Gjest 1111 Skrevet 23. april 2004 #4 Skrevet 23. april 2004 Første jeg ser er "gå ned 26 kilo på fire uker".. mer enn seks kilo i uka? altså.. Tviler på firmaet Easy Slim allerede jeg..
Gjest Moonshadow Skrevet 23. april 2004 #5 Skrevet 23. april 2004 Regner med det bare er bøff, men tenkte å høre om noen har prøvd.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #6 Skrevet 23. april 2004 Søk etter easy-slim på forumet her.Dette har vært oppe til diskusjon ganske nylig. Jeg har for øvrig hørt om en som har hatt effekt av det (d.v.s ei dame påsto at søsteren ble "speeda" av det), men jeg har hørt minst 7 stk si at det ikke hadde noe som helst effekt. Tenk deg litt om Tina, hvis dette virket, tror du ikke det ville vært ivrig diskutert her inne? Med hauger av folk som anbefalte det? Da er faktisk nutrilett mer effektivt.
Doo Wop Skrevet 23. april 2004 #7 Skrevet 23. april 2004 Hadde dette vært sant så hadde det vært lansert som en verdensnyhet!
Gjest Moonshadow Skrevet 23. april 2004 #8 Skrevet 23. april 2004 Hadde dette vært sant så hadde det vært lansert som en verdensnyhet! Joda.. Tenkte uansett ikke det hadde så god effekt som det står på sidene.. Men om det hadde funket bare en tredjedel så bra så hadde jo vært verdt det..
Midnattsol Skrevet 23. april 2004 #9 Skrevet 23. april 2004 Og de bildene som viser hvor mye man går ned per uke ser vel ikke helt ekte ut?!!
Gjest 1111 Skrevet 23. april 2004 #10 Skrevet 23. april 2004 Og de bildene som viser hvor mye man går ned per uke ser vel ikke helt ekte ut?!! Hehe, reagerer alltid på det, jeg også. før og etter-bilder ser alltid fake ut
Gjest Moonshadow Skrevet 23. april 2004 #11 Skrevet 23. april 2004 Jeg skjønner jo at ikke reklamen er sann. Er ikke dum. Men noen piller funker jo faktisk som en hjelp for å gå ned. Da mener jeg som tilleg til kosthold og trening. Men det er jo litt vanskelig å finne ut hvilke av de som funker for det er jo så mange...
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #12 Skrevet 23. april 2004 Det funker kun på overvektige folk. Kjenner 2 som gikk ned mellom 7-10 kg på dette. Men de har 20-30 kg til overs da. Jeg prøvde det selv og har normal BMI (ønsker likevel å kvitte meg med 4-5 kg) og jeg gikk ikke ned et gram. Vet jo at alt sånt egentlig bare er bløff, men da jeg fikk høre at det hadde funket på et vennepar av meg, var jeg jo nødt til å prøve
Gjest Moonshadow Skrevet 23. april 2004 #13 Skrevet 23. april 2004 Det funker kun på overvektige folk. Kjenner 2 som gikk ned mellom 7-10 kg på dette. Men de har 20-30 kg til overs da. Jeg prøvde det selv og har normal BMI (ønsker likevel å kvitte meg med 4-5 kg) og jeg gikk ikke ned et gram. Vet jo at alt sånt egentlig bare er bløff, men da jeg fikk høre at det hadde funket på et vennepar av meg, var jeg jo nødt til å prøve Men noe funker jo faktisk, så jeg skjønner folk som prøver forskjellig ting for finne det som virker.
Gjest 1111 Skrevet 23. april 2004 #14 Skrevet 23. april 2004 Ingen kan vel sitte her og si hva som vil virke på deg eller ikke. det vet du ikke før du har prøvd. folk reagerer forskjellig på ulike typer kosthold/piller/pulver/trening osv osv. for noen funker det, for andre ikke. :-)
Gjest Moonshadow Skrevet 23. april 2004 #15 Skrevet 23. april 2004 Jo selvfølgelig Lilleputt. Men så har du visse ting som ikke funker på noen i det hele tatt. Som bare er svada.. Skjønner du hva jeg mener?
Gjest 1111 Skrevet 23. april 2004 #16 Skrevet 23. april 2004 Nettopp. kom kanskje ikke klart nok fram i det jeg skrev, men poenget mitt var at jeg var enig med deg.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #18 Skrevet 23. april 2004 Men hvordan er det egentlig at dere forestiller dere at disse pillene skal virke? For at noe skal ha noe som helst effekt må det enten sette ned apetitten (det er det som regel bare efedrin/amfetaminholdige ting som gjør), øke forbrenningen (igjen, dette er det som regel efedrin og slikt som gjør, og selv da er det snakk om en minimal effekt-maks 5% av den daglige basalforbenningssummen=toppen 100 kcal), eller virke vanndrivende (og du blir ikke tynnere av å miste vann, vannet kommer tilbake etter noen dager).Slankemidler som hevder å kunne skille ut fett eller karbohydrater fra maten har som regel også en minimal effekt.Det finnes midler som faktisk kan ha en slankende effekt, som f.eks Xenical.Dette er legmidler, og det er ikke uten grunn at man bare gir dette til sterkt overvektige mennesker! Om det skulle finnes et middel som f.eks økte forbrenningen-vil dere virkelig tukle med forbrenningen deres på den måten? Hvem vet hvordan forbrenningen vil fungere i etterkant, når dere slutter på pillene? Om disse pillene virker er det sannsynligvis bare en placeboeffekt. De fleste vil sannsynligvis få en mye bedre effekt av å bruke pengene på en trimsykkel eller et SATS-kort istedet for disse pillene.
Gjest Gjesta Skrevet 23. april 2004 #19 Skrevet 23. april 2004 Jeg har vært i kontakt med firmaet som distribuerer Easy Slim i Norge, og de virker ikke seriøse på en flekk! Bare til orientering... K
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #20 Skrevet 23. april 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...light=easy+slim
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå