Gå til innhold

Fjerne syrinhortensia fra yttervegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en flott syrinhortensia som har raskt har klatret høyt oppover ytterveggen. Koselig det, helt til man skal male... Da jeg tok den ned, så jeg at veggen var full av "klatreføtter" som planten effektivt hadde produsert og brukt til å klatre oppover.

Vet noen hvordan disse best fjernes? Huff, de er harde og sitter som limt fast, frykter at jeg må bruke plansliper....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en flott syrinhortensia som har raskt har klatret høyt oppover ytterveggen. Koselig det, helt til man skal male... Da jeg tok den ned, så jeg at veggen var full av "klatreføtter" som planten effektivt hadde produsert og brukt til å klatre oppover.

Vet noen hvordan disse best fjernes? Huff, de er harde og sitter som limt fast, frykter at jeg må bruke plansliper....

Mye mulig du må slipe, det er en grunn til at man anbefaler å holde klatreplanter unna klenning. Sitter de fast midt på selve panelet, eller har de kilt seg inn mellom klenningsbordene? Hvis det siste er tilfellet kan du brekke ut hvert bord, og lirke ut restene. Hvis du er forsiktig skader du bordet helt minimalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...