Gå til innhold

Vet dere hva jeg synes er så flott og koselig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte plutselig på det her i dag. Tenk på alle de brudene som vandrer her inne på Bryllup og gleder seg sånn til bryllupene sine. Så forskjellige vi egentlig er selvom vi alle har det til felles at vi skal gifte oss.

Jeg tenkte veldig over det da jeg så en bunad i stad som skulle brukes i bryllup. Det kunne aldri falt meg inn å bruke bunad i et bryllup, men det er meg. Andre er kjempefornøyd med det valget og synes det er det flotteste i verden. Men er det ikke dette som er så flott da, vi har alle så ulik smak, men allikevel så er vi alle så strålende fornøyd over det valget vi har tatt og den måten vi ønsker å gjøre det på! Blir så glad på alles vegne av den grunn!

Måtte bare dele litt av gleden med dere jenter. Håper alle fortsetter å være så fornøyde med sine egne valg uansett hva andre måtte mene og at de store variasjonene i smak kommer til å fortsette her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig icon_smile.gif:)

En og samme ting, men så masse forskjellig icon_wink.gif

Jeg skal gifte meg i bunad, og det kunne ikke falt meg inn å giftet meg i brudekjole!

12

Skrevet

Jeg er så enig, så enig. Har faktisk tenkt ofte på det selv når jeg har vært her inne. Vi er alle forskjellige, men har en ting felles; VI SKAL GIFTE OSS. Vi går med de samme følelsene og spenningene i kroppen, og der kjenner vi oss alle igjen.

Det er deilig å være her inne med alle dere. Føler at en ikke er alene i alt som skal gjøres. Godt å få gode råd og tips også. Har fått mye her inne som jeg ellers helt sikkert hadde glemt.

Gleder meg veldig til tiden fremover. 12

Skrevet

Gifter meg med min beste venn, og mannen i mitt liv den 22 juni. Det er virkelig en dag jeg ser frem til. Trodde aldri at jeg skulle gifte meg men nå er det bare et par dager til. Gifter med utenlands, og skal ha bunad.

Kjæresten min så meg med den på, og sa det er et eller annet magisk med bunad, og jeg er helt enig.

Lykke til alle sammen, og ønsker dere en fin dag!! icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...