AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Jeg trenger litt hjelp med å.. tenke klart! Jeg og kjæresten har vært sammen i to år, jeg er 20år. Etter jeg ble sammen med han har jeg ikke lenger kontakt med de "ikke fullt så nære vennene/bekjente" jeg har kun to, kanskje tre gode venner. Så klart har ikke de vennene tid til meg hele tiden, de har jo sitt å tenke på, begge skal studere nå, som vil si at jeg har 1 god venn igjen. Jeg føler meg ensom og kanskje "fanget" i et forhold jeg er usikker på om er sunt for meg eller ikke. Gutten skal stadig lage nye "firmaer" og nekter å ta en vanlig jobb, han har tusen regninger som han ikke betaler, fordi han ikke har noe penger, og viser heller ikke interesse etter å tjene noe. Jeg ser han ikke har det så bra, og tror ikke at han innser det selv. Dette drar meg ned, og jeg blir sliten. Min mor og mine søsken sier at det ser ut som jeg ikke har det like bra lenger, og de spør meg noen ganger om jeg noen gang vil bli lykkelig, forteller meg at mine beste år er nå, og at jeg ikke må angre på noe som ikke ble gjort. - Dette er sårt. Vi har også forskjellig syn og meninger, han har fordommer mot mørkhudede og snakker stygt om dem uansett, samme med de funksjonshemmede osv. En gang kom han hjem og lo seg ihjel, da hadde han og en kamerat kastet et brannslokningsapparat på rumenerne, samt sprayet på dem. Jeg ble kjempe sint og lei meg, og han ble sint fordi jeg ikke "har humor" Det er så klart gode ting i forholdet vårt og, men jeg føler det er tyngst vekt på det negative. Jeg slo opp med han en gang før, men kom tilbake igjen etter 10 dager, aner ikke hvorfor nå. Grunnen til at jeg vil høre hva dere mener, er fordi jeg er så usikker, en del av meg er veldig glad i gutten, og bryr seg om han, en annen del er utmattet og lei. Hvis noen i det hele tatt gidder å lese dette: Hva ville du gjort? Anonymous poster hash: b2af7...38e
Gjest Ploff Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Du er tjue år, dere har ingen barn sammen. Hvorfor skal du ikke kunne gjøre det slutt med ham og gå videre? 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Jeg er redd for å angre, og jeg er svak mot overtaling. Men ja, når du sier det så enkelt Anonymous poster hash: b2af7...38e
irislily Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Åh dette er vanskelig... Prøvd å nøste litt? Skrive opp negative og positive ting om dette, og gå utifra det ? Håper noen andre har bedre svar da, heia TS 1
Mystico Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Han hørtes nå virkelig ut som en kjernekar! Kanskje på tide å se hvordan gresset er på andre siden? Det er mye lettere å finne seg en ny og bedre partner når en har noe å måle og sammenligne med.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 for all del, ja! Anonymous poster hash: b2af7...38e
Gjest Chloe87 Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Du er så ung, ikke kast bort flere år på det fjolset!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Du skriver jo bare negative ting om fyren, så for oss andre som leser er det jo ikke noe annet alternativ enn å være enig i at du bør dumpe han. Så for meg er det ganske tydelig at du allerede er bestemt på hva du vil. Ergo er jo denne tråden bare helt meningsløs. Anonymous poster hash: 87794...4f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå