silja Skrevet 22. april 2004 #1 Skrevet 22. april 2004 ja, rett og slett - hva skriver man? og spes i et kort med "ferdigtrykket" tekst der dåpsbarn og foreldre gratuleres med dagen med ønske om ei god framtid.... føler det da litt "tamt" å bare sette hilsen onkel og tante...
sinicola Skrevet 22. april 2004 #2 Skrevet 22. april 2004 Det er vel ikke lov å legge ut hele tekster her, men jeg har et fint dikt jeg kan sende deg hvis du vil?
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #5 Skrevet 22. april 2004 "Grattis med nytt navn' date=' soppen" [/quote']
Gjest Tex Skrevet 23. april 2004 #6 Skrevet 23. april 2004 God helse, glede og fred ønskes fra tante og onkel
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #7 Skrevet 23. april 2004 God helse' date= glede og fred ønskes fra tante og onkel :o Hva med å høres ut som nåtiden tante og onkel i stedet for gamle grandtanter? Skriv noe som er typisk deg, ikke heng deg opp i forige generasjons høflighetsfraser!
Gjest Tex Skrevet 23. april 2004 #8 Skrevet 23. april 2004 Syns det er fint, jeg.... og hva vet du egentlig om hvor gamle de er...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå