Gjest Sengaia Skrevet 17. august 2013 #1 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg har lenge lett etter en ansiktskrem, men jeg finner ikke noen jeg liker... har prøvd Biotherm, decleore, shiseido, LRP, Clinique osv. Jeg har hudormer, svarte prikker og litt kviser. Gikk på isotretinoin/roaccutane i fjor, og nå kan jeg begynne med sterkere greier. Men først da, så var det disse kremene... har noen noen gode erfaringer fra MD ? Og nå prøver jeg EPIDUO om kveldene, men syns nesten jeg har fått fler kviser av den... er det noe som må ut, på en måte? Setter kjempestor pris på erfaringer og tips til kremer, hvisran fjerne arr, ujevnhetene etter kvisene osv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terri Skrevet 18. august 2013 #2 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg har god erfaring med MD formulations, men har ikke brukt den siden før jeg gikk på isotretinoin. Har nettopp bestilt meg en rens og hudkrem fra MD håper jeg er like fornøyd nå som sist. Jeg har brukt epiduo siden jeg sluttet på isotretinoin. Huden blir ikke perfekt av den, men føler den forebygger ok. Blir litt mer urenheter om jeg glemmer å smøre meg noen dager. Husk at du må vere forsiktig i starten, ikke smør deg hver eneste kveld, det kan huden bli sår og irritert av. For meg som er vandt med å bruke epiduo, holder det med et tynt lang annehver kveld. Første tiden jeg brukte den, svei den sånn at jeg bare klarte å ha den på et par timer før jeg måtte fjerne den. Men da var huden min veldig tynn, begynte jo med kremen som forebygging, rett etter iso kuren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sengaia Skrevet 19. august 2013 #3 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg har god erfaring med MD formulations, men har ikke brukt den siden før jeg gikk på isotretinoin. Har nettopp bestilt meg en rens og hudkrem fra MD håper jeg er like fornøyd nå som sist. Jeg har brukt epiduo siden jeg sluttet på isotretinoin. Huden blir ikke perfekt av den, men føler den forebygger ok. Blir litt mer urenheter om jeg glemmer å smøre meg noen dager. Husk at du må vere forsiktig i starten, ikke smør deg hver eneste kveld, det kan huden bli sår og irritert av. For meg som er vandt med å bruke epiduo, holder det med et tynt lang annehver kveld. Første tiden jeg brukte den, svei den sånn at jeg bare klarte å ha den på et par timer før jeg måtte fjerne den. Men da var huden min veldig tynn, begynte jo med kremen som forebygging, rett etter iso kuren. Takk for svar Jeg har ikke prøvd krem fra MD enda, men tenkte å bestille en. Hvilken bruker du? Jeg har en ny krem fra shiseido, men den er ikke noe sånn superduper, tror jeg invisterer i en fra MD... Jeg har fått litt mer kviser nå, men jeg tenker at det kanskje kan ha noe med et serum jeg har begynt å bruke fra MD. Jeg har brukt et serum fra MD før, men dette var et annet... så da satser jeg på at det er der kvisene kommer fra, for den sammen med epiduo blir vel ganske Heavy for huden,... Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terri Skrevet 19. august 2013 #4 Del Skrevet 19. august 2013 :D Jeg har ikke motatt pakken enda, og husker faktisk ikke hvilken jeg bestilte... Tror kanskje det var den som het moisture defense antioxidant cream. Skal ikke love at det var den, men bestilte fra beautybay, og siden jeg ikke har brukerkonto finner jeg ikke bestillingen igjen noe sted... uansett så er det bare å lese om kremen, så finner du den som er best for din hud. MD kan medføre kviser i starten, spessielt om du bruker de sterkeste produktene deres jeg skal bare bruke rensen for sensitiv hud, og en hudkrem Tror ikke det er så lurt å pøse på med for mye, siden jeg i tillegg bruker epiduo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 19. august 2013 #5 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg har brukt MD siden april og vil si jeg er ganske fornøyd. I sommer må jeg innrømme at jeg ikke har brukt det like slavisk som jeg gjorde i begynnelsen da.. Men bruker rens, krem og pads. Det har vært forbedringer, men ingen mirakelkur. Sliter med samme som deg, men selv før noen dyr krem er det opp og ned med hvor bra/ ille huden er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sengaia Skrevet 19. august 2013 #6 Del Skrevet 19. august 2013 http://www.blivakker.no/product/hudpleie/md-formulations/ansikt/hudpleie-produkter/MDF0017/md-formulations-moisture-defence-antioxidant-hydrating-gel-30ml- denne tenkte jeg om jeg skulle bestilt fra MD. jeg ble jo ferdig med kuren i desember- har litt kviser enda, men ikke sånn som før. men vurderer å høre om jeg kan få en ny kur... men bestille denne med lenken over og se--.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå