AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Vet ikke om Kvinneguiden er rette stedet å spørre men Jeg har lenge lekt med tanken på å ta en full sleeve, selv om et kanskje er dumt som førstetatovering? Men uansett, er det noen som kan anbefale noen i Trondheimsområdet? Det må være noen som har en kreativ, sær stil, må kunne samarbeide med meg for å lage et motiv. Jeg har elementer som jeg vil ha med og litt sånn men er først og fremst ute etter en ekte kunstner som kan lage noe originalt og implementere mine ønsker. Men jeg er ikke så veldig gira på å reise langt, så det må nesten være i trondheimsområdet. Lurer også litt på hvordan dette foregår mht. betaling og slike ting. Er det slik at jeg burde spare opp 10 000 +++ på forhånd? Regner med at jeg må inn flere ganger, og da kan jeg vel betale i flere omganger? Alt annet av erfaringer setter jeg stor pris på! Anonymous poster hash: 6bc92...fce
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Venninna mi betalte 25 000 ,- for en hel sleeve tattoo i Trondheim. Skal spørre henne hvor det var! Anonymous poster hash: 945f8...e4d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Takk, det hadde vært supert! Ingen som har personlige erfaringer med noen i Trondheim?Anonymous poster hash: 6bc92...fce
Foreveryoung Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Onkel Henrys! Desidert den beste sjappa i Trondheim. De har mange talentfulle artister. Stikk innom en gang, og ta en prat med Tommy. De er veldig hyggelige. Om det er full sleeve går det nok flere sessions. Hvor hver session kan koste opptid 3000-4000 kroner. Kommer ann på hvor detaljert den er osv. Men så et intervju av et par tatovører for en stund siden. De sa at det er så dumt med folk som kommer inn og skal ta full sleeve/stor ryggstykker første gang. For før var det vanligere å ta litt etter litt, om du skjønner! Men du får gjøre som du selv vil! Er mange som kjører full sleeve med en gang
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Men så et intervju av et par tatovører for en stund siden. De sa at det er så dumt med folk som kommer inn og skal ta full sleeve/stor ryggstykker første gang. For før var det vanligere å ta litt etter litt, om du skjønner! Men du får gjøre som du selv vil! Er mange som kjører full sleeve med en gang Hvis det er smerten de refererer til så er jeg ikke så bekymret for den egentlig. Ikke at jeg ikke tror det gjør vondt, men jeg en sta jævel som biter tennene sammen gjennom det meste Men tusen takk for tips! Skal absolutt dra innom en tur å snakke med dem Anonymous poster hash: 6bc92...fce
FantasDick Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Jeg elsker Roger på Lowlife, han har tatovert alle tatoveringene på meg, broren min og svigersøster. Han er lett jobbe med og har mange gode idéer og forslag om han får litt friere tøyler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå