Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg lurer på om det er slik at man må ha helt ny vogn? Det bare virker sånn på mange her inne og på andre forum at det er viktig. Holder ikke Brio vogna mi fra 1987 mål?

Anonymous poster hash: ffe07...0d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I enkelte miljøer er retrovogn det eneste riktige. :)

Gjest Badebuksa
Skrevet

Er den ren og renset, holder den mål :)

• Liker 1
Skrevet

Den holder sikkert helt fint, og kan være innmari kult! ;)

Men villa bytta madrassen, for sikkerhets skyld :)

Anonymous poster hash: 908b1...183
  • Liker 1
Skrevet

I enkelte miljøer er retrovogn det eneste riktige. :)

Faen, er jeg hipster da? Hilsen TS.

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg har ikke bart. Vogna er i kjempegod stand til tross for at den er 26 år gammel. Har matchende vognpose og fottrekk. Å bagen er såpass stor at madrassene de selger på Barnas Hus ikke passer.

Skrevet

Leter selv etter en vogn med stor bag! Mine foreldre har en gammel fin vogn fra da jeg var liten som ennå brukes av barnabarn som er der på ferie, men finner ikke maken.

Så jeg tror du er heldig, jeg;)

Anonymous poster hash: 1842c...a9e
  • Liker 1
Skrevet

Hvilken vogn en skal ha, er da opp til hver og enkelt :) For min egen del kjøpte jeg Emmaljunga Nitro, ny sportsdel og brukt bag... Hadde jeg hatt hakket bedre økonomi hadde jeg kjøpt begge deler nytt og den flotteste sports og bagdelen jeg kunne finne - men i stedet sparte jeg noen tusen kroner på det, og ungen min lever i beste velgående ;)

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte min brukt til 300,- Den var fint brukt, solid og praktisk, var pen å se på, og hadde 4 hjul og greier (riktignok uten luft, altså ikke oppblåsbare). Vil tippe at modellen er ca 10-15 år gammel.

Skrevet

Leter selv etter en vogn med stor bag! Mine foreldre har en gammel fin vogn fra da jeg var liten som ennå brukes av barnabarn som er der på ferie, men finner ikke maken.

Så jeg tror du er heldig, jeg;)

Anonymous poster hash: 1842c...a9e

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42420955

Ei sånn har jeg i en annen farge, har et liggemål på 83 cm så den er veldig god på vinteren.

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg har ikke bart. Vogna er i kjempegod stand til tross for at den er 26 år gammel. Har matchende vognpose og fottrekk. Å bagen er såpass stor at madrassene de selger på Barnas Hus ikke passer.

Kjøp tynneste skummadrass på Ikea (80kr) og skjær til :-) (tynneste fordi den ikke må bygge så mye at bagkanten blir for lav). Gammel vogn er kult!

• Liker 3
Skrevet

Kjøpte min vogn brukt og kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hvor kul eller ikke kul barnevogna er. Den er til å trille en baby i, og klarer den det, er det godt nok for meg. Det kommer nok av andre ting å bruke tusenlappene på!

Skrevet

Vi har nyeste Stokke og en Brio sport fra 1975: utrolig fine! Hva andre synes er ikke så veldig interessant så lenge vi er fornøyd:-)

Anonymous poster hash: ca791...fa5

Skrevet

Kjøp tynneste skummadrass på Ikea (80kr) og skjær til :-) (tynneste fordi den ikke må bygge så mye at bagkanten blir for lav). Gammel vogn er kult!

Hvorfor tror alle at folk bor i nærheten av IKEA?

• Liker 2
Skrevet

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42420955

Ei sånn har jeg i en annen farge, har et liggemål på 83 cm så den er veldig god på vinteren.

Det var jo ei knalltøff vogn da! Kunne godt tenkt meg en sånn en jeg!

Kjøpte vogn brukt jeg, 2009 modell, trur jeg det var...

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tror alle at folk bor i nærheten av IKEA?

Tipper slike skummadrasser er å få tak i på de fleste plasser man får kjøpt soveromstæsj. Jysk, Skeidar, Bohus etc.

Forøvrig har vel Ikea nå etterhvert fått i gang nettbutikken sin ;)

• Liker 8
Skrevet

Hvilken vogn en skal ha, er da opp til hver og enkelt :) For min egen del kjøpte jeg Emmaljunga Nitro, ny sportsdel og brukt bag... Hadde jeg hatt hakket bedre økonomi hadde jeg kjøpt begge deler nytt og den flotteste sports og bagdelen jeg kunne finne - men i stedet sparte jeg noen tusen kroner på det, og ungen min lever i beste velgående ;)

Det synes jeg er klokt tenkt.

Jeg er veldig for gjenbruk av fine ting! En fin ting som er pent brukt (barn vokser fort, behov er kortvarige) bør bare gis eller selges til andre som er interessert, synes jeg.

Barnevogner og en del annet utstyr er flott til gjenbruk! Synes det er S M A R T.

• Liker 2
Skrevet

Sånne barnevogner er kule!!:) Kjør på så lenge den er ren og fin! Men hadde ALDRI brukt madrassen, men kjøpt ny!:)

Skrevet

Vi kjøpte nye vogner til eldstemann, men de to andre har brukt de samme vognene. Jeg ser ikke helt problemet med at man kjøper ny vogn til det første barnet sitt, da er jeg mer forundret over de som skal ha ny vogn til hvert barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...