AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Bruker du sminke hver dag? Farger du håret? Har du hairextensions? Har du "sminketattovering?" Har du løsvipper? Har du restylane? Har du silikon? Har du tatt plastisk kirurgi? Anonymous poster hash: 832db...c0f
miaw Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Bruker du sminke hver dag? - Nei Farger du håret? - Jeg har gjort det, men det er flere år siden.. Har du hairextensions? - Nei, sparer heller til langt hår Har du "sminketattovering?" - Nei Har du løsvipper? - Nei Har du restylane? -Nei Har du silikon? - Nei Har du tatt plastisk kirurgi? - Nei
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Bruker du sminke hver dag? Ja, det gjør jeg. Farger du håret? Nei fordi jeg liker det best naturlig. Har du hairextensions? Nei. Har du "sminketattovering?" Nei. Har du løsvipper? Aldri. Har du restylane? Nope Har du silikon? Nope Har du tatt plastisk kirurgi? Nei, men har faktisk vurdert det.. Anonymous poster hash: 832db...c0f Anonymous poster hash: 52cdc...eda
ZebraTiger Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Bruker du sminke hver dag? Ja, mindre når jeg er på jobb, og litt mer på skole og i helgen, med mindre det er søndag og jeg ikke har noen planer. Farger du håret? Ja, både brunt og rosa. Har du hairextensions? Nei Har du "sminketattovering?" Nei Har du løsvipper? Kun hvis jeg skal på fest/byn Har du restylane? Nei Har du silikon? Nei Har du tatt plastisk kirurgi? Nei
Gjest Tigress Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Eg brukar sminke dei dagane eg skal syne meg for folk, pynter meg når eg kan, går pent på høge hæler og held kroppen slank.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Nei på alt og jeg føler meg ennå super fin. Anonymous poster hash: 348f1...0d0
Djungelvrål Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Bruker du sminke hver dag? Ja nesten Farger du håret? Ja ca en gang i mnd, Har du hairextensions? Nei Har du "sminketattovering?" Nei Har du løsvipper? Bruker noen ganger punktvipper til fest Har du restylane? Nei Har du silikon? Ja Har du tatt plastisk kirurgi? Nei
DeLarge Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Bruker du sminke hver dag? Ja nesten Farger du håret? Ja ca en gang i mnd, Har du hairextensions? Nei Har du "sminketattovering?" Nei Har du løsvipper? Bruker noen ganger punktvipper til fest Har du restylane? Nei Har du silikon? Ja Har du tatt plastisk kirurgi? Nei Hvordan kan man ha silikon uten å ha tatt plastisk kirurgi? 2
Djungelvrål Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Jeg har ikke tatt plastisk kirurgi andre steder på kroppen eller på ansiktet, regnet med det var det TS mente. 1
Avalon Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Bruker du sminke hver dag? Nei. Farger du håret? Nei, har sluttet med det. Har du hairextensions? Nei. Har du "sminketattovering?" Nei. Har du løsvipper? Nei. Har du restylane? Nei. Har du silikon? Ja. Har du tatt plastisk kirurgi? Kun silikon.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 Jeg steller neglene. Ny lakk er en fin og enkel måte å pynte seg på. 1
plix Skrevet 20. august 2013 #13 Skrevet 20. august 2013 Jeg steller neglene. Ny lakk er en fin og enkel måte å pynte seg på. Jeg er helt enig, og det er just det jeg gjør for å føle meg fin Jeg pynter meg ellers på en måte som gjør at jeg ikke går helt utover mitt eget originale utseende, når det kommer til silikon, plastisk kirurgi eller noe så uskyldig som løsvipper. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #14 Skrevet 20. august 2013 Bruker du sminke hver dag? Nei Farger du håret? Nei Har du hairextensions? Nei Har du "sminketattovering?" Nei Har du løsvipper? Nei Har du restylane? Nei Har du silikon? Nei Har du tatt plastisk kirurgi? Ja Anonymous poster hash: 832db...c0f Anonymous poster hash: 87333...003
Gjest winston Skrevet 20. august 2013 #15 Skrevet 20. august 2013 (endret) Jeg bruker mascara nesten hver dag, og føler meg fin da. Om jeg vil føle meg ekstra fin tar jeg på meg høye hæler. (Dvs "nei" til alt du ramset opp..) Endret 20. august 2013 av winston
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #16 Skrevet 20. august 2013 Jeg sminker meg, farger håret og har i skrivende stund både hair extensions og lash exensions. De to sistnevnte er bare noe jeg prøver ut fordi jeg liker å eksperimentere med jåleri, men de er ikke et must for å føle meg fin. Kommer ikke til å fortsette med noen av delene, men var morsomt og ha prøvd. Annet jeg gjør for å føle meg fin er generell pleie av kroppen, altså skrubbing, bodylotions, hårfjerning, napping, klipping av negler osv. Kanskje self tan iblant. Hårkur og hårprodukter må nesten til. Pleie av ansiktet med riktige produkter. Og trening og et relativt OK kosthold er viktig for å føle meg bra. Klær er også viktig for om jeg føler meg fin eller ei. Vi bruker jo alle klær hver dag så det er kanskje derfor du ikke spurte, men for å føle meg fin så må jeg nesten ta på meg noen klær jeg synes er fine Anonymous poster hash: 35b1e...01a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #18 Skrevet 20. august 2013 Bruker du sminke hver dag? Nei, men jeg burde gjøre det. Jeg ser virkelig myyye bedre ut med sminke, og jeg føler meg så mye bedre også. Dessverre sliter jeg noe vanvittig med å komme meg opp om morgenen, og jeg klarer rett og slett ikke å være disiplinert nok til å komme meg opp såpass tidlig at jeg rekker å sminke meg. Men planen er å bli flinkere dette semesteret! Farger du håret? Nei, har utrolig nok en ganske grei kald mørkbrun hårfarge. Har vært hos flere frisører som faktisk tror jeg lyver når jeg sier at jeg ikke farger håret (bruker ikke noe glansvask eller noe heller). Men jeg har oppdaget et grått hår her og der som jeg har nappet ut, og når jeg føler det blir for mange av de kommer jeg til å farge håret. Har du hairextensions? Nei, men kunne godt ha hatt det om jeg hadde hatt penger. Men håret er helt greit sånn som det er om jeg får en fin klipp. Har du "sminketattovering?" Nei, vet ikke helt hva det skulle være isåfall heller . Har du løsvipper? Jeg kan bruke løsvipper til fest, det gjorde jeg senest i bryllup i helgen, men ellers er det ingenting eller bare mascara. Hadde jeg hatt penger til det hadde jeg tatt sånn vippeextensions, men jeg tror nok at uansett hvor "rik" jeg hadde blitt så hadde jeg følt at det ikke var greit å kaste bort penger på det.. Men har virkelig lyst på. Har du restylane? Nei, vet ikke helt hvor jeg skulle hatt det heller akkurat nå (ingen ekspert på restylane eller botox), men jeg kunne absolutt tenke meg å fylle opp leppene litt når jeg blir litt eldre (de blir smalere med årene) og sette botox i rynker, men som jeg skrev ovenfor, jeg tror ikke jeg kommer til å ha så god råd at jeg føler det er greit å bruke penger på det. Har du silikon? Har du tatt plastisk kirurgi? Jeg holder på å gå en ned i vekt og når jeg er ferdig så kommer det til å være mye løshud. Puppene henger allerede på knærne. Så nei, jeg har ikke tatt plastisk kirurgi, men jeg kommer absolutt til å gjøre det når målet er nådd. Anonymous poster hash: 4bea3...432
pinkbubble Skrevet 21. august 2013 #19 Skrevet 21. august 2013 Bruker du sminke hver dag? JA, føler meg ikke fin uten. Dårlig vane. Skulle aldri begynt:p Farger du håret? Bleiker det.. hehe. Har du hairextensions? Nope, håret mitt vokser som ugress. Har du "sminketattovering?" Nei Har du løsvipper? Bruker det en gang i blant. Har du restylane? nei Har du silikon? nei Har du tatt plastisk kirurgi? nei
Stueloff Skrevet 21. august 2013 #20 Skrevet 21. august 2013 Bruker du sminke hver dag? Stort sett. Farger du håret? Ja. Har du hairextensions? Ikke for øyeblikket, men bruker parykk av og til. Har du "sminketattovering?" Nei. Har du løsvipper? Noen ganger. Har du restylane? Nei, men vurderer det. Har du silikon? Nei. Har du tatt plastisk kirurgi? Opererte inn de utstående ørene mine når jeg var rundt 9 år, hvis det teller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå