Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg aner ikke hva jeg føler for en mann.

jeg ønsker et stabilt forhold å det vil jeg få med han. han har sagt rett ut at han virkelig liker meg (seinest i kveld), å det har jeg jo skjønt en stund.

problemet er: jeg er 22, han er 19 år eldre (altså 41) å når jeg skriver så går det opp for meg at det egentlig ikke kan gå... frustrert!

han er supersnill og behandler meg som ei prinsesse! når han går så tar han hånda mi og gir meg et kyss på knokene, å det er jo bare litt romantisk da :P

men huff jeg aner IKKE hva jeg skal gjøre!!!

Anonymous poster hash: 08c9d...b63
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekkelt.

Anonymous poster hash: d1814...8f9

Skrevet

Ekkelt.

Anonymous poster hash: d1814...8f9

. Hvorfor er det ekkelt?

Anonymous poster hash: 1d440...5e2

• Liker 1
Skrevet

Kjipt situasjon. 19 år aldersforskjell går jo an, det er langt ifra uvanlig. Du får tenke på om du har no fremtid med denne mannen, om hvis du vil ha barn om ti år, hvor han stiller seg til det osv.

Anonymous poster hash: 1d440...5e2

• Liker 1
Skrevet

Er det tryggheten man normalt får fra fedre du egentlig ønsker eller? La det ihvertfall vente en stund så du får utvikle deg litt mer og tenke på som personen over meg nevner, barn.

Anonymous poster hash: 489e5...01c
  • Liker 1
Skrevet

Å herregud kan folk slutte å lire av seg de derre pappa-greiene hver gang det er snakk om ung kvinne- eldre mann?

Ts: hvorfor kan det ikke gå?

Skrevet

det er langt ifra noe "pappagreier" det er snakk om her bare så det er sagt.

jeg syns jo mannen er herlig, MEN (det er alltid et men) jeg klarer ikke å legge fra meg det med alder.

familien min vil garantert hate det fordi jeg fra før av er det sorte fåret å alt jeg gjør er galt (da snakker vi om søskenbarn, tanter osv)

Skrevet

jeg syns jo mannen er herlig, MEN (det er alltid et men) jeg klarer ikke å legge fra meg det med alder.

familien min vil garantert hate det fordi jeg fra før av er det sorte fåret å alt jeg gjør er galt (da snakker vi om søskenbarn, tanter osv)

Har du blitt mye hakket på av familien din?

Skrevet

Er det kun pga dette at du ikke klarer å legge fra deg det med alder?

Skrevet

Jeg kjenner ei som er sammen med en 19 år eldre mann. De har vært sammen i over 10 år, hun har nå rundet 40 og han 60. De har det superbra sammen!!

Min far var 23 år eldre enn min mor. De ble sammen når hun var 19 og han 42. De hadde det nok også supert noen år, men gled etterhvert fra hverandre. Nå skal ikke jeg påstå at det var kun aldersforskjellen som førte til at de gikk fra hverandre (de gikk igjennom en stor livskrise), men det var jo ikke noe fordel heller.

Jeg selv har hatt en tendens til å falle for eldre menn (min forrige fling var 18 år eldre enn meg), men har nå funnet meg en som er 2 år eldre enn meg og ting har på en måte falt på plass.

Dette var kanskje ikke noe råd ene eller andre veien... Jeg syns du skal følge følelsene dine jeg. Det er uansett ikke sikkert at dere vil være sammen resten av livet, nyt det som er nå og ta tingene etterhvert. Hvis du trives sammen med ham, så er det ingen som skal fortelle deg hva du skal gjøre eller ikke gjøre!

Anonymous poster hash: 47ce7...f68
Skrevet

Jeg er i en lignende situasjon. Tenkte å lage en egen tråd, men det begynner å bli en del av disse trådene, så jeg søkte på tråder om aldersforskjell og fant denne. I min situasjon er det litt mindre aldersforskjell da, han er 37 og jeg blir 23, så det er 14 år. Jeg tenker akkurat det samme som deg, at familien min ikke kommer til å like det. Jeg hadde sikkert reagert selv hvis noen jeg kjenner hadde blitt sammen med noen som er såppas mye eldre enn seg. Jeg kjenner ham ikke så godt enda da, men vet ikke om jeg tør å bli bedre kjent med ham, pga. familien min, selv om jeg ikke vet hvordan de kommer til å reagere.

Ser det bare er to dager siden du lagde tråden, men håper du kan oppdatere den om hva du velger å gjøre videre!

Anonymous poster hash: 41160...68a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...