hverken statistiske tilfeldigheter, eller det minste felles multiplum, som enkelte benevner med Gud, for min slanke og veltrimmede kropp. Kun min egen selvdisiplin kan jeg takke for det. Trening og kontroll på hva jeg spiser er nøkkelen til slank og sexy kropp. Ta dere sammen jenter. Ikke spis dere til helsevrak, som i fremtiden vil økte utgiftene i helsebudsjettet. Det er mulig at jeg er smellfeit mellom øra, til tross for en master i helseadm. Fete unge jenter er også ofte syke og har mye fravær i jobben pga sin feile livsstil. Og de er, desverre, heller ikke noe vakker syn der de vagger rundt. Og en sexy rumpe jo totalt maskert i alt det fettet.Anonymous poster hash: 9aaae...5ff 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #15 Skrevet 18. august 2013 Jeg takker hverken statistiske tilfeldigheter, eller det minste felles multiplum, som enkelte benevner med Gud, for min slanke og veltrimmede kropp. Kun min egen selvdisiplin kan jeg takke for det. Trening og kontroll på hva jeg spiser er nøkkelen til slank og sexy kropp. Ta dere sammen jenter. Ikke spis dere til helsevrak, som i fremtiden vil økte utgiftene i helsebudsjettet. Det er mulig at jeg er smellfeit mellom øra, til tross for en master i helseadm. Fete unge jenter er også ofte syke og har mye fravær i jobben pga sin feile livsstil. Og de er, desverre, heller ikke noe vakker syn der de vagger rundt. Og en sexy rumpe jo totalt maskert i alt det fettet.Anonymous poster hash: 9aaae...5ff Slank og sexy kropp er visst det eneste som betyr noe i noen folks hode… Anonymous poster hash: aae1c...b7e 4
Gjest fittesnerk Skrevet 18. august 2013 #16 Skrevet 18. august 2013 Er feite jenter for deg synonymt med at du er nødt å stappe pikken i henne? Du har et valg da, gutten, se en annen vei. 8
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #17 Skrevet 18. august 2013 Slank i kroppen, smellfeit mellom øra... Du vet at man kan bli for tykk mellom ørene og? Om hjernen blåser seg mye opp av noen grunn, så har den ikke veldig stor plass å boltre seg på. Anonymous poster hash: 0d8fd...3f4
Gjest Raindrops Skrevet 18. august 2013 #18 Skrevet 18. august 2013 http://www.forskning.no/artikler/2011/november/305340 7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #19 Skrevet 18. august 2013 Du snakker som om majoriteten av unge jenter i Norge er feite. Det stemmer bare ikke. Alle jeg kjenner i 20-årene er tvert imot veldig opptatte av å leve sunt. Anonymous poster hash: 01dd6...573 3
Mab75 Skrevet 18. august 2013 #20 Skrevet 18. august 2013 Dømmende mennesker er usexy uansett hvor slanke de er... 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå